Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En tiedä onko matkapuhelinnumeroita, mutta nolla pois ja plussa ja suuntanumero eteen. Esim. jos mun puhelinnumero on 040 5xxx ja suomen suuntatunnus 358 niiin numero menisi +358405xxxx. Ruotsin suuntanumero näyttää olevan 46

Kiitos, vaikka noi selvis jo eilen. Toi eka numero oli kännynumero.

Johtajasopparit on sitten erikseen ja niissä on sitten irtisanomisaika pidempi.
Kyseessä on toimiston esimiehen soppari, eli onko se luettavissa tuollaiseksi johtajasoppariksi? Kaveri teki sopimuksen ja on nyt tullut katumapäälle.. Eli onko mitään mahdollisuuksia päästä työpaikasta eroon alle 2kk:ssa jos kyseessä on ns. johtajasoppari?

Miten voi penkissä heittää sarjapainot viikon sisällä ihan saatanasti? 6x150 on normipenkissä kovin sarja mitä oon koittanu, kapeella otin nelosia 140 kilolla viikko sitten. Tänään piti tehdä kaseja pyramidilla mut tökkäs jo 120 kilolla kun seitsemäs toisto jäi rinnalle :D kyllähä siinä poikain kanssa vähä naurua riitti kun joutuvat tulee nappaamaa tommosen pikkuraudan rinnuksilta... Olin nukkunut ja syönyt ihan normaalisti niin tuli aika puun takaa et mites helkkarissa tää nyt näi sikana painaa. Tiedän kyllä, että penkkihän se on joka ekana tökkii jos joku juttu mennyt huonosti yms.

Mikä toi **** Brah on? Aina törmää hänen kuvaansa, mikä sen äijän tarina on?

E: oho se on jopa estetty :O Nyt kiinnostaa entistä enemmän... Zy zz Brah, kukas se on?

Tarkoitus olisi ostaa painonnosto-, voimanosto-, painikengät salikäyttöön. Lähinnä kyykkäämiseen ja sen variaatiohin käytettäväksi, koska salin lattia on kylmä näin talvisin niin ilman kenkiä kyykkääminen ei tunnu mukavalta. Elikkä mikä näistä em. mainituista on käyttökelpoisin, jos kyykkääminen on ykkösprioriteetti. Mainittakoon vielä, että kyykkyasentoni ei ole voimanosto levyinen, mutta kuitenkin hartioita leveämpi asento.

Nyt on dorka kysymys, jonka heti kyllä maanantaina kelan kanssa selvitän, mutta tarvitsen hieman henkistä tukea. Tilille oli tullut kelalta vajaa 300e työmarkkinatukea ja olen ollut kyllä viimeajat ihan töissä. Ei ole muille vastaavia sattumalta makseltu, että olisikohan sielläpäin jotain mokailtu?

Lähdetään siitä, että siellä päässä on mokattu. Välillähän sitä maksetaan rahaa väärille tileille syystä tai toisesta. Älä käytä niitä tänä viikonloppuna, jotta ei tule vaikeuksia ja takaisinmaksua.

Lähdetään siitä, että siellä päässä on mokattu. Välillähän sitä maksetaan rahaa väärille tileille syystä tai toisesta. Älä käytä niitä tänä viikonloppuna, jotta ei tule vaikeuksia ja takaisinmaksua.

Joo en mä meinannutkaan, täytyy maanantaina soitella ja kysellä, että mitäs mitäs. On tosiaan varmaan pari vuotta, kun olen viimeksi k.o toimistossa asioinut, sillonkin se jäi aika lyhyeksi ja jätin vielä laputkin tiedoista palauttamatta :D

Millasta ois olla ulkona kun on 70-80 astetta pakkasta? Jäätyykö siinä silmät päähän, ei pysty hengittämään yms.?
Kokemusta ei ole kuin -37 C eikä siinäkään kylmyydessä ole mitään järkeä

(en ole lähössä Vostokiin, tuli muuten vaan mieleen)

Back
Ylös Bottom