Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Johtuu kanan väristä. Valkoiselta valkoine muna, ruskealta ruskea muna.

Toinen on N.......in (tummaihoisen) muna ja toinen on valkoihosen kanan muna. No joo huono läppä oli. Eiköhän se kana väristä oo kiinni jotenni.

Kannattaako t-paita jossa on präntti, tai mikä tahansa semmoinen vaatekappale, laittaa pesukoneeseen oikein- vai nurinpäin, koska se kuitenkin aina pyörähtää pesussa taas toisin päin?

Väärinpäin 30 asteen pesuun, näin itse pesen hienommat vaatteet. Ja ei mulla ainakaan koskaan käänny.:D

Kannattaako t-paita jossa on präntti, tai mikä tahansa semmoinen vaatekappale, laittaa pesukoneeseen oikein- vai nurinpäin, koska se kuitenkin aina pyörähtää pesussa taas toisin päin?

Enpä ole t-paidoissa ja collegepuseroissa mitään eroa huomannut pesee ne mitenpäin tahansa. Pääasia et välillä pesee (:

Mitä seuraa jos B-kortin omaava henkilö ajaa C-kortin ajo-oikeutta tarvittavaa pakettiautoa? Sakot, paljonko? Kortti pois?

Mulle tuli vaan kehotus vaihtaa kuskia määränpäässä kun yhdessä muutossa ajelin kuorma-autoksi rekisteröityä pakua, matkaa oli pari kilsaa jäljellä. Esitin hämmästyneen tietämätöntä eikä ne edes kattonu pahalla, kehottivat vaan tarkkaavaisuuteen seuraavalla kerralla.

Kannattaa. Suosittelen myös kääntämään tummat vaatteet väärinpäin (tällä yritetään estää värin haalistuminen).

Väärinpäin 30 asteen pesuun, näin itse pesen hienommat vaatteet. Ja ei mulla ainakaan koskaan käänny.:D

Kannattaa pestä siinä lämpötilassa, mikä siihen vaatteen pesuohjeeseen on merkitty.

En tiedä onko tyhmä kysymys, mutta pakkotoistolta puuttuu treenauskysymys topic (?) eli,
Mikä ois hyvä liike "lateral head:in" kasvattamiseen, tuntuu, että se pätkä joka menee kyynärpäähän puuttuu kokonaan, vai oonko liian läski?

4256987656_OH_YEAAAAAA_LETS_DO_IT_answer_1_xlarge.webp

En tiedä onko tyhmä kysymys, mutta pakkotoistolta puuttuu treenauskysymys topic (?) eli,
Mikä ois hyvä liike "lateral head:in" kasvattamiseen, tuntuu, että se pätkä joka menee kyynärpäähän puuttuu kokonaan, vai oonko liian läski?

Oon joskus ite miettinyt samaa mutta sitten oon olettanut että sellanen ketju on enkä vaan oo osannut ettiä. Aika monessa ketjussa kyselty esim. mikä se ja se liike on ja miten se tehdään. Tai voiko sen ja sen liikkeen korvata jollakin.

Tein ketjun, mutta se poistettiin ilmeisesti sellaista ei tarvita.

No kyllä joo. Käytetään sitten tuota ( vaikka ei aloittelioita ollakkaan) ;)

Minkälaisia lupia tarvitsee kalastamiseen, jos koti on joen rannalla ja virvelillä siinä kalastelee? Kattelin noita jokikalastus lupia ja ne oli tyyliin 20e/vrk. Mutta jos haluu vaikka kesäsin heitellä aina silloin tällöin(usein) vähän aikaa iltasin niin toihan on järkyttävän hintasta. Eli luvitta kalastelemiseks menis.

edit: kyseessä siis kymijoen haara

Minkälaisia lupia tarvitsee kalastamiseen, jos koti on joen rannalla ja virvelillä siinä kalastelee? Kattelin noita jokikalastus lupia ja ne oli tyyliin 20e/vrk. Mutta jos haluu vaikka kesäsin heitellä aina silloin tällöin(usein) vähän aikaa iltasin niin toihan on järkyttävän hintasta. Eli luvitta kalastelemiseks menis.

edit: kyseessä siis kymijoen haara

Valtion kalastuksen hoitomaksu ja vesialueen kalastuslupa joka tosiaan voi pahimmillaan olla kallis mikäli joku erikoinen kalastus alue kyseessä.

Paikallisessa urheilu tai kalastustarvike liikkeessä monesti myyvät lupia ja tietävät hinnat...

Jos ostaa kaupasta ananaksen, voiko sen vihreän osan katkaista pois ennen punnitsemista?

Ei. Kauppahan on maksanut ananaksesta sen painon mukaan, mitä se painoi sillä hetkellä kun siinä on ollut se vihreä osa, joten sun pitää maksaa myös. Ja jos sä menet repimään sen pois, niin ananas painaa luonnollisesti vähemmän.

Mulle tuli vaan kehotus vaihtaa kuskia määränpäässä kun yhdessä muutossa ajelin kuorma-autoksi rekisteröityä pakua, matkaa oli pari kilsaa jäljellä. Esitin hämmästyneen tietämätöntä eikä ne edes kattonu pahalla, kehottivat vaan tarkkaavaisuuteen seuraavalla kerralla.

Muuttohommat ois itselläki edessä, vois koettaa samaa mikäli ei saa jotain tuttua kuskiksi..

Back
Ylös Bottom