Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi miesten boxereissa on se tasku, kurkkausaukko? Ettei kai nyt oikeesti kuse sen kautta, onko niin iso vaiva vetää housut vaan jalasta?

Vetskari auki, mulkku ulos bokserien aukosta ja homma on hoidossa. Kätevää ja nopeaa, eikä pääse perse jäätymään talvella hankeen nimikirjaimia taiteillessa.

Mulla ei oo varmaan yksiäkään sellaisia boksereita, joissa on tuo aukko. Ja vaikka oiski, ni en käyttäis sitä. Paljon helpompaa ja miellyttävämpää on painaa peukalolla alushousun reuna anakondan alle kuin ruveta leikkimään labyrinttiä. Ei siinä perse jäädy, jos et pudota kaikkia housuja nilkkoihin asti.

Jos pitää puvun kanssa liiviä, voiko puvun takin jättää aina napittamatta? Eli siis takki auki myös seistessä (liivi tottakai alinta nappia lukuunottamatta kiinni)?

Aamusin on kauhean vaikeaa toi syöminen. Menee heräämisestä muutama tunti ennen ku pystyy syömään.
Ei tee mieli ruokaa ja jos syö väkisin niin tulee paha olo.

Ajattelin että jos kokeilisi jotain aamu drinkkiä.
Osaisiko joku neuvoa sen suhteen?
Välillä työaamuina on myös suhteellisen kova kiirus niin jotain helppoa ja nopeeta.
Hotelli aamuja tulee myös melko reilusti niin esim blenderin käyttö ei ole mahdollista.

images

tietääkös kukaan tälläisen laitteen pakkaskestävyydestä?

Aamusin on kauhean vaikeaa toi syöminen. Menee heräämisestä muutama tunti ennen ku pystyy syömään.

Välillä työaamuina on myös suhteellisen kova kiirus niin jotain helppoa ja nopeeta.
Hotelli aamuja tulee myös melko reilusti niin esim blenderin käyttö ei ole mahdollista.

Luin kerran jostain tuosta ongelmasta, en nyt muista mistä.
Niin siinä yksinkertaisesti neuvottiin, että on ihan turha alkaa heti aamulla ahtamaan ruokaa naamaan, jos ei maistu ja voi tulla jopa äklö olo. Siinä kerrottiin odottaamaan se tunti ja pari ja sitten syö sen perustutun aamiaisen mihin on tottunut.
Mutta tuollainen protsku drinkki heti heräämisen jälkeen kuulosta hyvältä, pysy katabolia pois ja sitten tunnin parin jälkeen puurot, munat, rahkat, tai mihin on tottunut.
Tämä tosin vaati sen että esimerkiksi töissä on mahdollisuus käydä tyydyttämässä se tunnin parin viivellä herännyt aamiais nälkä

Itsellä oli sama ongelma vuosi sitten ja rupesin vain syömään aina aamulla pikkuisen aikasemmin ja jotain edes esim. pari makkara siivua. Kyllä se siitä sitten.

Missäköhän olisi parasta vaihtaa käteistä ulkomaanvaluuttaa euroiksi?

Miksei S-ryhmän kaupoissa myydä Marianne-suklaarakeita (niitä pieniä valkoisia palluroita)? K-ryhmän kaupoista näitä löytyy lähes poikkeuksetta, mutten muista nähneeni pitkään aikaan S-ryhmän kaupoissa näitä...

Dry Martini olisi sopivan kokoinen, ja lisäksi sillä pitäisi olla ruokahalua kohottava vaikutus. Sen toimittua voi vielä popsia oliivin, jos jaksaa.
Mikäli pakki kestää, Fernet-Brancaa raakana kannattaa myös kokeilla.

Luin kerran jostain tuosta ongelmasta, en nyt muista mistä.
Niin siinä yksinkertaisesti neuvottiin, että on ihan turha alkaa heti aamulla ahtamaan ruokaa naamaan, jos ei maistu ja voi tulla jopa äklö olo. Siinä kerrottiin odottaamaan se tunti ja pari ja sitten syö sen perustutun aamiaisen mihin on tottunut.
Mutta tuollainen protsku drinkki heti heräämisen jälkeen kuulosta hyvältä, pysy katabolia pois ja sitten tunnin parin jälkeen puurot, munat, rahkat, tai mihin on tottunut.
Tämä tosin vaati sen että esimerkiksi töissä on mahdollisuus käydä tyydyttämässä se tunnin parin viivellä herännyt aamiais nälkä
Kiitos. Tällä ollaan koitettu mennä, kun työaikana voi kyllä syödä sen aamiaisen sen mukaan miten on mahdollisuuksia kun paikka vaihtuu ja ei ole mahdollisuuksia valmistaa mitään.
Mutta rahkaa, leikkeleitä saa aina jostain lähikaupasta ja huoltoasemilla on monesti puurotarjoilu.
Itsellä oli sama ongelma vuosi sitten ja rupesin vain syömään aina aamulla pikkuisen aikasemmin ja jotain edes esim. pari makkara siivua. Kyllä se siitä sitten.
Olen yrittänyt, mutta ei vaan tunnut helpottavan.
Kun sitten taas aamupala venyy niin jää välipala kokonaan välistä ja myös lounas kärsii siitä.

Tuntuu siltä että on aamuisin mahdoton tankata ennenkuin on saanut kulutettua, kun taas iltaisin uppoaa liiankin hyvin eväs.

Tää on hyvä olla esillä netissä, niin pystyy sitten tuleva työantaja tsekkaa mimmonen jäbä oot...
Kerro toki, löytääkö google kuvassa olevaa tekstiä? Enköhän mä ihan hyvillä mielin pidä netissä tekstiä, jossa työnantaja myöntää, että mun työsuhde on perusteettomasti purettu.

Eikös tää kaikki alkanut siitä, ettet ottanut niitä kuvia pois kun sun pomos sitä pyysi? Ei pahalla, mutta mulle tuli susta heti "huono" kuva.

Välillä kannattais ajatella vähän pidemmälle, suomi on pieni maa ja kaikki tuntee toisensa. Ja nää on vaan mun ajatuksia älä loukkaannu.

pointfiveo, ikävä tilanne mutta pakko kommentoida että on nuo kuvat vähän epäasiallisia työpaikalle. Eikö olisi vain ollut helpompaa ottaa kuvat veke, kun pomo pyysi... Noo minun mielipiteeni...

Mutta kysymys: miten playboy'hin (lehteen, tai no ehkä te miehet tunnette tapauksen :D ) pääsee? En tällaisesta millään asteella haaveilee, vaan mietin että miten sinne päädytään. :D

Kerro toki, löytääkö google kuvassa olevaa tekstiä? Enköhän mä ihan hyvillä mielin pidä netissä tekstiä, jossa työnantaja myöntää, että mun työsuhde on perusteettomasti purettu.
Kerrot julkisesti täällä nimen kanssa, ettet totellut työnantajan täysin laillista kehotusta poistaa asiattomat kuvat työpaikan seinältä. Vedit työnantajan oikeuteen. Tuossa on jo pari vahvaa syytä siihen, miksi moni jättää palkkaamatta, ettei tarvitse alkaa riitelemään nenäkkään työntekijän kanssa.

Eikös tää kaikki alkanut siitä, ettet ottanut niitä kuvia pois kun sun pomos sitä pyysi? Ei pahalla, mutta mulle tuli susta heti "huono" kuva.
Alkoi joo. Pomo oli sellanen kusipää, joka mm. "pakotti" minut hänen mukanaan työpaikan ruokalaan syömään, vaikka sanoin, ettei minulla ole ostettuja ruokakuponkeja vaan eväät mukana. Tähän pomo totesi, että "mä maksan", mutta ruokailun jälkeen sanoi, että voin sitten myöhemmin maksaa hänelle takas. Lisäksi hän vittuili minulle malliin "Susta näkee, ettet sä paljoa vieraile salaattipöydässä." Joten kun tällanen mulkku tulee yrityskaaviossa monta pykälää alaspäin tutkimaan mun seiniä, niin en todellakaan siinä vaiheessa ala joustamaan. :)

Kerrot julkisesti täällä nimen kanssa, ettet totellut työnantajan täysin laillista kehotusta poistaa asiattomat kuvat työpaikan seinältä. Vedit työnantajan oikeuteen. Tuossa on jo pari vahvaa syytä siihen, miksi moni jättää palkkaamatta, ettei tarvitse alkaa riitelemään nenäkkään työntekijän kanssa.
Ketään ei vedetty oikeuteen; Haastehakemusta ei tarvinnut jättää. Asianajajaan otin yhteyttä siksi, että työsuhteeni purettiin perusteetta vain, koska esimiehen ego ei kestänyt em. iskua.

Totta vitussa pitää vaatia sillon oikeutta, jos irtisanotaan laittomasti.. eihän tuossa nyt siitä ollut kyse että pyydettiin ottaa ne kuvat pois vaan siitä että annettiin kenkää ilman asiallisia perusteita.

Irtisanominen oli ehkä perusteltua, mutta väärin toteutettu ja laiton. Siltikään en pitäis itteäni tommosessa tilanteessa minään voittajana tai oikeassa olleena. Työnantaja osoittaa siulle tilan, jossa työskentelet. Ei siun työtilat oo tosiaankaan siun henkilökohtasta tilaa ja TA saa määrätä, että sisustetaanko seinät alastomilla naisilla, firman logoilla tai vaikka serpentiinillä. TA:lla on myös direktio-oikeus, jolla hän määrää sen, kuka tekee, mitä tekee ja miten tekee.

Seuraavan kerran irtisanomisprosessi tulee todennäköisesti vastaavassa tilanteessa olemaan lain mukainen, etkä päädy lopulta niskan päälle.

Onhan se täysin oikein vetää oikeuteen jos saa laittomat potkut. Ei minusta saisi mennä tuohon ääripäähän, että oikeuksiaan puolustava työntekijä on "nenäkäs". Mutta olen kyllä siinä mielessä Lätkävaimon kanssa samaa mieltä, että on turha ärsyttää työnantajaa pitämällä tuollaisia tyttökuvia seinällä. Moni vanhempi äijä saattaa ottaa nokkiinsa tuollaisesta, eikä työpaikalla kannata provota tuolla tavalla.

Mitä varten homot puhuu sillä helvetin rasittavalla piipitys äänellä?

Back
Ylös Bottom