Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NDT-tarkastajat on yleensä amiksia. Tarkastajilla pitää olla pätevyydet tehdä tarkastuksia ja heidät kouluttaa firma itse. En tiedä niiden palkkauksesta.
Noissa hommissa porukkaa on todella kirjavalla koulutustaustalla. Nykyään nuoria inssejäkin on noissa hommissa, mutta valtaosa tarkastajista on esim. hitsareita tai koneistajia. Paras tarkastajahan on ensin hankkinut käytännön osaamisen esim. juuri hitsarina ja sitten siirtynyt tarkastushommiin.Eli periaatteessa lukion ja ammattikoulun pohjalta noihin hommiin voisi päästä. Kyselen vaan, kun yksi kaveri on kiinnostunut ja hänellä on taustalla lukio ja ammattitutkinto (tosin ei teollisuudesta).
Mistä vitusta mä löydän veronumeron?
http://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Veronumero__usein_kysyttya(19230)
Nopeammin olisit kyllä saanut vastauksen lyömällä googleen sanan "veronumero" ihan itse...
Kuinka maksan Saksaan kun pitäisi Thor Steinar outletista tilata housut kun ei ole luottokorttia? Miten maksan money order vaihtoehdolla?
Oon koittanu ettiä mut en löydä, verokortti menee mis menee, josaki papereiden seas mistä en sitä löytäny, pitänee huomenna soittaa johki ja kysyä, perkele ku täälä on verotoimisto just huomenna kiinni..
Ei sulla electronia satu oleen?
Kyllä electroni löytyy, voiko sillä maksaa myös?
^ainakin nordeassa pystyy verkkopankista ottamaan käyttöön, että electron toimii verkkomaksuissa("visana") eli voi maksaa niissä mestois mis on VISA maksuvaihtoehto.. näin on mielestäni myös muidenkin pankkien electroneissa..

Kuinka maksan Saksaan kun pitäisi Thor Steinar outletista tilata housut kun ei ole luottokorttia? Miten maksan money order vaihtoehdolla?
Sillä edellytyksellä, että verkkomaksu ominaisuus on käytössä. Ainakin Nordean kortissa pitää erikseen käydä verkkopankista ko. asetus hyväksymässä.pystyy maksamaan

kyllä oletAsun ja olen kirjoilla Vantaalla. Olenko oikeutettu opiskelijahintaiseen seutulippuun kun olen opiskelijana Jklän yliopistossa, enkä suinkaan missään pk-seudun korkeakoulussa?