Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksiköhän mun ps3 ei suostu toistamaan leffoja muistitikulta? Olen koittanut muuntaa ne sekä avi-., että Mp4-muotoihin. Ainakin pleikkarin sivuilla kerrotaan että näitä muotoja pitäisi pystyä toistamaan. Laita kuitenkin tunnistaa muistitikun..

Näyttääkö pleikkari kuitenkin ne leffat sieltä tikulta, mutta eivät vaan lähde pyörimään?

Mulla on ollut paketti matkalla Englannista Suomeen jo 2 viikkoa. Onko tama ihan normaalia ja voiko jouluaika ollut hidastanut tata nain paljon? Onko muilla kokemusta siita etta paketit olisivat voineet jaada matkalle pitkaksi aikaa? Yleensa paketit ovat tulleet perille puolin ja toisin muutamassa paivassa... Kyseessa ihan normi 2nd class express delivery.

Mulla oli shipped 12.12 Enklantista noita vaponesteitä ja tänää vasta tuli perille. Normisti tulee jossain viikossa

Pystyykö suomi24:sen sähköpostissa poistamaan kerralla useamman viestin postilaatikosta muuten, kuin ruksittamalla erikseen jokaisen viestin yksitellen ja poistamaan viestit sen jälkeen kerralla yksi sivunäkymä kerrallaan?

Nimimerkillä: Postilaatikossa noin 1000 viestiä.

Ei.. Näyttää että tikulla ei ole mitään sisältöä..

Olethan varmasti tallentanut videot usb tikulle VIDEO kansioon? Muistaakseni kansion nimen piti olla vielä isolla kirjoitettu.

Kun ihmiset haluavat kommunikoida täällä pakkiksella keskenään, niin mitä vaihtoehtoja heillä on, jos poissuljetaan ketjuihin kirjoittelu? Tiedän, että saisin näihin varmasti vastauksen, kun lukisin vähän tarkemmin pakkiksen "ohjeita", mutta kysyn silti täällä. Olen vähän pässi näissä jutuissa

- Ymmärrän, että kahdenkeskistä privaa voi lähettää - toimiiko tämä myös ei-vipeille?

- Voi kirjoittaa toiselle vierasviestiä ja muut näkevät sen... tapahtuuko kommunikointi oikean protokollan mukaan niin, että kun minä kirjoitan jollekin vierasviestin, niin hän vastaa minulle siellä omilla sivuillaan, vai vastaako hän takaisin minun sivuillani?

- Voi kirjoittaa kahdenkeskistä sähköpostia pakkisosoitteeseen, jonka saa kait käsittääkseni vain vipit (?) tai johonkin muuhun sähköpostiosoitteeseen, mikäli henkilö on sellaisen laittanut julkisesti esille...

- Onko täällä olemassa vielä joku chatti?

- Entä onko muita vaihtoehtoja?

Kun ihmiset haluavat kommunikoida täällä pakkiksella keskenään, niin mitä vaihtoehtoja heillä on, jos poissuljetaan ketjuihin kirjoittelu? Tiedän, että saisin näihin varmasti vastauksen, kun lukisin vähän tarkemmin pakkiksen "ohjeita", mutta kysyn silti täällä. Olen vähän pässi näissä jutuissa

- Ymmärrän, että kahdenkeskistä privaa voi lähettää - toimiiko tämä myös ei-vipeille?
Ei toimi.

- Voi kirjoittaa toiselle vierasviestiä ja muut näkevät sen... tapahtuuko kommunikointi oikean protokollan mukaan niin, että kun minä kirjoitan jollekin vierasviestin, niin hän vastaa minulle siellä omilla sivuillaan, vai vastaako hän takaisin minun sivuillani?
Mielipidekysymys, mutta mielestäni on parempi vastata toisen profiiliin, ei omaan.

- Voi kirjoittaa kahdenkeskistä sähköpostia pakkisosoitteeseen, jonka saa kait käsittääkseni vain vipit (?) tai johonkin muuhun sähköpostiosoitteeseen, mikäli henkilö on sellaisen laittanut julkisesti esille...
Kyllä, pakkiksen sähköposti on vain vipeille.

- Onko täällä olemassa vielä joku chatti?
Chattina toimii pakkiksen IRC-kanava, jonne pääsee käyttämällä joko IRC-asiakasohjelmaa tai internetselaimessa toimivaa "webchattia". Tämäkin on vain vipeille, ja ohjeet löytyvät VIP-forumilta.

- Entä onko muita vaihtoehtoja?
Eipä taida.

Wrist roller 8.75 kg x 11 minuuttia.
Suoraan hulkin päivyristä otettu. Onko tuo yleistä tehdä noin kauan tuota vai mikä tuossa on? :D

Milloin uusi verokortti tipahtaa postiluukusta?

Back
Ylös Bottom