Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos tällä tarkoitetaan yhden suhde kolmeen niin vastaan 25%. Jos taas yksi kolmasosaa niin sitten 33%.

Onko tuo sitten kontekstista riippuvainen että miten se tulkitaan? esimerkiksi suhdelukuna 25% ja todennäköisyyksissä 33%?

Pliiiiiis kertokaa joku mulle että missä voin katsoa netissä ilmaiseksi leffoja? Siis ei ladata koneelle vaan katsoa online. Kiitos! :haart: Total Eclipse elokuva olisi hakusessa.

Pliiiiiis kertokaa joku mulle että missä voin katsoa netissä ilmaiseksi leffoja? Siis ei ladata koneelle vaan katsoa online. Kiitos! :haart: Total Eclipse elokuva olisi hakusessa.

Ihan virallisesti ainakin Voddlerissa. Jos olet Elisan tai Saunalahden asiakas niin ainakin on ilmaista(tosin ei kaikki elokuvat) Sitten on tuo fin-tv, joka tosin on tätä "laitonta" puolta. Taitaa itseasiassa olla siirtymässä nordic-tv nimen alle.

Ihan virallisesti ainakin Voddlerissa. Jos olet Elisan tai Saunalahden asiakas niin ainakin on ilmaista(tosin ei kaikki elokuvat) Sitten on tuo fin-tv, joka tosin on tätä "laitonta" puolta.

Nykyään fin-tv on siirtynyt nordic-tv : seen , jossa on paljon kattavempi valikoima :)

siis mä en ymmärrä ollenkaan että miten tuo voddler toimii :D :nolo: Pitääkö tuossa ladata tuo joku voddler-sovellus koneelle ensin?

laitoin tuonne sähköpostiosoitteen johonkin jonoon? Sieltä tuli sähköpostiin vain tyhjä viesti jonka otsikko oli jotain "kiitos mielenkiinnosta" :confused:

Saako UPSltä tiedon paketin saapumisesta ilmoittamalla pelkästään oman osoitteen ja nimen? Pitäisi olla tulossa huomenna paketti Saksasta, mutta mitään infoa ei ole itselle tullut eikä mitään lähetyskoodia. Haluaisin varmistaa, onko ko. paketti nyt oikeasti tulossa huomenna ettei tarvitse turhaan odotella.

Saako UPSltä tiedon paketin saapumisesta ilmoittamalla pelkästään oman osoitteen ja nimen? Pitäisi olla tulossa huomenna paketti Saksasta, mutta mitään infoa ei ole itselle tullut eikä mitään lähetyskoodia. Haluaisin varmistaa, onko ko. paketti nyt oikeasti tulossa huomenna ettei tarvitse turhaan odotella.
Yleensä ne soittaa sieltä kuljetusfirmasta ja kysyy mihin aikaan voivat tuoda paketin.

Yhdestä sähkömoottoriservo jutusta hajosi yksi hammasratas. yksi hammas on lohjennut irti. rattaan halkaisia on ehkä 1 cm. onkohan alueella helsinki, espoo, vantaa, tuusula, järvenpää tai lähiympäristössä, jotain kauppaa, rc auto kauppaa tms. mistä voisi kysellä uutta ratasta ? kokonaan uusi moottoripaketti maksaa ~ 150 e.

Mun pitäisi suunnistaa Lontoon Heathrowin lentokentältä paikkakunnalle X junalla. Mistähän saisin noi tarkat aikataulut ja oppaat sille mikä juna menee mihinkin kaupunkiin. Ja lentokentällä osaan vielä suunnistaa sinne juna-asemalle?

Mun pitäisi suunnistaa Lontoon Heathrowin lentokentältä paikkakunnalle X junalla. Mistähän saisin noi tarkat aikataulut ja oppaat sille mikä juna menee mihinkin kaupunkiin. Ja lentokentällä osaan vielä suunnistaa sinne juna-asemalle?

Kokeilitko googlella vaikka "heathrow" ja "train"

Näyttää junayhteyden välillä Heathrow - Paddington railway station. Terminaalista riippuen juna kulkee 15-20 minuutin välein. Tuolta rautatieasemalta sitten kaiken järjen mukaan pitäis päästä aika moneen paikkaan. Joku aikataulusivusto on esim. http://www.firstgreatwestern.co.uk/

Kokeilitko googlella vaikka "heathrow" ja "train"

Näyttää junayhteyden välillä Heathrow - Paddington railway station. Terminaalista riippuen juna kulkee 15-20 minuutin välein. Tuolta rautatieasemalta sitten kaiken järjen mukaan pitäis päästä aika moneen paikkaan. Joku aikataulusivusto on esim. http://www.firstgreatwestern.co.uk/

Eli ymmärsinkö nyt oikein eli ensinmatkustan sillä maanalaisella metrolla tonne paddingtonin juna-asemalle ja sieltä vasta lopulliseen määränpäähäni? Kiva kun pitäisi ilmoittaa etukäteen monelta olen juna-asemalla, jotta osaavat tulla vastaan:o

Back
Ylös Bottom