Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mihin korvaussummaan saakka kannattaa autovahingot hoitaa ilman vakuutusta? Riippuu tietenkin monesta seikasta, mutta karkeesti arvioiden. Kuskilla ajokortti ollut 2 vuotta ilman kolareita.

kuinka nopeasti labrasta pääsee poistumaan ?

tai siis työhöntulo tarkistuksessa pitäs käydä labrassa antamassa jotain näytteitä. ja se labra aukeaa peijaksessa 7.00, ajattelin että jos olen siellä keskiviikkona jo 6.40 odottamaan, niin voinko hyvällä tuurilla päästä poistumaan 7.30 mennessä ?

kauan pitää olla syömättä ennen näytteenottoa ?

Mitä on painovoima, mistä se johtuu?

Itse asiassa ihan hyvä kysymys toisin kuin muiden vastaukset antavat olettaa. Tästähän on olemassa vain erilaisia teorioita. Atomi- ja hiukkastasolla tiede ei tätä vielä pysty selittämään. Tämä on yksi niistä kysymyksistä joihin muun muassa CERN:in hiukkaskiihdyttimellä tehdyillä kokeilla pyritään löytämään vastaus.

Millä nimellä kulkee juutuubissa ne hassut amerikkalaiset dubatut tv shop mainokset?

Sillä "esittelijä" hemmolla oli kait kokoparta?

Mihin korvaussummaan saakka kannattaa autovahingot hoitaa ilman vakuutusta? Riippuu tietenkin monesta seikasta, mutta karkeesti arvioiden. Kuskilla ajokortti ollut 2 vuotta ilman kolareita.

nämä on aina pahoja juttuja, mutta kun kysymys kuuluu pikemminkin että kenen nimissä on vakuutukset tai ei se siitäkään, mutta jos bonuksia ajatellaan niin kyllä tossa voi antaa bonuksien paukkua pakkaselle, tietysti jos vaurio ei ole mikään ihmeellinen niin sitten omasta pussista kiltisti...vaikeita asioita kuten sanoin.

miten saan vastustuskyvyn romahtamaan nopeasti että pääsen tästä vitun kurkku kröhästä eroon, sitten vois taas keskittyä reenaamiseen kun sais tän paskan pois alta

nämä on aina pahoja juttuja, mutta kun kysymys kuuluu pikemminkin että kenen nimissä on vakuutukset tai ei se siitäkään, mutta jos bonuksia ajatellaan niin kyllä tossa voi antaa bonuksien paukkua pakkaselle, tietysti jos vaurio ei ole mikään ihmeellinen niin sitten omasta pussista kiltisti...vaikeita asioita kuten sanoin.

itse ehkä kävisin arivoituttamassa vahingon arvon parilla korjaamolla, soittaisin yhtiöön mitenkä menetellään bonus menetysten kanssa ja kuinka paljon se rahallisesti olisi, mulle ainakin ilmottivat kun kysyin puhelimessa, sitten arvioisin oman rahatilanteeni mukaan onko 700 euron maalaus parempi suorittaa nyt heti omasta pussista, vai ottaa 150 omavastuu ja 700 euron bonus menetykset...

Miten palkanmaksu tapahtuu eri firmoilta? siis kun joku firma maksaa työntekijälle palkan niin tuleeks ne rahat sen firman joltain omalta pankkitililtä vai miten? :david:

Back
Ylös Bottom