Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Joskus oon jostain lukenu tai kuullu et sieltä tulee sitä shaibaa hammasharjoihi summuihi jos vetäsee silloku se kansi on ylhäällä.
Voipi olla että näin.
Mutta eipä siihen o tähän päivään kuollu ku se on ollu vetäessä auki. Eli eikös voisi sitten käänteisesti aatella sen parantavan vastustuskykyä kun vähä tulee shaibaa hammashajoihin jne? :D

Huomenna joulupukinkeikka. Mitä vastaan lapsille, kun ne kysyy varmasti nää?

Miten tulin paikalle, kun ei oo lunta?

Missä muori on?

Ja sitten lisää. Oltiin kavereitten kanssa ryyppäämässä ja iski armoton flash back että tää kaveri olis puristanu mua munista jossain vaiheessa iltaa. Tapahtuko tää oikeesti vai oliko se vaan unta?

Missä muori on?

Ja sitten lisää. Oltiin kavereitten kanssa ryyppäämässä ja iski armoton flash back että tää kaveri olis puristanu mua munista jossain vaiheessa iltaa. Tapahtuko tää oikeesti vai oliko se vaan unta?

Joulupukki tulee Helikopterilla, jos ei ole lunta.

Missä muori on?

Tonttujen kanssa korvatunturilla leipomassa piparkakkuja, kun on ollut joululahjaurakka niin rankkaa.

Ja sitten lisää. Oltiin kavereitten kanssa ryyppäämässä ja iski armoton flash back että tää kaveri olis puristanu mua munista jossain vaiheessa iltaa. Tapahtuko tää oikeesti vai oliko se vaan unta

Katso onko kasseissa hampaanjälki !!!!

Helikopterilla
Missä muori on?
Korvatunturilla leipomassa joulutorttuja
Tunnustan.

Eikö olis uskottavampaa jos sanon, että asensin pyörät rekeen?

Eli tulin helikopterilla ja tontut jäi vahtimaan sitä mettän taakke.

Voiko pakastepizzan lämmittää mikrossa?Monta kertaa oon tehnyt(äskenkin).Joskus olen jossain pakastepizzan kannessa jopa sanottu, että voi lämmittää mikrossa..Pohjasta tulee ainakin pehmeä :)

Mistä johtuu, että miehellä on löysät ranteet? Itse olen 20-vuotias mies, ja vituttaa noi löysät rannevälit :/. Tarkotan rannevälillä tosta luusta kämmen selkään ulottuvaa nivelaluetta.

Voiko pakastepizzan lämmittää mikrossa?Monta kertaa oon tehnyt(äskenkin).Joskus olen jossain pakastepizzan kannessa jopa sanottu, että voi lämmittää mikrossa..Pohjasta tulee ainakin pehmeä :)
No eiköhän sen sitten voi jos kerran oot aiemminkin lämmittäny ja hyvää on ollu. :confused:

Tosin jos pakkauksessa sanotaan että VOI LÄMMITTÄÄ niin ei kai sitä sitten missään nimessä voi lämmittää.

Onko tässä nyt joku kompa vai mitä ihmettä?

Totta kai voi, tulee silleen kivasti softy pizza!

Tilanne on sese, että:

Koti-tv Soneralta, jossa kaukosäädin. Poksi on Motorolan ja kaukosäädin myös. Kävi vain niin harmillinen jutskuli, että kaukosäätimen sisältä meni patterinsysteemit paskaks, toisinsanoen toisesta päästä ne ei kosketa patteria -> ei virtaa -> ei voi käyttää koko systeemiä.

Mulla on kuitenki Lg:n kaukosäädin mallia MKJ40653802, jossa on toi STB-toiminto. Eli jos oon oikein käsittäny, niin jollain tavalla toi LG:n kauko, pitäs saada ohjaamaan jotain digipoksia jonkin koodin ja systeemin avulla, mutta ei onnistu vaikka mitä ettis. Joku nero vois jeesiä.

Miten saan masennnus yms. lääkkeitä, jos semmoisiin on tarve?

Alan olemaan siinä tilanteessa, et hommaan jotain tujua ja koitan jotain hassuttelua... Vaihteeks :)

Viimeks ei ollu munaa, eikä tarpeeks "lääkkeitä", hoitaa elämää loppuun vittu saatana haistakaa paska..

Miten saan BBC iPlayerin nakymaan kunnolla Suomessa? Kaytan jostain proxy-listalta otettua proxya, mutta mikaan noista ei oikein tunnu pelittavan kunnolla. Videon lataamisessa kestaa ikuisuus ja aina ei onnistu ollenkaan. Proxyt pitaa myos hakea aina uudelleen. Onko mitaan ns. takuuvarmasti toimivaa UK proxya?

Olen 2 jaksoa jaljessa EastEndersissa :jahas:

Miten saan BBC iPlayerin nakymaan kunnolla Suomessa? Kaytan jostain proxy-listalta otettua proxya, mutta mikaan noista ei oikein tunnu pelittavan kunnolla. Videon lataamisessa kestaa ikuisuus ja aina ei onnistu ollenkaan. Proxyt pitaa myos hakea aina uudelleen. Onko mitaan ns. takuuvarmasti toimivaa UK proxya?

Olen 2 jaksoa jaljessa EastEndersissa :jahas:

http://bbc-player.com/

Mikä firma helsingissä lyhentää modeemin kuuluvia laturin ja puhelimen johtoja?

Back
Ylös Bottom