Ootko kysynyt häneltä itseltään..?Kuka toi miimi on SIC-:n avatarissa....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko kysynyt häneltä itseltään..?Kuka toi miimi on SIC-:n avatarissa....?
Kuka toi miimi on SIC-:n avatarissa....?
Tosin unohdin varmasti muutaman kerran ton tankillisen aikana pihistelyn, koska kiihytykset tulee luonnostaan aika reippaasti tehtyä..No mun mielestä suhteuttuna painoon ja puolet vähempään määrään renkaita nuo on melko isoja lukemia. Sitä mie lähinnä mietinkin, että miten ne voi viedä noin paljon. Jos tommonen ~1200kg pihi Volvon mötky vie 3,4l/100, niin miten tommonen 200kg ja kahella renkaalla varustettu vehe vie enemmän vaikka kuinka pihistelis?
1100cc ja 160hv on hiukan erilainen viritysaste/litratehosuhde mitä jossain ekovolvossa.
Ilmanvastuskerroinkin on mopossa kuskin kanssa ilmeisen huono tietääkseni.
Mikä on sen laitteen nimi, jonka voi liittää puhelimeen ja sitten saa kuunneltua autosta puhelimen musaa radion kautta? Kaverilla sellainen oli autossaan ja kännykässään ja nimenkin kysyin ja hinnan, mutta nimi pääsi unohtumaan :D
No mun mielestä suhteuttuna painoon ja puolet vähempään määrään renkaita nuo on melko isoja lukemia. Sitä mie lähinnä mietinkin, että miten ne voi viedä noin paljon. Jos tommonen ~1200kg pihi Volvon mötky vie 3,4l/100, niin miten tommonen 200kg ja kahella renkaalla varustettu vehe vie enemmän vaikka kuinka pihistelis?
Samaa olen itsekin miettinyt. Onhan nuissa kakspyöräisissä myös usein melko järjetön teho-paino -suhde. Kyllähän ne vähemmälläkin liikkuisivat.
Eiköhän ne jostain, vaikka tuo virallinen tie nyt Suomen osalta meni puihin. Hahasport.com ehkä? En tiedä, mutta katsoin vain itse sieltä Eurosporttia eilen.
Jos siis haluaa muuten vain netistä katsoa, mutta voisi maksaa, niin Katsomossa voi ostaa Mertarannalla varustetut matsit. Laatu on 720p eli todella hyvä.