Mitä hauskaa tämän päivän Fingerporissa on? Selittäkää joku, niin ei mene yöunet:
http://www.hs.fi/fingerpori/?cmp=tm_etu_fingerpori
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritän kans kehittää miksi toi on hauskaa. Jollain tasolla ymmärtää mutta ei ainakaan tarkalleen täsmää homeopatian periaatteen kanssa?Mitä hauskaa tämän päivän Fingerporissa on? Selittäkää joku, niin ei mene yöunet:
Pohdin ihan samoja juttuja, mutta en tajunnut vieläkään. Pistin just Jarlalle meiliä, ehkä se osaa kertoa.Yritän kans kehittää miksi toi on hauskaa. Jollain tasolla ymmärtää mutta ei ainakaan tarkalleen täsmää homeopatian periaatteen kanssa?
Jotain kun yhdistelee että vitsi viileästä, on kuuma, ja homeopatiassa antamalla sitä mikä tekee kipeäksi voi parantaa (kuumuus?)... tai jotain... tulee kuuma naurusta... what?
Sekavaksi menee.
Mitä hauskaa tämän päivän Fingerporissa on? Selittäkää joku, niin ei mene yöunet:
Riittääkö muka iLuurissa pelkän datan ottaminen pois päältä? Eikö synkkaukset kuitenkin ohita tuon? Se että se on päällä vain tarkoittaa että se on kokoajan siinä.
En usko että väärin muistan, mutta eikö myös iPhonessa ole eriskeen asetus data roamingille. Jos haluaa sitten tosi varman päälle pelata, niin esim. Saunalahdella on erikseen ihan asetus operaattorin puolella että et varmasti pääse nettiin. Toi voi olla tosi hyvä asia, koska juuri viime reissulla kaverin puhelin käytti nettiä ulkomailla vaikka roaming oli estetty puhelimessa, ja operaattorilta tuli viesti kesken reissun että roaming saldoraja (automaattiinen operaattorilta ellet pyydä poistaa) oli täynnä.
Et sä siihen mitään petsiä saa imeytymään, kun se on lakattu se tv-taso. Joku sävytetty lakka vois käydä ("petsilakka"). Maalikaupassa tietää paremmin, mikä siihen käy.
edit. Sitä Lackia myydään myös mustanruskeana hintaan 59e. Jos ostat lakan ja pensselin, siihenkin menee rahaa, lisäksi äherrät sen homman kanssa aikasi ja haistelet tovin sitä lakanhajua ennen kuin kuivuu. Lopputuloskaan ei ole taattu. Hiton paljon helpompaa ostaa uusi.
Tiistaina oon menossa viikoks sisiliaan ja sieltä sitten viikoksi maltalle.Nyt herää tällainen kysymys: Mukaan pitäis ottaa hera , yöprotsku , beeta-alaniini ja kreatiini. kun suomesta lähtee niin uskon , että mitään hässäkkää ei voi tulla , mutta esim. sisiliassa ( kun on mafiavaltio ) niin siellä on paljon tarkemmat turvatoimet , onko kellään kokemuksia tai tietoa?Sama juttu myös maltalla.

Olen lähdössä huomenna etelään.
Puhelimena mulla on käytössä iPhone 4 ja mietin saanko kytkettyä nettiä ja sun muita sijaintipalveluita pois päältä ettei tule ihan saatanallista laskua?
On mulla tossa varapuhelinkin, ajattelin vain varmistella
Jos menen kauppaan sisälle 20.58, kauppa menee kiinni 21.00, eikö minun pitäisi saada ostaa olutta? Kaupan työntekijä tosin sanoi, että kassalle päin, kun kävelin oluita hakemaan.
Onko ihan normaalia, että minä, 18-vuotias nuorimies menee omatoimisesti parturiin leikkauttamaan hiuksensa?
Tuntuu vain kovin oudolta, kun on tottunut, että vanhemmat parturoivat itse.![]()
Eihän tossa nyt mitään outoa ole. Mielestäni ainoa ratkaisu, eihän kukaan nyt itse hiuksiaan leikkaa, eikä tuossa iässä kyllä äitikään niitä ainakaan minulle leikannut.
edit: edellyttäen tietenkin, että on ihan oikeasti hiukset, eikä vaan millin sänkeä esim.
Ja ihan "oikeat hiukset" on. Kotiparturisetti on säästänyt piiiiiitkän pennin vuosien mittaan...Hei muuten, onko lukiossa noloa liimata monisteet sun muut vihkoon suoraan, vai onko normien mukaista, että kaikki ronttaa niitä aina kansioissa. Ahistaa ko pitää sitten laavata sitä kansiota ja vittu sieltä enää mitään löyä kun on jakson kaikki monisteet siinä läjässä.
Mielestäni on normaalia, että vanhemmat parturoivat tukkasi, kun olet 18 kk vanha.Onko ihan normaalia, että minä, 18-vuotias nuorimies menee omatoimisesti parturiin leikkauttamaan hiuksensa?
Tuntuu vain kovin oudolta, kun on tottunut, että vanhemmat parturoivat itse.![]()
Mä sanoin äidilleni n. 6 vuotiaana että mun hiuksiin se ei saa koskea enää, sillä ei osaa leikata hiuksia.Mielestäni on normaalia, että vanhemmat parturoivat tukkasi, kun olet 18 kk vanha.
PS. Oletetaanko multa muuten, nyt kun olen siis äiti, että todella parturoin lasteni tukat kunnes he ovat aikuisia?? Jos näin on, niin oon kyllä vihainen. En suostunut mihinkään sellaiseen saadessani lapsen. Mielestäni multa ei voida vaatia sitä. Voinko valittaa tästä johonkin?
Kun kello lyö 21:00 Alkoholia ei myydä enää ulos.
Heille on varmatenkin opetettu se![]()