Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

^Toki. Uimareillahan on yleensä komeat yläkropat. :D

Voiko pelkällä uimsella saada lihaa vartaloon, erityisesti yläkroppaan? Eli siis jos kävis 3-4 kertaa viikossa uimassa suht reippaasti ja syöminen olisi +kaloreilla.
Voi tietysti, jos olet alunperin kunnon pulkannaru, josta ei jää edes varjoa maahan. Hyvin rajallista kyllä taitaa silti se lihaskasvu olla.

Jos salikortti on voimassa 3.3, eli tähän päivään, niin kuinkakohan kauan? Tasan kuukausi eteenpäin siitä kuin latasin, eli noin 14.30:neen vai puoleen yöhön? Pääseköhän sillä enää sisälle?

NOSTO. Pitäisi päättää lähteäkö juoksemaan salille vai ei, turhaan ei huvittaisi.

Luulis, että vielä tänään pääset illalla treenaamaan, ainakin mulla riitti eräässä salikortissa päivän vaihtumiseen asti... Ainakin aerobisen treenin saat jos juokset. :D

Joo ymmärrän. Tarkoitinkin tuota hypoteettista tilannetta jossa henkilö syntyy kuurona JA sokeana. :)

No, Helen Keller ei varsinaisesti syntynyt kuurosokeana, mutta menetti sekä kuulon että näön alle kahden vuoden ikäisenä.

Englanninkielisessä Wikipedia-artikkelissa Kelleristä on selvitetty hieman metodia, jolla Helenin kotiopettaja opetti hänelle sanoja:
Anne Sullivan arrived at Keller's house in March 1887, and immediately began to teach Helen to communicate by spelling words into her hand, beginning with "d-o-l-l" for the doll that she had brought Keller as a present. Keller was frustrated, at first, because she did not understand that every object had a word uniquely identifying it. In fact, when Sullivan was trying to teach Keller the word for "mug", Keller became so frustrated she broke the doll.[13] Keller's big breakthrough in communication came the next month, when she realized that the motions her teacher was making on the palm of her hand, while running cool water over her other hand, symbolized the idea of "water"; she then nearly exhausted Sullivan demanding the names of all the other familiar objects in her world.

Lähteekö osuuspankin netissä maksettaessa rahat tililtä vasta silloin miksi päiväksi on määrännyt eräpäivän? Maksoin laskun jonka eräpäivä on 18 päivä vasta ja muutin maksettaessa eräpäivän juuri 18 päiväksi eikä maksu ainakaan vielä lähtenyt tililtä.

Kyllä, aamuyöllä

Pystyykö tämän tulevan maksun näkemään jostain? Jos vaikka haluaa tarkistaa maksun? Tuolta op:n sokkelosta ei löydä mitään.

E: Pitäisikö sen näkyä Maksut --> erääntyvät maksut kohdassa?

Pystyykö tämän tulevan maksun näkemään jostain? Jos vaikka haluaa tarkistaa maksun? Tuolta op:n sokkelosta ei löydä mitään.

E: Pitäisikö sen näkyä Maksut --> erääntyvät maksut kohdassa?

Kyllä, siellä Erääntyvissä maksuissa juurikin näkyy ne maksut, joiden eräpäivä on tulevaisuudessa.

Ja tietenkin se maksu lähtee vasta 18. päivä, jos olet laittanut eräpäiväksi sen.

Missä vika, kun painan tuolta pakkotoiston ylä palkista Forum niin ohjautuu kokoajan pakkotoiston etusivulle eikä foorumi osioon?

Missä vika, kun painan tuolta pakkotoiston ylä palkista Forum niin ohjautuu kokoajan pakkotoiston etusivulle eikä foorumi osioon?

Sama vika itellä ja offtopic ketjun mukaan monella muullakin. Kai se on joku bugi missä jossain vaiheessa korjaantuu.

Miksi minulle iso kutiava pahkuroita Ibumax, Ibusal, Burana?

Noissa on ilmeisesti jokin aine jolle olen allerginen. Olen huomannut saman mm. Treon kanssa, jonka vaikuttava aine taitaa olla asetyylisalisylaattihappo, mutta eikait sitä noissa ko. tuotteissa ole?

Mikä esim. päänsärkyyn vaikuttava aine olisi näille korvaava?

Miksi minulle iso kutiava pahkuroita Ibumax, Ibusal, Burana?

Noissa on ilmeisesti jokin aine jolle olen allerginen. Olen huomannut saman mm. Treon kanssa, jonka vaikuttava aine taitaa olla asetyylisalisylaattihappo, mutta eikait sitä noissa ko. tuotteissa ole?

Mikä esim. päänsärkyyn vaikuttava aine olisi näille korvaava?

Olet sitten allerginen Ibuprofeiinille---> Kokeile parasetamolia tai ketoprofeiiniä...

En oo varma olisko kuulunu ravintoon mutta kuitenki:

Jos pistää kiehuvan veden nuudeleihin ja antaa veden imeytyä nuudeleihin nouseeko nuudeleinen paino?

Onko DNA:n puolelta laitettu piratebay pannaan? Itsellä ei kämpillä ole päässyt ollenkaan ko. sivustolle tän viikonlopun aikana. Aiemmin päivällä taas kävin kotona jossa soneran netillä meni heittämällä.

Vai onko mahdollista että juuri meikältä olis lyöty pannaan toi sivu :D

Ei pääse proxynkaan kautta, joten veikkaisin että sivustolla jottain ongelmia, Elisan netillä ennen päässy proxyn kautta, nyt ei, enkä pääse minäkään DNA:llakaan. Mikä ihme hippikerho olikaan joka Elisalle sai määrättyä sen laittoman piratebay -"eston", niin ei oo käsittääkseni vielä muille sitä määrätty, vaikka vissiin työn alla on..

Onko DNA:n puolelta laitettu piratebay pannaan? Itsellä ei kämpillä ole päässyt ollenkaan ko. sivustolle tän viikonlopun aikana. Aiemmin päivällä taas kävin kotona jossa soneran netillä meni heittämällä.

Vai onko mahdollista että juuri meikältä olis lyöty pannaan toi sivu :D
Mulla on ollu nyt kans vähän ongelmia päästä tonne. Nyt just en pääse, mut esim. pari tuntia sit meni ihan hyvin vielä. Eilen oli sama juttu, et jossain vaiheessa kun päivällä koitin ni ei menny, mut sit illalla taas meni. Ja dna mulla kans

Mulla on ollu nyt kans vähän ongelmia päästä tonne. Nyt just en pääse, mut esim. pari tuntia sit meni ihan hyvin vielä. Eilen oli sama juttu, et jossain vaiheessa kun päivällä koitin ni ei menny, mut sit illalla taas meni. Ja dna mulla kans
Nyt pääsee taas

Back
Ylös Bottom