Voisko joku selittää mitä ja mikä on icloud tms tallenna pilveen kehotukset. se on pilvessä, siis mit vit. Ei ummärä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten määrittelette sanan vallanpitäjä?
Missä kotkalaiset käyvät katsomassa MM-lätkää? Itse en omista TV:tä, joten jostain sitäkin olisi nähtävä.
Kannattaisko mun varata aika lääkäriin? Neljättä kertaa tämän vuoden puolella mahan sekaisin ja väliaikoinakin normaalia löysemmällä uloste. Oon syönyt aamupalan mukana pakastemustikoita, joskus mukaan on lorahtanut puolalaisiakin. Raa'at kananmunatkin vähän epäilyttää tässä yhteydessä? Ja aikasemmin kun aloin syömään kyseistä aamupalaa, kärsin ummetuksesta. Kovimmat epäilyt mulla on jotain alkueläintä kohtaan, mutta oonkohan mä vaan vainoharhainen? Jos mun suoleni toimii vain normaalia "paremmin".

Eniro.fi maksaa tunnusten haun osalta muistaakseni 0,2 € ja sen jälkeen voit rajatta hakea numeroita. Tuskin paljoa halvempaa löytyy.Mikähän on edullisin numerotiedustelu? Toimin tässä ikään kuin hääkoordinaattorina, pitäisi hakea pari kymmentä numeroa ainakin.
Eniro.fi maksaa tunnusten haun osalta muistaakseni 0,2 € ja sen jälkeen voit rajatta hakea numeroita. Tuskin paljoa halvempaa löytyy.
E: Tämä siis nettipalvelu, mutta tokihan sitä voi käyttää vaikka älypuhelimella muualtakin kuin koneen äärestä.

Vittuako mulle soittaa koko ajan joku numero. joka alkaa +4692?
En ole kertaakaan vastannu, mutta olen huomannu, että se soittaa aina kolme kertaa peräkkäin 21min välein. Soittaa kuitenkin useita sarjoja päivässä.
Tohon ei sit kannatakaan vastata, saati soittaa takaisin...
Itsellekin on joskus soitellut joku samantyyppinen numero. Sitä kesti suunnilleen viikon, mutta loppui kun en vastannut. Tästä on jo vuosi aikaa, eikä sen jälkeen ole soitellut.
Jos syö tulehduskipulääkkeitä kuurina (Motifene Dual 75mg), voiko silloin käyttää ulkoista kipugeeliä, esim. Voltaren tai Orudis? Apteekista sanottiin, että esim. buranaa ei saisi enää syödä tuon Motifenen kanssa yhtäaikaa. Onkohan sitten noista voiteista haittaa tms.? Menee kevyesti hermo ton jalan kanssa.