Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos on tehnyt jotain tosi tyhmää ja on suunnitelmissa kadota totaalisesti, onko jossain listaa vieraiden valtioiden armeijoista joihin voi liittyä? Kreikan muukalaislegioonaan ei enää pääse ilman kansalaisuutta ja Ranska tekee nykyään taustaselvityksen, eli tiiän et sodanaikaan armeijoilla on tapana jakaa lentolappusia jossa on ohjeet puolen vaihtamiseksi, mut siis rauhan aikana...

Jos auttaa ni käytössä on viisumi Venäjälle

Mistä näkee tammikuussa alkavat ammattikorkean hakupaikat? En löydä mistään mitään, josta näkis kaikki hakupaikat ja opiskelulinjat? Onko sellasta?

amkhaku.fi tai koulutusnetti ?

^ Koska on seurannut joidenkin vitun tyhmien 30v. jalanjälkiä? On kai mahotonta nykymaailmassa antaa asiallista vastausta, sitä paitsi neekerit haisee VITUN pahalle. Koko rappu döllää ja tunkeutuu postiluukust himaa asti..

Miksi neekerit haisevat iha vitun pahalle?

Samasta syystä kuin miksi venäläiset naiset tuoksuu niin hyvälle, ne käyttää peseytymiseen jotain sellasta ainetta josta se haju tulee.Eli siis neekerit lisää sen hajun itteensä, ne ei luonnostaan haise sen erillaisemmalle kun valkoisetkaan.

Jostain luin siis et niillä on jotain sellasta öljyä.Mut älkää missään nimessä ottako tätä faktana, puhdas muistikuva siitä mitä luin jostain muualta kauan aikaa sitten

Toi öljypesujuttu kyllä taitaa pitää paikkansa. Olin aikanani hotellissa töissä, jota Air Zimbabwe käytti lentohenkilökuntansa hotellina, ja lentoemännät ainakin pesivät hiuksensa jollain ihme öljysotkulla. Siivoojat sanoivat, että mokoma paska tarttui kylpyammeisiin aika tiukkaan. Ei ne tosin mielestäni haisseet kovinkaan erilaisille, ehkä mulla ei vaan ole niin herkkä nenä.

Itse asiassa kaikki mun tuntemat mustat haisee ihan normaalille.

Mä muistelisin myös yhden selityksen olevan se, että ilmasto Afrikassa on niin paljon erilaisempi kuin meillä täällä, että niiden iho reagoi siihen ja siitä syystä haisee erilaiselta. Epäilemättä öljyllä (jos sellaista käyttävät) vielä vahvistava vaikutus asiaan.

Miksi neekerit haisevat iha vitun pahalle?

No tähän on helppo vastata. Kaikki ihmiset jotka eivät vaihda vaatteitaan eivätkä huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan haisevat pahalle, ihminen on varmaan maapallon haisevin elukka. Se miksi nigga ei käy pesulla tai vaihda vaatteitaan säännolisesti on taas kulttuuri sidonnaista. Kaverit ovat kato mestoista missä ei ole välttämättä ikinä kuultukkaan sanaa suihku tai pesu, saatikka sitten deodorantti. Ja eiväthän ne kaikki haise, vain mainitsemani tapaukset. Yhdessä paikassa missä olin ovella kävi sellainen 3-4 henkilön posse, haisivat aivan vitun hielle joka kerta, vähän ajan kuluttua rupesinkin käännyttämään heitä ovelta. Kysyivät miksi eivät pääse enää sisään niin oli helppo vastata rehellisesti että eivät täytä ravinolan siisteysvaatimuksia.

Kun lukiossa lasketaan päästötodistuksen numeroita, pyöristyvätkö puolikkaat automaattisesti ylöspäin eli esim. 7,5 -> 8? Vai päättävätkö opettajat tapauskohtaisesti?

E: ainekohtaisesti siis: esim neljä kurssia: 10-7-8-5 joiden keskiarvo on 7,5 -> 8?

Kun lukiossa lasketaan päästötodistuksen numeroita, pyöristyvätkö puolikkaat automaattisesti ylöspäin eli esim. 7,5 -> 8? Vai päättävätkö opettajat tapauskohtaisesti?

E: ainekohtaisesti siis: esim neljä kurssia: 10-7-8-5 joiden keskiarvo on 7,5 -> 8?

Kyllä juurikin näin

Vaihe-eroa ne asteet tarkoittaa. Eli ne eri lähteistä tulevat ääniaallot ei oo "synkassa" ja kumoavat ja häiritsevät toisiaan.

Mä muistelisin myös yhden selityksen olevan se, että ilmasto Afrikassa on niin paljon erilaisempi kuin meillä täällä, että niiden iho reagoi siihen ja siitä syystä haisee erilaiselta. Epäilemättä öljyllä (jos sellaista käyttävät) vielä vahvistava vaikutus asiaan.

Tää öljyllä etenkin hiusten peseminen kuulostaa ihan järkevältä, koska afrikkalaisten hius hylkii melko tehokkaasti vettä. Siis ihan oikeasti. Eli sillä öljyllä varmaan kumotaan oma lunnollinen hiusten öljy, ja näin saadaan lika yms. pois hiuksista. Genius!

Kuinka kauan kestää CDON.fi:ltä saada rahat takaisin, kun tilaukseni peruttiin?

Maksoin visa electronilla..

Pankki on nordea (jos sillä on merkitystä...).

Back
Ylös Bottom