Sniffari
Äitisi valinta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka maailman tappiin asti kunhan vain pysyy huoneessa...Kuinka kauan mämmi säilyy huoneenlämpösenä?
Kuinka kauan mämmi säilyy huoneenlämpösenä?
mitä varten just jenkkiautoilijat ja moottoripyöräilijät on niin herkkänahkaisia oman harrastuksensa arvostelusta... (ja arvosteluksi yleensä tulkitaan jo se että tuumaa etteipä juuri kiinnosta)
mitä varten just jenkkiautoilijat ja moottoripyöräilijät on niin herkkänahkaisia oman harrastuksensa arvostelusta... (ja arvosteluksi yleensä tulkitaan jo se että tuumaa etteipä juuri kiinnosta)
Itse tykkään jenkeistä siksi, kun ne ovat isoja (=epäkäytännöllisiä kaupungissa), mukavia ajaa (=tunnottomaksi tehostettu ohjaus ja tietenkin sähkökaikki), miellyttäviä sisältä (=plyysiä ja sellaista) sekä näyttäviä ulkoa (=hirveästi rumaksi syöpyviä sinkkipainevalu- ja kromiosia).
Voiko olla sattumaa, että Afrikassa kärsitään nälänhätää ja siitä maasta ei oo koskaan tullu ainoatakaan hyvää keihäänheittäjää? Gasellit juoksee kovempaa ku Bolt.

Imgur, imageshack, tinypic..Mihin voin ladata kuvia, mitä linkittää tänne. Varmaan jo kysytty aiemminkin.
mitä varten just jenkkiautoilijat ja moottoripyöräilijät on niin herkkänahkaisia oman harrastuksensa arvostelusta...
Ja bemari kuskit?
Mikähän erikoistekniikka on tehdä ylätaljaa, että ei pistä sitä tikkua oikeaan paikkaan vaan nostaa ensin sen ylimmän levyn ilmaan ja se putki missä on niitä reikiä tikkua varten tulee näkyviin ja sitten vasta pistää tikun sinne paikalleen? Sitten siitä "pudotus sarjoja", että laskee sitä ylintä palkkia alas, että kuitenkin se reikä putki jää tyhmästi näkyviin? 2 jätkää jotka on käynyt kauan salilla teki näin ensin ylätaljassa, sitten dippimasiinassa.. Näytti ainakin tyhmältä, vai onko joku hcbb erikoistekniikka?
Helppo selittää..![]()
Kaveri tilaa netistä kamaa, mutta sen kortti ei toimi. Voiko tilauksen hoitaa meikän kortilla? Vai pitääkö mun antaa sille jotain top secret tietoja? Meneekö maksu läpi, jos tilaajan ja kortin omistajan tiedot ei täsmää?
No vittu vedä vittu päähän jos ei kiinnosta. Miten sua ei voi kiinnostaa maailman parhaimmat ja laadukkaimmat ja näyttävimmät, mukavimmat ja miellyttävimmät autot?!
No ei vaan, vitsi vitsi. Mä harrastan jenkkiautoja, enkä mä nyt ole huomannut, että me porukkana oltaisiin jotenkin herkkänahkaisia. Jos näin kuitenkin on, voi asiaan vaikuttaa se, että nykyaikana kuitenkin aika yleinen mielipide on se, että "ne jenkkiletukat" on epäkäytännöllisiä bensasyöppöjä romuja, joista on jatkuvasti joko bensa, virrat tai kipinä hukassa/lopussa, ja jotka ajavat tämän maailman perikatoon hillittömillä päästöillään. Ja joo, onhan se niinkin, en sitä kiellä. Muutenkin yksityisautoilu, vaikka se tapahtuisi millä vehkeellä, on monen mielestä turhaa ja sen joutaisi lopettaa kokonaan.
Itse tykkään jenkeistä siksi, kun ne ovat isoja (=epäkäytännöllisiä kaupungissa), mukavia ajaa (=tunnottomaksi tehostettu ohjaus ja tietenkin sähkökaikki), miellyttäviä sisältä (=plyysiä ja sellaista) sekä näyttäviä ulkoa (=hirveästi rumaksi syöpyviä sinkkipainevalu- ja kromiosia).
Saako rallia seurata paikanpäällä mistä vaan? Eli en tarkoita että menee jonkun isännän katolle vaan reitin varrella yleensä. Onko paikkoja jossa ei saa seurata?