Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just kävin omistani poistattamassa pahimmat. Kannattaa kuitenkin tilata aika suuhygienistille (joka siis ne hammaskivet poistaa), itse ei oikein saa rapsuteltua pois. Pahimmillaan hammaskivi voi aiheuttaa kunnon tulehduksen leukaluuhun asti, jolloin hampaat irtoavat.Miksi etummaiset alahampaat värjäytyvät "kellertäväksi" takapuolelta (siis nielun puolelta) vaikka harjaan joka päivä hampaita. Onko tuo sitä hammaskiveä, koska tuntus että sitä on kerros. Hammaslääkärissä en ole käynyt 10vuoteen koska ongelmia ei ole ollut. Nyt huomasin tuon kun haukottelin peilin edessä. Näyttää siis siltä kun juopoilla näyttää kaikki hampaat - kellertävää ja paskasen näköstä. Saako tuota itse raaputettua pois? Muuten hampaat ovat siis priimakunnossa ja valkoiset.
Miksi etummaiset alahampaat värjäytyvät "kellertäväksi" takapuolelta (siis nielun puolelta) vaikka harjaan joka päivä hampaita. Onko tuo sitä hammaskiveä, koska tuntus että sitä on kerros. Hammaslääkärissä en ole käynyt 10vuoteen koska ongelmia ei ole ollut. Nyt huomasin tuon kun haukottelin peilin edessä. Näyttää siis siltä kun juopoilla näyttää kaikki hampaat - kellertävää ja paskasen näköstä. Saako tuota itse raaputettua pois? Muuten hampaat ovat siis priimakunnossa ja valkoiset.
Miks sanotaan, että poliisi laittaa kortin kuivumaan jos menettää kortin?
Voiko jokin ruoka-aine (esim. punajuuri) värjätä kusen punertavaksi??
Ehkä vähän myöhänen vastaus mutta yksinkertasin selitys on että mitä alemmas mennään niin sitä lyhyemmän matkan paino joutuu tekemään noston alkuvaiheessa.Onko painonnostossa kyykyn syvyydellä mitään väliä? Eli siis tempauksessa ja työnnössä kummassakin käydään kyykyssä, mutta haetaanko pohjasta vain erinäisten kudosten elastisuudesta aiheutuvaa hyötyä vai onko siinä joku syvyys, missä on käytävä?
Mistä mä löydän ketjun jossa on Judo-hemmo85:n Treenit ja kuvia?
Onko joku tilannut jenkeistä kamaa siihen malliin että ameriikan firma lähettää ensin johonkin toiseen yritykseen ja ne sieltä hoitavat postituksen sulle, ikäänkuin kierretään se että eka firma ei suostu lähettämään suomeen? En osannut googlata :|
Parhaimmillaan mäkin sanoisin.Kuinka suomennetaan, kun jotain on "in perfection" ? parhaimmillaan?