Jaa että kaksi ihmistä välissä? Itsellä on vain yksi askel Hitleriin :DKiitti.Mä oon vaan kahden askeleen päässä Hitleristä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa että kaksi ihmistä välissä? Itsellä on vain yksi askel Hitleriin :DKiitti.Mä oon vaan kahden askeleen päässä Hitleristä!
Milloin olisi vahvimmillaan salilla?
Jos on ns. normityö, eli herätys 7-8 klo, ja työaika sen kahdeksen tuntia.
Itse kuulin joskus sata vuotta sitten että ihminen olisi virkeillään noin klo:14:00, ja siinä puhuttiin työvirkeydestä.
Vai onko se niin yksilöllistä ettei sitä voi määritellä?
Millä perusteella Facebook ehdottaa läheiset kaverit -osioon juuri tiettyjä henkilöitä?
Millä perusteella Facebook ehdottaa läheiset kaverit -osioon juuri tiettyjä henkilöitä?
Katoitko tämän vai? :DVarmaan katsoo että kenenkä kanssa sulla on eniten yhteisiä kavereita ja sen perusteella lyö arvat jakoon.
Oma kysymys: Mistä saan ostettua suurströmmiä? Hapansilakkaa siis.
Mitä tarkoittaa jos joku mirraa jotain ja mistä niin ärsyttävän kuuloinen nimitys on saanut alkunsa?
Sähkövastus lämmittää öljyn patterin sisällä?
Miks ihmiset luulee et suurilla käsillä nousee penkistä aivan saatanasti? Niin usein kuultua "Kyllä niillä käsillä..." "Kyllä ne sen käsillä.." Kerran jopa kuullut joltakin puolirandomilta että "Kyllä nyt noilla käsillä.."?

Onko mitään hakukonetta, jolla pystyisi etsimään tietynkokoisia kuvia? Ja olisi siis itse mahdollista säätää tuo kuvakoko.
Kyllä. Ja sigu juurikin, signature.Pitääkö olla VIP, että sais omien viestien alle lainauksen joltain toiselta käyttäjältä.
Koska nyt olis niin mehevä lainaus minkä haluaisin tuohon alas. Kutsutaanko sitä nyt netti kielellä siguksi vai miksi?