Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Toisille itsestäänselvä kysymys, mulle ei. Minkä kanssa tuota kreatiinia kannattais vetää? Ite olen nyt tähän asti palkkarin sekaan laittanut ko. myrkyn, mutta nyt on palkkari lopussa, joten voiko tuon vetää vaan veden kanssa, onko juotavaa sellaisenaan? Vai onko se juotavaa vaikkapa maidon kanssa?

Toisille itsestäänselvä kysymys, mulle ei. Minkä kanssa tuota kreatiinia kannattais vetää? Ite olen nyt tähän asti palkkarin sekaan laittanut ko. myrkyn, mutta nyt on palkkari lopussa, joten voiko tuon vetää vaan veden kanssa, onko juotavaa sellaisenaan? Vai onko se juotavaa vaikkapa maidon kanssa?

Ei se maistu millekkään. Itse sekoitan veteen.

Itse aikanaan heitin vaan lusikallisen suuhun kurkun lähelle ja vettä päälle. kuten jo ylempänä mainittiin niin ei maistu millekkään.

Osaiskohan kukaan jeesata DHL:n paketin seurannan kanssa? Kyseessä on siis lähetys, jonka pitäis maahan saapumisen jälkeen jatkaa matkaansa Itellan käsittelemänä. Seuranta loppuu kuitenkin jo viikko sitten Hampurin päähän, DHL:n asiakaspalvelustakin sain lähinnä nyrpeän vastaanoton (koska ei ole Express lähetys, vaan postin käsittelemä.) Itellan, DHL.fi:n tai minkään muun asiaan liittyvän seurannassa ei näy mitään. Myöskään paikallispostissa ei ole, kysytty on.

DHL.webp

Mulle tuli DHL:n paketti jokin aika sitten ja tuo DHL:n oma seuranta näytti hyvin ihan loppuun asti. Kun paketti oli suomessa niin myös itellan seuranta tuli näkyviin. En osaa tämän paremmin auttaa mutta vaikuttaisi tosiaan siltä että paketti on vielä Saksassa.

Oon aika uus näissä nettitilaamis jutuissa.. Eli tilasin tuolta amazon.co.uk xboxii kovalevyn ja maksutavaksi pistin visa electron(kortin tiedot pistin siihen), ja nyt tuli s-postii viesti että se tilaus on nyt tehty ja se lähetetään tulemaan. Niin miten se maksu sitten käy, ite oon maksanu verkkopankilla kun suomesta oon tilannu mutta tuota en varkkopankilla maksanu. Maksetaanko se sitten postissa, vai ottaako se vaan itekseen nuo rahat tuolta tililtä :o Ei vielä ainakaan ollu lähteny rahaa. :david:

kuinka pitkään kroppa kestää kerran viikkoon juomista joka on aloitettu 18-vuotiaana. Nyt ikää 21 ja tulee viikonloppuisin juotuaan semmonen 10 - 12 annosta. En juo mitään saunakaljoja tms. Mitenkä pitkään kroppa kestää tämmöstä tai milloin alkaa näkyä? Urheilen 4 kertaa viikossa ja syön lautasmallin mukaisesti. Tupakkaa tuli myös vejettyä aina se aski ryypätessä, mutta senkin karsin pois. Niin ja kyseessä AMK mieshenkilö opiskelija

Oon aika uus näissä nettitilaamis jutuissa..
...ottaako se vaan itekseen nuo rahat tuolta tililtä :o Ei vielä ainakaan ollu lähteny rahaa. :david:

Ite oon kans joskus tilaillu jotain tavaraa ulkomailta. Mulla ei oo varsinaista luottokorttia, mutta Visa Electron toimii periaatteessa luottokorttina, kun kortin numeron syöttää maksuvaiheessa palveluun. Sulle ei tuu mitään erillistä Visa-laskua eikä sun tarvi erikseen enää maksaa verkkopankissa ostoksiasi, vaan rahat lähtee tililtä omia aikojaan samaan tapaan kuin esim. lentoa varatessa.

Osaiskohan kukaan jeesata DHL:n paketin seurannan kanssa? Kyseessä on siis lähetys, jonka pitäis maahan saapumisen jälkeen jatkaa matkaansa Itellan käsittelemänä. Seuranta loppuu kuitenkin jo viikko sitten Hampurin päähän, DHL:n asiakaspalvelustakin sain lähinnä nyrpeän vastaanoton (koska ei ole Express lähetys, vaan postin käsittelemä.) Itellan, DHL.fi:n tai minkään muun asiaan liittyvän seurannassa ei näy mitään. Myöskään paikallispostissa ei ole, kysytty on.

Mulla oli sama homma. Sieltä se paketti sitten jossain välissä putkahti vaikka tuossa nettipalvelussa ei näkynyt mitään.

kuinka pitkään kroppa kestää kerran viikkoon juomista joka on aloitettu 18-vuotiaana. Nyt ikää 21 ja tulee viikonloppuisin juotuaan semmonen 10 - 12 annosta. En juo mitään saunakaljoja tms. Mitenkä pitkään kroppa kestää tämmöstä tai milloin alkaa näkyä? Urheilen 4 kertaa viikossa ja syön lautasmallin mukaisesti. Tupakkaa tuli myös vejettyä aina se aski ryypätessä, mutta senkin karsin pois. Niin ja kyseessä AMK mieshenkilö opiskelija

No eihän tuota voi kukaan sanoa, jotkut kestää enemmän jotkut vähemmän. Mutta jos nyt seuraavat 10 vuotta juot noin niin veikkaan että aika paskana ovat maksat ja muut. Josseivat ole jo pettäneet, tuskin kyllä kun tässäkin kylällä on noita iskän kanssa koulussa ollut kansakoulussa eli nyt 60vuotiata ketkä on ikänsä ryypänneet monta kertaa viikossa, ja vielä ainakin pystyy kävelemään :D Mutta eipä sitte paljon muuta. Puheesta saa selvää vaikka ne ois selvänä.

Oon lähössä Espanjaan ja matkalaukkuun (ruumaan) ajattelin laittaa minigrip-pusseissa monivitamiinit ym. muut pillerit sekä heran. Niin tarviiko niihin pusseihin liittää jotku tuoteselosteet tai vastaavat, että mitä ne sisältää?

Oon lähössä Espanjaan ja matkalaukkuun (ruumaan) ajattelin laittaa minigrip-pusseissa monivitamiinit ym. muut pillerit sekä heran. Niin tarviiko niihin pusseihin liittää jotku tuoteselosteet tai vastaavat, että mitä ne sisältää?
Jos alkuperäispakkaukset ovat liian isoja, niin voisit laittaa mukaan purkin etiketin? :D Itellä on ainakin mennyt hera ja vitskut läpi, tosin alkuperäispakkauksessa (avattuna)

Kuinka nopeasti asuntokaupat tapahtuu tarjouksen hyväksymisestä?
Olen ajatellut tarjota eräästä asunnosta, jossa on tällä hetkellä vuokralainen ja tämän takia asunto vapautuisi vasta marraskuussa.
Jos teen tarjouksen ja se hyväksytään, niin onko yleisesti mahdollistan sopia, että kaupat tapahtuisi esim vasta syyskuussa?
Tämä sen takia, että muuten joudun maksamaan pankille turhaan korkoa 3 kuukauden ajalta.

Voithan pistää varmuuden vuoksi jotain etikettiä kylkeen mukaan, mutta luulisi menevän läpi ilmankin.

Minkälainen vaatetus on ok kunnon katsomiseen? Elikkä mulla olis tänään valmentajan tapaaminen ja kunnon tsekkaus siinä ohessa joten mitä pitäis olla päällä??

Mutuna sanoisin, että jos moisia siellä kaipaat niin mikset osta pelipaikalta? Vai onko sulla joku järjetön purkkivarasto? Meinaan vaan, että saa varmaan halvemmalla ja tuo sitten loput Suomeen. Ei kai siinä mitään ongelmaa ole kun kerran ruumaan laitat.

Eikun teippaat pussit kroppaan kiinni ja hikoilet sitten tulitarkastuksissa. Ja puhut samalla kovaan ääneen jauhoista ja tabuista....

Sitten oma tyhmä kysymys: milloinhan joku haluaa roudata lomalle mukaan myös salilta painot sekä jalkaprässin?

Lisätään viellä noista tilauksista: mulla on tullut paketteja jenkeistä,saksasta,hollannista jne. Ja ihan tuurilla menee tuo seuranta Suomen päässä. Joskus se kirjautuu järjestelmään ja se paketti kiertelee pitkin maakuntaa. Kun jos se ei kirjaudu niin yleensä siitä kun se on kirjattu jossain ulkomailla lähteneeksi maasta niin pari päivää siitä se on kotiovella.

Sitten yksi ihmetyksen aihe: jos kotimaasta tilaa paketin niin pitää sitä hakiessa näyttää paperit postissa. Mutta kun ulkomailta tulee paketti niin eivät koskaan kysy papereita. Kerran kysyin että miksi niin ulkomaan paketit on kuulemma kirjattu kirjeiksi???

Tatuoidut immeeset huomio!

Harkinnassa eka tattoo ja mietteenä kasvaa paljon tulevaisuudessa hyvin tavoittein ja motivaatioin mutta kokemuksia tästä että en nyt mitään ympyröitä sun muita mutta jos ottaa makeen tatskan selkään tai käsivarsiin / olkapäähän nii mites se näyttääkö tyhmältä monen vuoden jälkneen kun alkaa tulla lihasta ympärille ja tottakai venyy tattookin...? mahd kuvia moisista tapauksista?

Back
Ylös Bottom