Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi tietysti, jos olet alunperin kunnon pulkannaru, josta ei jää edes varjoa maahan. Hyvin rajallista kyllä taitaa silti se lihaskasvu olla.Voiko pelkällä uimsella saada lihaa vartaloon, erityisesti yläkroppaan? Eli siis jos kävis 3-4 kertaa viikossa uimassa suht reippaasti ja syöminen olisi +kaloreilla.
Jos salikortti on voimassa 3.3, eli tähän päivään, niin kuinkakohan kauan? Tasan kuukausi eteenpäin siitä kuin latasin, eli noin 14.30:neen vai puoleen yöhön? Pääseköhän sillä enää sisälle?
Joo ymmärrän. Tarkoitinkin tuota hypoteettista tilannetta jossa henkilö syntyy kuurona JA sokeana.![]()
Anne Sullivan arrived at Keller's house in March 1887, and immediately began to teach Helen to communicate by spelling words into her hand, beginning with "d-o-l-l" for the doll that she had brought Keller as a present. Keller was frustrated, at first, because she did not understand that every object had a word uniquely identifying it. In fact, when Sullivan was trying to teach Keller the word for "mug", Keller became so frustrated she broke the doll.[13] Keller's big breakthrough in communication came the next month, when she realized that the motions her teacher was making on the palm of her hand, while running cool water over her other hand, symbolized the idea of "water"; she then nearly exhausted Sullivan demanding the names of all the other familiar objects in her world.
Pystyykö tämän tulevan maksun näkemään jostain? Jos vaikka haluaa tarkistaa maksun? Tuolta op:n sokkelosta ei löydä mitään.
E: Pitäisikö sen näkyä Maksut --> erääntyvät maksut kohdassa?
Missä vika, kun painan tuolta pakkotoiston ylä palkista Forum niin ohjautuu kokoajan pakkotoiston etusivulle eikä foorumi osioon?
Miksi minulle iso kutiava pahkuroita Ibumax, Ibusal, Burana?
Noissa on ilmeisesti jokin aine jolle olen allerginen. Olen huomannut saman mm. Treon kanssa, jonka vaikuttava aine taitaa olla asetyylisalisylaattihappo, mutta eikait sitä noissa ko. tuotteissa ole?
Mikä esim. päänsärkyyn vaikuttava aine olisi näille korvaava?
Mulla on ollu nyt kans vähän ongelmia päästä tonne. Nyt just en pääse, mut esim. pari tuntia sit meni ihan hyvin vielä. Eilen oli sama juttu, et jossain vaiheessa kun päivällä koitin ni ei menny, mut sit illalla taas meni. Ja dna mulla kansOnko DNA:n puolelta laitettu piratebay pannaan? Itsellä ei kämpillä ole päässyt ollenkaan ko. sivustolle tän viikonlopun aikana. Aiemmin päivällä taas kävin kotona jossa soneran netillä meni heittämällä.
Vai onko mahdollista että juuri meikältä olis lyöty pannaan toi sivu :D
Nyt pääsee taasMulla on ollu nyt kans vähän ongelmia päästä tonne. Nyt just en pääse, mut esim. pari tuntia sit meni ihan hyvin vielä. Eilen oli sama juttu, et jossain vaiheessa kun päivällä koitin ni ei menny, mut sit illalla taas meni. Ja dna mulla kans