Muistaakseni pari kuukautta sitten nousi hinta 22.90 €. Saatan muistaa väärinkin.19,90
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni pari kuukautta sitten nousi hinta 22.90 €. Saatan muistaa väärinkin.19,90
Viime kuussa se oli vielä 21,50. Se on ihan varmaa.
Saattaa se olla tällä hetkellä 22 ja jotain. Aloin jo itekin muistella että hintaa olis vähän korjattu ylöspäin ihan viime aikoina.
Joku reipas otus kipaisee het aamulla tarkistamaan asian.
Jos kärsä on norsun ylähuuli niin onko norsuilla sit nenää ollenkaa?

Tilasin soneralta laajakaistalliittymän ja tuli modeemi mukana. Asensin modeemin ja rupean yhdistämään tulee teksti Yhdistetään WAN Miniport (PPPOE)n kautta. Sitten tuleekin ruutu:
katso liitettä 71466
Soneran asiakaspalveluun kun sain itseni taisteltua, niin siellä eivät ymmärtäneet mistään mitään. Mitä vittua tässä nyt pitäis tehdä?
Tarkennatko mistä löydän tuon? Internet- asetuksista?
Win 7.
Eipä mitään, eikä kai muillekaan. Helppo se on tosin salata. Nykyään boksit on jo automaattisesti salattuja jos sen operaattorilta saa. Nykyään tarkoitan ehkä tätä vuotta.Mitä paskaa mulle voi seurata kun en oo jaksanu laittaa mun langatonta nettiä salaseksi. Asun rivarialueella niin enpä usko että tässä kukaan mun kaistaa syö kun kaikilla on kuitenkin sama soneran valokaapelisetti himassaan.
Aiemmassa modeemissa jouduin syöttään sinne nettisivulle joka ikisen laitteen johon halusin tota nettiä käyttää ja sitten laittaan vielä salasanat näihin koneisiin erikseen. Sitten kun on noi pleikkarit,tietokoneet,psp:t ja kännykät niin en oo jaksanu nähä vaivaa tällä kertaa.Eipä mitään, eikä kai muillekaan. Helppo se on tosin salata. Nykyään boksit on jo automaattisesti salattuja jos sen operaattorilta saa. Nykyään tarkoitan ehkä tätä vuotta.
Tähän kun lisätään että se modeemi kaatuilu kerran kuussa jolloin jouduin resetoimaan ja tekemään ton saman salasanarumban uusiksi.Sitten oli aika huono modeemi. ;)
Tietenkin koneiden päässä tarvitsee laittaa yhden kerran forever sen oman tunnuksen, mutta siihen se jää. Laitteiden määrittely modeemin päässä vaikuttaa pikemmin MAC osoitteilla rajaukseen, joka on jo musta liiallista turvallisuutta.