Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Missä kotkalaiset käyvät katsomassa MM-lätkää? Itse en omista TV:tä, joten jostain sitäkin olisi nähtävä.

Kannattaisko mun varata aika lääkäriin? Neljättä kertaa tämän vuoden puolella mahan sekaisin ja väliaikoinakin normaalia löysemmällä uloste. Oon syönyt aamupalan mukana pakastemustikoita, joskus mukaan on lorahtanut puolalaisiakin. Raa'at kananmunatkin vähän epäilyttää tässä yhteydessä? Ja aikasemmin kun aloin syömään kyseistä aamupalaa, kärsin ummetuksesta. Kovimmat epäilyt mulla on jotain alkueläintä kohtaan, mutta oonkohan mä vaan vainoharhainen? Jos mun suoleni toimii vain normaalia "paremmin".

Oletko nainen? Jos olet niin hormonaaliset seikat voisi selittää. Mutta jotenkin miellän sinut ehkä mieheksi, mutta siis ei se nyt niin vaarallista välttämättä ole, jos on neljästi maha ollut sekaisin, mennään kuitenki jo huhtikuuta. Ellet tarkoita ihan vesiripulia. Joka tapauksessa moni asia voi vetää mahan löysälle, suoli voi ärtyi jostain ruoka-aineesta tai vaikka syömissäsi ulkomaalaisissa marjoissa voi olla joku pöpö. Stressiä? Jos ei ole kipuja tai muita tuntemuksia, niin en usko että mitään keliakiakaan olisi, ja samaten en lähtisi mitään alkueristä epäilemään ellei ole muita oireita, laihtumista tai peräpäästä pilkistävää matoa. :D mutta syöppäs nyt ensin maitohappobakteeria ja mieti meneekö masu löysälle jonkun tietyn asian yhteydessä, kuten juodessa kahvia tyhjään mahaan tms. Mutta toki lekurille jos oikein huolettaa. :)

Mikähän on edullisin numerotiedustelu? Toimin tässä ikään kuin hääkoordinaattorina, pitäisi hakea pari kymmentä numeroa ainakin.
Eniro.fi maksaa tunnusten haun osalta muistaakseni 0,2 € ja sen jälkeen voit rajatta hakea numeroita. Tuskin paljoa halvempaa löytyy.

E: Tämä siis nettipalvelu, mutta tokihan sitä voi käyttää vaikka älypuhelimella muualtakin kuin koneen äärestä.

Eniro.fi maksaa tunnusten haun osalta muistaakseni 0,2 € ja sen jälkeen voit rajatta hakea numeroita. Tuskin paljoa halvempaa löytyy.

E: Tämä siis nettipalvelu, mutta tokihan sitä voi käyttää vaikka älypuhelimella muualtakin kuin koneen äärestä.

No sehän oli helppoa kuin heinän teko, 25 sentillä 100 hakua, jos homman oikein ymmärsin. Kaunis kiitos, säästin varmaan 50 € tän ansiosta. :)

Vittuako mulle soittaa koko ajan joku numero. joka alkaa +4692?
En ole kertaakaan vastannu, mutta olen huomannu, että se soittaa aina kolme kertaa peräkkäin 21min välein. Soittaa kuitenkin useita sarjoja päivässä.

Vittuako mulle soittaa koko ajan joku numero. joka alkaa +4692?
En ole kertaakaan vastannu, mutta olen huomannu, että se soittaa aina kolme kertaa peräkkäin 21min välein. Soittaa kuitenkin useita sarjoja päivässä.

Tohon ei sit kannatakaan vastata, saati soittaa takaisin...
Itsellekin on joskus soitellut joku samantyyppinen numero. Sitä kesti suunnilleen viikon, mutta loppui kun en vastannut. Tästä on jo vuosi aikaa, eikä sen jälkeen ole soitellut.

Tohon ei sit kannatakaan vastata, saati soittaa takaisin...
Itsellekin on joskus soitellut joku samantyyppinen numero. Sitä kesti suunnilleen viikon, mutta loppui kun en vastannut. Tästä on jo vuosi aikaa, eikä sen jälkeen ole soitellut.

Joo pitääpä varoa. Toivottavasti loppuu kohta, on noin kaksi viikkoa jatkunut.

Taisin löytää uuden eläinlajin. Jonkunlainen lentävä merihevonen näyttäisi olevan. Kysymys kuuluu: Otanko yhteyttä iltalehteen vai mihinkä ja tuleeko minusta nyt rikas?

AMAZING.webp

Jos syö tulehduskipulääkkeitä kuurina (Motifene Dual 75mg), voiko silloin käyttää ulkoista kipugeeliä, esim. Voltaren tai Orudis? Apteekista sanottiin, että esim. buranaa ei saisi enää syödä tuon Motifenen kanssa yhtäaikaa. Onkohan sitten noista voiteista haittaa tms.? Menee kevyesti hermo ton jalan kanssa.

Jos syö tulehduskipulääkkeitä kuurina (Motifene Dual 75mg), voiko silloin käyttää ulkoista kipugeeliä, esim. Voltaren tai Orudis? Apteekista sanottiin, että esim. buranaa ei saisi enää syödä tuon Motifenen kanssa yhtäaikaa. Onkohan sitten noista voiteista haittaa tms.? Menee kevyesti hermo ton jalan kanssa.

Kannattaa kysyä hoitavalta lekurilta tai soittaa apteekkiin. IMO

Liketättekö ikinä vanhoja posteja? Itse usein kun selailen threadeja julistan tykkäämistäni tosi vanhojenkien postien kohdalla... tuli vain mieleen että tekeeköhän muut samoin :D

^Ite ainakin likeen jos on hyviä posteja joissain topiceissa.. Ei siinä mitään outoa oo mun mielestä :D

Ja Thompzon, kannattaa varmaan soittaa sinne IL:llään niin kohta on pankkitili pullollaan rahaa.

Mille kypärä merkille on tehty erikois visiirejä ? Esim. hologrammi silmät.. yms..

jo toinen kerta kun kyykätessä iski jumalaton kipu takaraivon/niskan alueelle, joka säteilee joka puolelle päätä. mistä vois moinen johtua? tanko ei paina niskaan ja tekniikan pitäis olla suht ok. oliskohan jotain hartia-alueen jäykkyyttä?

Back
Ylös Bottom