Deleted member 43587
Mitä Suomen kannalta merkittävää on tapahtunut eilen, että nyt Facebookissa on joku "R.I.P Suomi Neito - Suomen itsenäisyys on myyty 21.10.2011" -yhteisö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin jotain perustuslakimuutoskuviota? En tiedä, kys.om. asiasta on aika vaikea löytää järkevää ja selkeää tilannerapsaa.Mitä Suomen kannalta merkittävää on tapahtunut eilen, että nyt Facebookissa on joku "R.I.P Suomi Neito - Suomen itsenäisyys on myyty 21.10.2011" -yhteisö?
Oletko lyönyt seinään tms. kovaan pintaan? Vai kenties vemputtanut salilla jotain rannekääntöjä yms. ihan jumalattoman määrän?

Muistan joskus saaneeni s-postilla kiertävän vitsityyppisen jutun, jossa vertailtiin lapsuutta ja menoa joskus muinoin 80-luvulla ja nykyään. Esim. että taannoin kovat jätkät eivät pitäneet pipoa 30 asteen pakkasessakaan ja nykyskloddit pitää sitä jopa sisällä ja kesähelteillä.
Mistähän tuon löytäisi?
Edit. Ja mistä vitusta tuo thumbs down tuohon tuli?? ;)
O.T. Esim. Buranassa se max. annostus on 800mgx3, eli 2400mg päivässä. Enemmästä et hyödy..Tuli kanssa mieleen tuo lyöminen, mutta en oo lyöny mihinkään lähiaikoina...
Vasurilla on jopa pyyhkeellä kuivaaminen vidun kipeetä (suihkun jälkeen)
Oon kanssa ottanut 600mg kipulääkkeitä joka päivä joku 5-6kpl, eikä ne auta paljoa paskaakaan.
Olenko ainut, jolla ei subtitlesource toimi?
Eli mainokset näkyy, muttei sitä hakukohtaa yms.
Ja toisena kysymyksenä, mistä löydän Dexter.S06E03.720p.HDTV.x264-IMMERSE suomi subit?

Miks mulla on huono harkintakyky?Onko Paavo Lipponen lesbo?
Mulla oli vissiin jonkinlainen jännetupintulehdus ranteessa, niin en pystynyt käynnistämään edes autoa kun teki niin kipeää...Vasurilla on jopa pyyhkeellä kuivaaminen vidun kipeetä (suihkun jälkeen)