Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No niin,muutaman tunnin tässä ähränyt photoshopin kanssa, ideana lisätä valmiiseen kuvaan toinen kuva. Olen yrittänyt googlettaa, vittu ladannut tutoriaaleja ja ei vitussa onnistu. osaan rajata haluamani alueen toisesta kuvasta, mutta kuinkas se sitten mahdetaan liittää toiseen kuvaan??
Onko mitään yksinkertaisempia kuvanvärkkäys ohjelmia apureille? :mad:
Ihan vaan Kopioi -> Liitä. Siinä välissä vaihdat mikä kuva kuva on aktiivinen. Nyt on niin helppo homma, että ymmärsin varmaankin väärin kysymyksen.

edit. Hämeen hitain.

Lähettäisin ensin tuonne puljuun sen kuitin maksusta todisteeksi että se on heille tosiaan maksettu.
Laitoin heti ekassa yhteydenotossa screenshotin maksutapahtumasta verkkopankista. Sportingbet kyseessä eli ei mikään ihan pieni pulju käsittääkseni. Sen takia en nyt viittinyt enempää tuomita firmaa heti alkutekijöiksi, kun siellä finanssipuolellakin voi olla ties minkälaisia pääsiäiskäsiä duunissa ja kyseessä ihan inhimillinen erhe.

Voiko yksityinen lääkäri antaa lähetteen julkiselle operoitavaksi? Kun eivät julkisella puolella kovinkaan helpolla tunnu myöntävän.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus...:jahas:

8492983.png

?

Laitoin heti ekassa yhteydenotossa screenshotin maksutapahtumasta verkkopankista. Sportingbet kyseessä eli ei mikään ihan pieni pulju käsittääkseni. Sen takia en nyt viittinyt enempää tuomita firmaa heti alkutekijöiksi, kun siellä finanssipuolellakin voi olla ties minkälaisia pääsiäiskäsiä duunissa ja kyseessä ihan inhimillinen erhe.
Justiinsa... jos ei tuo riitä niille todisteeksi, niin seuraavaksi tosiaan konsultoisin pankkia.
Onkos sitten seuraava joku kuluttaja-asiamies..? Ne varmaan siellä pankissakin osaavat
jotain sanoa miten yleensä tuollaisissa toimitaan...

Asiasta enemmän tietävät saapi kommentoida...

En ole koskaan 'kunnon' palkkareita vääntäny itse pelkästää näitä maito, maitorahka, mustikka sekotuksia. Viittiskö kukaa sanoo mistä oppis tekemään kunnollisen palkkarin mutta ei mitään roope ankka hinnotettua koska opiskelija olen. Niin että mistä tietoa etsimään moiseen?

Toinen kysymys: Kannattaako aamulla ennen lenkkiä juoda vettä ja kuinka paljon?

En ole koskaan 'kunnon' palkkareita vääntäny itse pelkästää näitä maito, maitorahka, mustikka sekotuksia. Viittiskö kukaa sanoo mistä oppis tekemään kunnollisen palkkarin mutta ei mitään roope ankka hinnotettua koska opiskelija olen. Niin että mistä tietoa etsimään moiseen?

Toinen kysymys: Kannattaako aamulla ennen lenkkiä juoda vettä ja kuinka paljon?

Palkkariksi maustamaton hera & malto, tsekkaa jostain verkkopuljusta. Boosmannin heraa en itse suosi, vaahtosi ainakin reilu vuosi sitten älyttömästi. Muistaakseni intissä pisteltiin viiden kilsan lenkki ihan tyhjin vatsoin...siitä en tiedä oliko järkevää :)

Palkkariksi maustamaton hera & malto, tsekkaa jostain verkkopuljusta. Boosmannin heraa en itse suosi, vaahtosi ainakin reilu vuosi sitten älyttömästi. Muistaakseni intissä pisteltiin viiden kilsan lenkki ihan tyhjin vatsoin...siitä en tiedä oliko järkevää :)

Tälläisen kaavan mukaan kannattaa varmaa lähtee tekee: Käyttöohje: Sekoita 1 annosmitallinen (40 g) jauhetta 100-150 ml:aan vettä. Nauti ennen treeniä ja treenin jälkeen. Palautusjuomaksi sekoita Mass Malto ja Mass Whey keskenään (voit halutessasi lisätä sekaan myös Mass Creatinea, Mass Glutaminea ja/tai Mass Leucinea).

Elikkä sopii myös ennen reeniä oho, toimiiko todella heran kanssa pelkästään palkkarina?

Lähde:http://www.*******/product_detail.asp?iconclick=finnish&prod_id=845

Edit: Luin tuolta http://www.sattuma.net/urheilujuomat.html että Malto ja Hera ovat molemmat melko neutraaleja (mauttomia?) kantsisko jotai sit vielä törveltää sekaan? Sellane joka ei kuiteskaa vaikuta palkkarin toimivuuteen, tuota kaakaojauhetta en mielelläni lähe sekottaan kuiteskaa.

tyhmä kysymys mutta, puhutaan samsungeista, niin onko 3 ja 5megapikselin kameroilla paljon eroja? joskus pakkiksella joku mainitsi ettei puhelimissa oo pelkästään pikseleistä kiinni se että tuleeko hyviä kuvia, ni onkohan nuilla nyt paljokin eroja? pitäis uus puhelin ostaa ja oon katellu Samsung Galaxy Acea ja Samsung Galaxy Miniä.

tyhmä kysymys mutta, puhutaan samsungeista, niin onko 3 ja 5megapikselin kameroilla paljon eroja? joskus pakkiksella joku mainitsi ettei puhelimissa oo pelkästään pikseleistä kiinni se että tuleeko hyviä kuvia, ni onkohan nuilla nyt paljokin eroja? pitäis uus puhelin ostaa ja oon katellu Samsung Galaxy Acea ja Samsung Galaxy Miniä.
Mulla on Sampan Galaxy Gio ja 3.2 kamera. Tuolla tulee mun mielestä tosi hyviä kuvia kun kännykästä kuitenkin puhutaan.
Ainut miinus on että se saattaa aina välillä alkaa jumittamaan jos ei ihan heti näppäsekään sitä kuvaa... ei usein mutta se on ärsyttävää.

Voinko saada myrkytyksen, jos kosken paljain käsin myrkkysieneen ja sitten sen jälkeen kerään syötäviä sieniä?

Megapikselit ei oikeastaan määrää sitä kuinka hyviä kuvia puhelimella saa, kameroissa on muitakin kuvanlaatuun vaikuttavia seikkoja. Mutta, kun tässä on kyse puhelimista, niin luultavasti 5megapikselin kamerapuhelimessa ovat muutkin kameran ominaisuudet huomattavasti paremmat kuin 3megapikselin, tämä oli siis oletus. esim. jos vertaa nokian n8(12meg) kuvia iPhone 4 (5meg.), niin en sanoisi että n8 kuvat olisivat mitenkään erityisen paljon paremmat vaikka megapikseleitä onkin 7 enemmän. Ehkä Mike tai joku muu oikeasti tietävä voisi kertoa kameroiden tekniikasta ja megapikselien vaikutuksesta kuvan laatuun.

e. noista vaihtoehdoista on aivan sama kumman valitset, koska molemmista kuvien laatu on kuitenkin aivan paska. Tämä siis oletus siitä, että ovat vielä huonompia kuin Galaxy S.

Back
Ylös Bottom