Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun enkku on huono. Mitä tää meinaa? "Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift no heavy ass weights" ;)
Mun enkku on huono. Mitä tää meinaa? "Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift no heavy ass weights" ;)

Mun mielestä tuon perimmäinen tarkoitus on, että kaikki haluais hyvän kropan, mutta ei jaksa tehdä mitään sen eteen.![]()
Miksi minusta tuntuu siltä että taju lähtee kun aivastan rankasti? 1-2 kovaa aivastusta ja tuntuu ettei pysy pystyssä ja maailma pyörii silmissä.
Poskiontelo tulehdus?
Eiks poskiontelotulehduksen voi yrittää testata niin, että jos pistää pään alaspäin ja päässä tuntuu paineen tuntua, niin sitten saattaa olla toi tulehdus? Ehkä. Kait.

avainlukulistan lukkiutuminen ei varmaankaan mitenkään vaikuta erääntyviin maksuihin mitkä olen jo aikaisemmin laittanut maksuun?
Onko haitallista, jos sormista loppuu verenkierto välillä? Mistähän se johtuu...
Mulla käy joskus niin, että sormet menee ihan valkoisiksi (eivät edes oikeastaan kunnolla palele) ja yleensä yksi sormi jää valkoiseksi pitemmäksi aikaa kuin muut eikä sitä oikein saa millään lämpenemään paitsi ehkä lämpimässä vedessä uittamalla. Tänään toinen etusormi oli ihan valkoisena ja turrana kauppareissulla varmaan puoli tuntia. Yritin hieroa sitä lämpimäksi, mutta ei auttanut. Lopulta se pikkuhiljaa tokeni itsekseen...