Mikähän on ku tuntuu että kroppa ei reagoi lääkkeisiin.
Mulla oli SSRI lääkkeitä masennuksen, ahdistuksen ym. takia. Osastolla sitten vaihdettiin vahvempaan SNRI lääkkeeseen, efexoriin. Kovasti kehuivat sitä, mutta ei vaikuttanut millään tavalla. Sanoivat että kestää kuukausi, pari. Mulla oli käytössä noin vuoden, ei auttanu. Efexorin lopetin sitten ku seinään enkä oikeen tuntenu mitään pahaa oloa ym. siitä vaikka ilmeisesti noin ei niitä sais lopettaa.
Ahdistukseen mulle määrättiin opamox / oxamin, sama ku ois pahvia syöny, ei mitään. 7kk noita otin, sitten lopetettiin (lääkärit vaihtuivat kokoajan, kukaan ei tienny kauanko lääke mulla oli ollu -> selvis että ois saanu käyttää vaan 3kk). Noh, ne lopetettiin ku seinään osastolle mennessä, siitäki pärjättiin.
Sitten myöhemmin lainasin äitiltä Diapamia kokeillakseni, ei apua ollenkaan. Taas sama, aivan ku ois pahvia syöny, yhtä paljon auttoi ahdistukseen. Eli ei mitään reaktiota.
Särkylääkkeitäki saa syödä 3000mg edestä ennenku kovemmat säryt lievenee
Onko mun kroppa tällanen ihan vittuillakseni vaan onko sitä ajan kanssa vaan turtunu? Jos se on alkanu jo siitä kun noita SSRI lääkkeitä ym. on alkanu käyttämään vai olisikoha tällaseen ihan luonnollinen syy? Vai onko jotku vaan tällasia?
Sori pöljähköt kysymykset, mutta sitä varten tää threadi kai on...