Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä saa sellasen piippariajastimen, jonka voi tarvittaessa ripustaa vaikka paidankaulukseen tai muuten mukana kulkemaan? Tulee kiertoharjoittelukäyttöön ajastamaan treeniä, joten ei voi jättää minnekään pisteelle vaan pitää olla kuultavissa koko ajan
Tää kiinnostaisi itteänikin, varsinkin nyt kun oon uudestaan rakastunut heiluttelemaan tuota kahvakuulaa miltei päivittäin, ei tarvitsisi jotain sekuntikelloa tuijottaa. Opiskelukaverillani oli puhelimeen haettuna joku sovellus, joka oli kuulemma suht helppokäyttöinen. En muuten tietenkään muista enää mistä sen sai ladattua...
Ja olihan mulla omakin kyssäri: Muistelisin Hulkin joskus HIIT:tiä mainostaneen sillä, että treenin jälkeen tulee todella kova ns "jälkipoltto", joka jatkuu vielä muutamankin tunnin varsinaisen treenin jälkeen.Olen tähän nyt törmännyt kahvakuulalla treenatessa, kun kunto on kohentunut ja voi treenata aina vaan kovampaa. Mihin tämä varsinaisesti perustuu?
edit. ylim sana pois.

Viimeksi muokattu:
Jos olen ollut yrityksen työntekijänä ensin koe-ajalla, mutta sen jälkeen määräaikaisena yhteensä 6kk. Jos haluan irtisanoutua niin kauan ''joudun'' työskennellä, että olen vapaa. Eikös siinä joku irtisanomisaika ole tms :)

Työsopimuksesta löytyy, yleensä noissa on 2vko-1kk irtisanomisaika.

Tää kiinnostaisi itteänikin, varsinkin nyt kun oon uudestaan rakastunut heiluttelemaan tuota kahvakuulaa miltei päivittäin, ei tarvitsisi jotain sekuntikelloa tuijottaa. Opiskelukaverillani oli puhelimeen haettuna joku sovellus, joka oli kuulemma suht helppokäyttöinen. En muuten tietenkään muista enää mistä sen sai ladattua...

Löyty, googleta Gymboss.

Gymboss intervalliajastin. Näppärän pieni ja helppo käyttöinen ajastin vyöklipsillä. Voit asettaa yhden tai kaksi aikaa jotka pyörivät haluamasi toistomäärän. Selkeät hälytysäänet ja värinähälytys. Toimii yhdellä AAA-paristolla. Mukana englannin kieliset käyttöohjeet.

Gymboss MAX
Edistyneempi malli Gymbossilta. Ajastimessa speksit:

Mahdollisuus asettaa 25 eri intervallia, toistaa intervallit jopa 99 kertaa, tallenna 15 suosituinta ohjelmaa, taustavalaistu näyttö, hälytys joko äänellä tai värinällä, hälytyksen keston säätö, vahva vyöklipsi, veden ja iskunkestävä

Valmistaja antaa tuotteelle 12 kuukauden takuun

Kuinka kauan kielikorun ottamisen jälkeen on kieli kipeä ja turvoksissa, voinko nauttia esim. alkoholia sen jälkee?

Onko Visa electronit nykyään huonolaatuisia vai eikö ne tosiaan kestä kunnon käyttöä. Mulla on joku 4kk vanha kortti ja nyt jo pitäisi vaihtaa uuteen kun se ei tunnu toimivan aina kunnolla ja reunasta se muovikalvo repsottaa pahasti. Ja omasta mielestäni säilytän korttia tarpeeksi hyvin.

Miks perunoita kuoritaan?

Suurin osa perunassa olevasta solaniinista on kuoressa. Solaniini on myrkky ja aiheuttaa kehossa jonkun asteisen tulehdustilan. Itse olen ennen syönnyt aina perunat kuorineen hivenaineiden takia, mutta nykyään kuorin aina, ellei kyse ole hyvin ohutkuorisista uusista perunoista.

Ootteko pessyt lenkkareita pesukoneessa? Itse olen pari kertaa enkä ainkaan vielä ole kyseistä aparaattia saanut rikottua, mutta se mahdollisuus kai on, vai onko?

Onko Visa electronit nykyään huonolaatuisia vai eikö ne tosiaan kestä kunnon käyttöä. Mulla on joku 4kk vanha kortti ja nyt jo pitäisi vaihtaa uuteen kun se ei tunnu toimivan aina kunnolla ja reunasta se muovikalvo repsottaa pahasti. Ja omasta mielestäni säilytän korttia tarpeeksi hyvin.
Mulla on itellä vuoden vanha kortti josta on kulunut melkein kaikki numerot pois, eli veikkaisin vain että ne ovat todella paskaa laatua.

En ole kuullut että kone olisi hajonnut mutta on mahdollista, että paskoista lenkkareista irtoaa pohjat :D

Joo, mullakin tuli kerran puhtaat mutta kokoa pienemmät kengät koneesta pihalle, oli saumat antaneet vähän periksi. Ehdottomasti kylmässä vedessä.

Mulla sama juttu. Kortti vanhenee 04/12, ja juuri tuossa katselin, että pitäis varmaan tilata uus. Ne kortit menee ihan sipuliksi, sirut ja magneettinauhat kuluu niin että ne ei kahta vuotta toimi. Tämän nykyisen kortin tilasin muistaakseni, kun edellinen oli ollut käytössä vuoden. Ihme hommaa.

Väittäisin että käyttäjässä vika. Itse olen jonkin verran kassalla ja yleensä aina nuo risat kortit on muka vasta uusia. Kun taas itselläni kortti on aina kestänyt siihen asti kun pankki lähettää uuden(noin 2-4vuotta).

Jos olen ollut yrityksen työntekijänä ensin koe-ajalla, mutta sen jälkeen määräaikaisena yhteensä 6kk. Jos haluan irtisanoutua niin kauan ''joudun'' työskennellä, että olen vapaa. Eikös siinä joku irtisanomisaika ole tms :)

Määräaikainen pitää olla loppuun. Sen voi purkaa työnantajan vakavasta sopimusrikkeestä. Käytännössä menet puhumaan asiasta esimiehesi kanssa ja kerrot asiasi.

Väittäisin että käyttäjässä vika. Itse olen jonkin verran kassalla ja yleensä aina nuo risat kortit on muka vasta uusia. Kun taas itselläni kortti on aina kestänyt siihen asti kun pankki lähettää uuden(noin 2-4vuotta).
Kyllä mullakin pari vuotta kestää, mutta ei kyllä siihen asti että saan uuden.

Back
Ylös Bottom