Jos ostaa kaupasta ananaksen, voiko sen vihreän osan katkaista pois ennen punnitsemista?
Tästä tuli mieleen, että olen pari kertaa huomannut ihmisten repivän irtokarkkipusseista sen ylimääräisen paperin pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ostaa kaupasta ananaksen, voiko sen vihreän osan katkaista pois ennen punnitsemista?
Asia kunnossa.Ei. Kauppahan on maksanut ananaksesta sen painon mukaan, mitä se painoi sillä hetkellä kun siinä on ollut se vihreä osa, joten sun pitää maksaa myös. Ja jos sä menet repimään sen pois, niin ananas painaa luonnollisesti vähemmän.
Tai sitten laittaa irtokarkit muovipussiin paperipussin tilaltaTästä tuli mieleen, että olen pari kertaa huomannut ihmisten repivän irtokarkkipusseista sen ylimääräisen paperin pois.

Asia kunnossa.
Tai sitten laittaa irtokarkit muovipussiin paperipussin tilalta![]()
Kannattaako t-paita jossa on präntti, tai mikä tahansa semmoinen vaatekappale, laittaa pesukoneeseen oikein- vai nurinpäin, koska se kuitenkin aina pyörähtää pesussa taas toisin päin?
Mikä järki on ratsupoliiseissa?
Vaahtokarkki, ne on luultavasti pop-niittejä, jotka pitää toisia peltiosia yhdessä.
Riippuu paikasta onko tarpeellinen vai ei.
Voi riippua poliisista. Exä sai sakot kun oli antanut "kortittoman" kaverinsa ajaa (tai voi olla että se kaveri vain sai mutta maksoivat kimpassa). Tais olla 600mk tuohon aikaan ja kaverilta vietiin b-kortti hetkeksi.Mitä seuraa jos B-kortin omaava henkilö ajaa C-kortin ajo-oikeutta tarvittavaa pakettiautoa? Sakot, paljonko? Kortti pois?
Eipä tosta ole yksikään myyjä vielä valittanut kun on kannan poistanut.Ei. Kauppahan on maksanut ananaksesta sen painon mukaan, mitä se painoi sillä hetkellä kun siinä on ollut se vihreä osa, joten sun pitää maksaa myös. Ja jos sä menet repimään sen pois, niin ananas painaa luonnollisesti vähemmän.
Eipä tosta ole yksikään myyjä vielä valittanut kun on kannan poistanut.
Poistan mä tomaatistakin sen rungon jos sellanen sattuu olemaan siinä.
http://www.gorillasports.fi/Mistä saa halvalla ostettua levytangon ja esim. penkkipunnerruspenkin ja/tai kyykkytelineen? Olisi työpaikan salia varten tarve noille.
No onhan noita, mulle valitti kerran joku asiakas kun ostin tomaattia että ei niitä saa hipelöidä.
Kuka ostaa kaupasta esim. tomaatteja kokeilematta onko ne vielä edes kypsiä, vai onko käyminen jo alkanut.