Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisille itsestäänselvä kysymys, mulle ei. Minkä kanssa tuota kreatiinia kannattais vetää? Ite olen nyt tähän asti palkkarin sekaan laittanut ko. myrkyn, mutta nyt on palkkari lopussa, joten voiko tuon vetää vaan veden kanssa, onko juotavaa sellaisenaan? Vai onko se juotavaa vaikkapa maidon kanssa?
Toisille itsestäänselvä kysymys, mulle ei. Minkä kanssa tuota kreatiinia kannattais vetää? Ite olen nyt tähän asti palkkarin sekaan laittanut ko. myrkyn, mutta nyt on palkkari lopussa, joten voiko tuon vetää vaan veden kanssa, onko juotavaa sellaisenaan? Vai onko se juotavaa vaikkapa maidon kanssa?

Oon aika uus näissä nettitilaamis jutuissa..
...ottaako se vaan itekseen nuo rahat tuolta tililtä :o Ei vielä ainakaan ollu lähteny rahaa.![]()
Osaiskohan kukaan jeesata DHL:n paketin seurannan kanssa? Kyseessä on siis lähetys, jonka pitäis maahan saapumisen jälkeen jatkaa matkaansa Itellan käsittelemänä. Seuranta loppuu kuitenkin jo viikko sitten Hampurin päähän, DHL:n asiakaspalvelustakin sain lähinnä nyrpeän vastaanoton (koska ei ole Express lähetys, vaan postin käsittelemä.) Itellan, DHL.fi:n tai minkään muun asiaan liittyvän seurannassa ei näy mitään. Myöskään paikallispostissa ei ole, kysytty on.
kuinka pitkään kroppa kestää kerran viikkoon juomista joka on aloitettu 18-vuotiaana. Nyt ikää 21 ja tulee viikonloppuisin juotuaan semmonen 10 - 12 annosta. En juo mitään saunakaljoja tms. Mitenkä pitkään kroppa kestää tämmöstä tai milloin alkaa näkyä? Urheilen 4 kertaa viikossa ja syön lautasmallin mukaisesti. Tupakkaa tuli myös vejettyä aina se aski ryypätessä, mutta senkin karsin pois. Niin ja kyseessä AMK mieshenkilö opiskelija
Jos alkuperäispakkaukset ovat liian isoja, niin voisit laittaa mukaan purkin etiketin? :D Itellä on ainakin mennyt hera ja vitskut läpi, tosin alkuperäispakkauksessa (avattuna)Oon lähössä Espanjaan ja matkalaukkuun (ruumaan) ajattelin laittaa minigrip-pusseissa monivitamiinit ym. muut pillerit sekä heran. Niin tarviiko niihin pusseihin liittää jotku tuoteselosteet tai vastaavat, että mitä ne sisältää?
Oon lähössä Espanjaan ja matkalaukkuun (ruumaan) ajattelin laittaa minigrip-pusseissa monivitamiinit ym. muut pillerit sekä heran. Niin tarviiko niihin pusseihin liittää jotku tuoteselosteet tai vastaavat, että mitä ne sisältää?
Oon lähössä Espanjaan ja matkalaukkuun (ruumaan) ajattelin laittaa minigrip-pusseissa monivitamiinit ym. muut pillerit sekä heran. Niin tarviiko niihin pusseihin liittää jotku tuoteselosteet tai vastaavat, että mitä ne sisältää?