Toimii likimain kaikkialla. Se vaan sitten on credit, eikä savings kun pitää maksaessa valita.Toimiiko Visa Electron jenkeissä? Nostaminen/maksaminen siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii likimain kaikkialla. Se vaan sitten on credit, eikä savings kun pitää maksaessa valita.Toimiiko Visa Electron jenkeissä? Nostaminen/maksaminen siis.
Pihalla oli äsken tuollainen eliö, mikä mahtaa olla? (Pituus oli ainakin 15cm)
Näyttää mun mielestä ihan joltain tavalliselta etanalta, mutta mutsi oli eri mieltä :D
![]()
Mistä ihmeestä ihminen sen voi tietää että se ei puhdas rööki ole.
Kiitos vastauksesta, tuo se todennäköisesti on :D Kirjoitin, että pituus oli AINAKIN 15cm, mutta todellisuudessa se oli siis n. 15 cm (ehkä +/1 1-2cm)Etana se on, tarkempaa lajimääritystä en osaa tehdä. Noitakin epeleitä kun on niin perkeleesti.
Nopeasti selailemalla näyttäisi herra tältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Arion_ater
Punainen akkujen punaiseen ja lopuksi musta maadoitukseen, eli käynnistävän auton paljaaseen metalliosaan ja samoin tyhjän auton moottoritilan metalliosaan. Sitten kierroksia käynnissä olevasta autosta ja starttia tyhjästä.
Nykyisin saa aika usein kuulla että noin ei pitäisi tehdä.
Mistä mä nään kauanko mun vippi on vielä voimassa?
Joskus se mulle neuvottiin, mutta enhä mä ny enää sitä löydä..
"heh"Meillä työpaikalla pitää antaa tämän tästä virtsaa ja tälleen me se tehdään:
-
"heh"