Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2012061515714287_ur.shtml

Miten tälläisiä sukupuolitestejä tehdään? Vaatteet päällä vai alasti? Onko sukupuoliuden määrittelyssä huomioon otettavia seikkoja muitakin, kuin että onko siellä jalkojen välissä avain vai lukko? Mikäli ulkonäkö rintoja ja koloa myöten viittaa nais sukupuoleen, mutta estrogeenin ja testosteronin suhde luonnostaan viittaa mieheen (eli on sisäisesti mies), onko silloin mies?

Geeni- tai kromosomitestillä selvitetään tietääkseni.

Montako olutta uskaltaa antibioottikuurilla juoda ilman että kuuri menee hukkaan? Tekis mieli päästä viimeinki tästä poskiontelotulehduksesta eroon mutta huomenna olis myös hyvä sää rillata ja edes muutama olut tekis mieli nauttia.

Riippuu vähä siitä antibiootista, että voiko juoda alkoholia. Joidenki antibioottien kans ei saa ottaa alkoholia ja joidenki kans voi ottaa. Siellä lääkkeen tuoteselosteessa pitäis lukea kielto alkoholille, jos alkoholia ei voi ottaa ollenkaan kyseisen antibiootin kans. Ja kannattaa googlella koittaa ettiä jos löytys tietoa siitä kyseisestä antibiootista alkoholin suhteen. Maha voi mennä sekasin vaikka ois semmonenki antibioottikuuri, jonka kans alkoholi on sallittu.

Varmaan toki se poskiontelotulehdus paranee helpommin jos on ilman alkoholia sen tulehduksen ajan, oli antibiootti mikä hyvänsä.

En oo mikään lääkäri nii tuo oli sitten vaan tommosta yleismutuilua omien kokemusten perusteella :P

Saan pillua 3/5 tytöltä, jos ajan 20km. Lähdenkö vai ei? Nopein päättää. Viimeks saanu viime syyskuussa!

En minäkään ymmärtäyt. Onko kyseessä siis että saantitodennäköisyys on 3/5 eli 60%? Kannattaa kokeilla totta kai. 20 km on lyhyt matka. :)

Miten ampiaispesän saa hävitettyä? Ampiaiset tekevät pesää katon lipan alle. Tuo tulee vielä pation päälle, niin siinä tulee vietettyä aikaa. Ei tota itse viittisi mennä sorkkimaan, kun ensin pitäisi irroittaa laudoitusta päästäkseen pesään. Ja siitä eivät varmaankaan tykkää. Nyt ampiaiset ovat olleet leppoisia, mutta syyskesällä ne ovat tunnetusti vittumaisen kiukkuisia. Ennen sitä pitäisi pesä kyllä hävittää.

Sanamuotohan on "tytöltä" joten kaippa prosenttia meinaa. Tokko saa pillua lol (;

Kun kerran tuli (pilkun)nusautuksen paikka niin pakko tarttua. Eli kyllähän toi sanamuoto viittaa viiteen tyttöön. Eli "saan pillua kolmelta tytöltä viidestä". :pano:
Toivottavasti lähti matkaan :D

Saan pillua 3/5 tytöltä, jos ajan 20km. Lähdenkö vai ei? Nopein päättää. Viimeks saanu viime syyskuussa!

Miten ampiaispesän saa hävitettyä? Ampiaiset tekevät pesää katon lipan alle. Tuo tulee vielä pation päälle, niin siinä tulee vietettyä aikaa. Ei tota itse viittisi mennä sorkkimaan, kun ensin pitäisi irroittaa laudoitusta päästäkseen pesään. Ja siitä eivät varmaankaan tykkää. Nyt ampiaiset ovat olleet leppoisia, mutta syyskesällä ne ovat tunnetusti vittumaisen kiukkuisia. Ennen sitä pitäisi pesä kyllä hävittää.

Hävittämällä sen. Suojavaatteet päälle ja pesä muusiksi. Tujua myrkkyä spreijaamalla helpottaa kummasti, tippuvat ihan ilmasta kyllä. :)

Eihän tuossa ole mitään järkeä...
Terveisin 60 kiloinen vinkuheinä.
Lähinnä tarkoitin sitä että aika moni ihan perus laiha futaaja tai säbäpelaaja vetää sen 10+ leukaa ilman saliharjoitteluaki. 20 ei ole pitkä matka. Mulla on leuanvedossa max toiston pysynyt about samana viimeiset 2,5 vuotta, kehonpainoa vaan tullut 20kg lisää. Oon siis helvetisti vahvempi nyt, vaikka toistoja menee samanverran :)

Hommasin Saunalahdelta uuden liittymän ja kännykän puhelimitse. No nyt mua yritetään selkeästi kusettaa laskutuksessa, laskutetaan enemmän kuin on sovittu. Kysymys on tämä: Nauhoittavatko kaikki operaattorit (tai edes Saunalahti) nuo tilauspuhelut? Pitäisi jotenkin pystyä todistamaan että olen itse oikeassa tässä asiassa.

Alkaa vituttaa tää touhu kun joka vitun lafkaan saa soitella perään maksulliseen asiakaspalveluun kun noi vitun dorkat ei osaa hoitaa mitään kerralla oikein.

Lähinnä tarkoitin sitä että aika moni ihan perus laiha futaaja tai säbäpelaaja vetää sen 10+ leukaa ilman saliharjoitteluaki. 20 ei ole pitkä matka. Mulla on leuanvedossa max toiston pysynyt about samana viimeiset 2,5 vuotta, kehonpainoa vaan tullut 20kg lisää. Oon siis helvetisti vahvempi nyt, vaikka toistoja menee samanverran :)

Saatat olla absoluuttisesti paljonki voimakkaampi, mut mites suhteellisesti? Tää on tää vääntö mihin meikäkynis aina tarttuu kynsin ja hampain ;)

e: ja oonko mie yhtä vahva ku esim 100kg voimannostaja, kuka vetää 10 leukaa, koska saan 10 leukaa 20kg lisäpainoilla? Ei se mee niin.

Hommasin Saunalahdelta uuden liittymän ja kännykän puhelimitse. No nyt mua yritetään selkeästi kusettaa laskutuksessa, laskutetaan enemmän kuin on sovittu. Kysymys on tämä: Nauhoittavatko kaikki operaattorit (tai edes Saunalahti) nuo tilauspuhelut? Pitäisi jotenkin pystyä todistamaan että olen itse oikeassa tässä asiassa.

Alkaa vituttaa tää touhu kun joka vitun lafkaan saa soitella perään maksulliseen asiakaspalveluun kun noi vitun dorkat ei osaa hoitaa mitään kerralla oikein.
Nauhoittaa juurikin tämmösten takia. Tosin ei ne mulla edes tarkistelleet DNA:lla kun ilmoitin parin euron ekstramaksusta... tosin kyse oli vain parista eurosta. :D

Kuinka suuri (pieni) annos heroiinia riittää tappamaan ihmisen? Pitääköhän tähän lisätä et on meil poikain kanssa ihan yleinen huumekeskustelu täs eikä googlesta avuttomat päihtyneet löytäny :)

Kyllä sä varmaan olet jo selvinnyt sen verran, että osaisit itsekin tämän googlettaa, mutta sain vastaukseksi 0.075g-0.2g. Toi 0.075 on ihan puhdasta heroiinia 75kg ihmiselle.

Itse tiedän henkilökohtaisesti tapauksen, joka yritti itsemurhaa puolella grammalla suoneen ilman opiaattitoleranssia, mutta saatiin vielä elvytetyksi. On nykyään kunnon kansalainen.

Jos kyse oli 3/5 ulkonäöltä, ei todellakaan olisi kannattanut lähteä. 4/5 voisi harkita.

Juuust just.. Jätkähän hilpasis juosten ton matkan jos olis jollain eukolla reissuvihko levällään. Tai sit on pakko olla hinaaja, koska tossa iässä ei pitäis niitten painojen lisäks mikään muu ku pillu olla mielessä.

Back
Ylös Bottom