Johtuu kanan väristä. Valkoiselta valkoine muna, ruskealta ruskea muna.Mitä eroa on valkoisilla ja ruskeilla kananmunilla, miksi erivärinen kuori?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuu kanan väristä. Valkoiselta valkoine muna, ruskealta ruskea muna.Mitä eroa on valkoisilla ja ruskeilla kananmunilla, miksi erivärinen kuori?
Johtuu kanan väristä. Valkoiselta valkoine muna, ruskealta ruskea muna.
Kannattaako t-paita jossa on präntti, tai mikä tahansa semmoinen vaatekappale, laittaa pesukoneeseen oikein- vai nurinpäin, koska se kuitenkin aina pyörähtää pesussa taas toisin päin?
Mitä seuraa jos B-kortin omaava henkilö ajaa C-kortin ajo-oikeutta tarvittavaa pakettiautoa? Sakot, paljonko? Kortti pois?
Kannattaako t-paita jossa on präntti, tai mikä tahansa semmoinen vaatekappale, laittaa pesukoneeseen oikein- vai nurinpäin, koska se kuitenkin aina pyörähtää pesussa taas toisin päin?
Väärinpäin 30 asteen pesuun, näin itse pesen hienommat vaatteet. Ja ei mulla ainakaan koskaan käänny.:D
En tiedä onko tyhmä kysymys, mutta pakkotoistolta puuttuu treenauskysymys topic (?) eli,
Mikä ois hyvä liike "lateral head:in" kasvattamiseen, tuntuu, että se pätkä joka menee kyynärpäähän puuttuu kokonaan, vai oonko liian läski?
Tein ketjun, mutta se poistettiin ilmeisesti sellaista ei tarvita. Vitut sanon minä.
Jos ostan kaupasta banaaneja, saanko kuoria ne ennen punnitusta?Jos ostaa kaupasta ananaksen, voiko sen vihreän osan katkaista pois ennen punnitsemista?
No kyllä joo. Käytetään sitten tuota ( vaikka ei aloittelioita ollakkaan) ;)
Minkälaisia lupia tarvitsee kalastamiseen, jos koti on joen rannalla ja virvelillä siinä kalastelee? Kattelin noita jokikalastus lupia ja ne oli tyyliin 20e/vrk. Mutta jos haluu vaikka kesäsin heitellä aina silloin tällöin(usein) vähän aikaa iltasin niin toihan on järkyttävän hintasta. Eli luvitta kalastelemiseks menis.
edit: kyseessä siis kymijoen haara
Jos ostaa kaupasta ananaksen, voiko sen vihreän osan katkaista pois ennen punnitsemista?
Mulle tuli vaan kehotus vaihtaa kuskia määränpäässä kun yhdessä muutossa ajelin kuorma-autoksi rekisteröityä pakua, matkaa oli pari kilsaa jäljellä. Esitin hämmästyneen tietämätöntä eikä ne edes kattonu pahalla, kehottivat vaan tarkkaavaisuuteen seuraavalla kerralla.