Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voipi olla että näin.Joskus oon jostain lukenu tai kuullu et sieltä tulee sitä shaibaa hammasharjoihi summuihi jos vetäsee silloku se kansi on ylhäällä.
Huomenna joulupukinkeikka. Mitä vastaan lapsille, kun ne kysyy varmasti nää?
Miten tulin paikalle, kun ei oo lunta?
Missä muori on?
Ja sitten lisää. Oltiin kavereitten kanssa ryyppäämässä ja iski armoton flash back että tää kaveri olis puristanu mua munista jossain vaiheessa iltaa. Tapahtuko tää oikeesti vai oliko se vaan unta?
HelikopterillaHuomenna joulupukinkeikka. Mitä vastaan lapsille, kun ne kysyy varmasti nää?
Miten tulin paikalle, kun ei oo lunta?
Korvatunturilla leipomassa joulutorttujaMissä muori on?
Tunnustan.Ja sitten lisää. Oltiin kavereitten kanssa ryyppäämässä ja iski armoton flash back että tää kaveri olis puristanu mua munista jossain vaiheessa iltaa. Tapahtuko tää oikeesti vai oliko se vaan unta?
Eikö olis uskottavampaa jos sanon, että asensin pyörät rekeen?
Vaikka. Voit sanoa muksuille vaikka että tulit mopolla, josta laukesi kone ja tontut työnsi loppumatkan, ja kaikki menee täydestä.Eli tulin helikopterilla ja tontut jäi vahtimaan sitä mettän taakke.
No eiköhän sen sitten voi jos kerran oot aiemminkin lämmittäny ja hyvää on ollu.Voiko pakastepizzan lämmittää mikrossa?Monta kertaa oon tehnyt(äskenkin).Joskus olen jossain pakastepizzan kannessa jopa sanottu, että voi lämmittää mikrossa..Pohjasta tulee ainakin pehmeä![]()

Voiko pakastepizzan lämmittää mikrossa?Monta kertaa oon tehnyt(äskenkin).Joskus olen jossain pakastepizzan kannessa jopa sanottu, että voi lämmittää mikrossa..Pohjasta tulee ainakin pehmeä![]()

Miten saan BBC iPlayerin nakymaan kunnolla Suomessa? Kaytan jostain proxy-listalta otettua proxya, mutta mikaan noista ei oikein tunnu pelittavan kunnolla. Videon lataamisessa kestaa ikuisuus ja aina ei onnistu ollenkaan. Proxyt pitaa myos hakea aina uudelleen. Onko mitaan ns. takuuvarmasti toimivaa UK proxya?
Olen 2 jaksoa jaljessa EastEndersissa :jahas: