Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onkohan Neste Rallyn varikkoalueella/paviljongissa mitään nähtävää eli tarkoitan onko alueella edustustöissä vähäpukeisia mallinaisia samoin kuin formuloissa?

Mietin vaan kannattaako lähteä ajelemaan Seinäjoelta asti Jykylän sumppuun...

se tuo redtube tulee paljon halvemmaksi

Mikä idea on pyykinpesukoneiden turvalukoissa? Siis siinä systeemissä, että luukun voi avata vasta parin minuutin kuluttua pesuohjelman päättymisestä.

Mikä idea on pyykinpesukoneiden turvalukoissa? Siis siinä systeemissä, että luukun voi avata vasta parin minuutin kuluttua pesuohjelman päättymisestä.

Että vedet on varmasti imetty pois, eikä valu lattialle. Ainakin sivusta täytettävässä. Jotku eivät linkoa ollenkaan.

Luulis tohon olevan fiksumpiakin tapoja, ettei sitä luukkua tarvitsisi pitää lukossa, vaikka pyykit on lingottukin.

Luulen, että se turvalukko on sen takia, ettei kukaan JENKKI! mene työntämään näppejään sinne koneeseen sen ollessa päällä...
Ja nosta vitunmoisia korvauksia, omasta tyhmyydestään... (vrt. kissa mikroon etc.)

Luulen että se liittyy linkoukseen eli rummun pyörimiseen. Haluavat varmistaa että rumpu on liikkumaton ennenkuin pyykkejä mennään ottamaan pois.

That's what i'm talking about! :thumbs:

Edit.

Luulen että se liittyy linkoukseen eli rummun pyörimiseen. Haluavat varmistaa että rumpu on liikkumaton ennenkuin pyykkejä mennään ottamaan pois.

Ei luulis olevan kovin vaikea koodattava, että luukku aukeaa, kun rumpu on pysähtynyt. Kahden minuutin varoajalle ei ole löytynyt vielä yhtäkään fiksua selitystä. Vilulla on ollut tähän asti paras selitys, mutta ei sekään musta ihan oikealta tunnu.

Syöttävätköhän ne kirjautumistiedot jonnekkin koneelle. Mietin vain kun ainakin erään hotellin varauspalvelu tunnisti väärän henkilötunnuksen. Ei ois kiva jäädä vieraassa kaupungissa kadulle nukkumaan ja ilman :pano:.

Voi ne koneelle syöttää. Hotelleilla ei kuitenkaan ole varmasti pääsyä mihinkään viralliseen tietokantaan, josta henkilötiedot voi varmistaa. Näin luulisin. En edelleenkään yllytä ketään rikokseen, teoreettisesti asiaa vain pohdin. :D Teoriassa "mahdotonta" olisi jäädä kiinni, jos kirjautuisit jonkun toisen oikeilla tiedoilla. Mitään dna-testausta siellä ei ainakaan ole. Mutta tämä siis teoriassa, tuo on ainakin rikollista käyttää toisen henkilötietoja ja moraalisesti väärin. Älä toimi niin!

Ei luulis olevan kovin vaikea koodattava, että luukku aukeaa, kun rumpu on pysähtynyt. Kahden minuutin varoajalle ei ole löytynyt vielä yhtäkään fiksua selitystä. Vilulla on ollut tähän asti paras selitys, mutta ei sekään musta ihan oikealta tunnu.

Voisin sen verran sanoa ettei sieltä mitkään vedet valu lattialle vaikka avaa luukun mihin aikaan pesua tahansa, nykypäivän koneet ei edes ota vettä niin paljoa että se yltäis luukunpinnan tasalle.

e : ei ainakaan mun puolenkymmentä vuotta vanha miele.

Eihän nykyään coca-colassa ole kofeiinia? Vai kofeiini-aromia??

"Coca-Colassa on vähemmän kofeiinia kuin kahvissa
Tiesitkö, että kupillisessa keskivahvaa kahvia on suunnilleen yhtä paljon kofeiinia kuin litrassa Coca-Colaa?
Coca-Colassa on kolmesta viiteen kertaan vähemmän kofeiinia kuin kahvissa.

Virvoitusjuomissa kofeiinimäärä on noin 65-150 mg/litra, energiajuomissa tätä enemmän.
Mikäli kofeiinin määrä ylittää makuaineeksi sallitun 150 mg/litra, on juomaetiketissä maininta korkeasta kofeiinipitoisuudesta."

"Kofeiini pähkinänkuoressa:

Parantaa suoritus- ja keskittymiskykyä kohtuullisesti nautittuna.
Aito luonnontuote, jota on useissa elintarvikkeissa.
Ei aiheuta terveysriskejä kohtuullisesti nautittuna ja normaalikulutuksessa."

"Coca-Colassa on vähemmän kofeiinia kuin kahvissa
Tiesitkö, että kupillisessa keskivahvaa kahvia on suunnilleen yhtä paljon kofeiinia kuin litrassa Coca-Colaa?
Coca-Colassa on kolmesta viiteen kertaan vähemmän kofeiinia kuin kahvissa.

Virvoitusjuomissa kofeiinimäärä on noin 65-150 mg/litra, energiajuomissa tätä enemmän.
Mikäli kofeiinin määrä ylittää makuaineeksi sallitun 150 mg/litra, on juomaetiketissä maininta korkeasta kofeiinipitoisuudesta."

"Kofeiini pähkinänkuoressa:

Parantaa suoritus- ja keskittymiskykyä kohtuullisesti nautittuna.
Aito luonnontuote, jota on useissa elintarvikkeissa.
Ei aiheuta terveysriskejä kohtuullisesti nautittuna ja normaalikulutuksessa."

siis en mä pelkää kofeiinia :D Mutta tuli vaa juotua 3 litraa kokista nyt yöllä ku tarjoukses oli :david:
E:Mulla ei ole kofeiinitoleranssia , oon juonu tänä vuonna alle 10 pientä kuppia kahvia , mahtavat yöunet tulossa

Voisin sen verran sanoa ettei sieltä mitkään vedet valu lattialle vaikka avaa luukun mihin aikaan pesua tahansa, nykypäivän koneet ei edes ota vettä niin paljoa että se yltäis luukunpinnan tasalle.

e : ei ainakaan mun puolenkymmentä vuotta vanha miele.

Kyl mulla ylettyy ainakin vesi melkein luukun puoleenväliin.

Nyt tulee ihan perkeleen tyhmä kysymys mutta en keksi mihin muuallekaan tämän pistäisi...

Eli meikä oli 1/11 saapumiserässä intissä, pärjäsin ihan hyvin halusin vain 6kk nakin, no 9kk nakki napsahti, eipä se paljoa painanut vaan nielin sen ajatuksen että pääsisin vasta lokakuussa pois. Sitten helmikuussa se tapahtui: polvi teki niks ja naks valittelin veksissä 4 kuukautta mutta päällikkölääkäri vaan antoi buranaa eikä asian eteen tehty mitään. Kävin sitten päällikön juttusilla ja hän oli sitä mieltä että hakisin keskeyttämistä tai niin sanottua eräsiirtoa, tätä en todellakaan halunnut vaan jos kerran lähden sieltä laitoksesta niin lähden pysyvästi.

Näin sitten tein, ehkä tyhmän päätöksen mutta hain sivariin 160 palveluspäivän jälkeen joita olisi armeijassa ollut vielä 110 jäljellä, en yksinkertaisesti kestänyt sitä kipua polvessa ja VP:nä en viittinyt olla loppupalvelusta. Kävin yksityisellä tarkistamassa mikä on vikana ja magneettikuvissa selvisi että polvilumpioni tuppaa luiskahtamaan pois paikaltaan synnyllisen rakennevian vuoksi. Jos tämä olisi selvinnyt ennen armeijaa niin olisin saanut helposti C:n paperit. Nyt suoraansanoen vituttaa. Tässä näin vähän yli kuukausi oltu vapaalla jalalla ja mietinkin, että pystynkö saamaan vapautuksen siviilipalveluksesta tuolla polvella? Kaikki magneettikuvat ja lääkärinlausunnot yksityiseltä ortopediltä löytyy. Onko mahdollista?

Jos ei vapautusta heru kuinka kauan joudun olemaan sivarin leivissä? Ja milloin voin aloittaa ei ole tullut muuta lappusta postissa kuin PV:ltä että "vakaumuksenne vuoksi teidät on vapautettu asepalveluksesta" Milloin sivarista alkaa kuulumaan lappusia?

^Kannattanee varmasti ottaa yhteyttä sinne sivariasioita hoitavaan tahoon. Eiköhän ne puhelimessa osaa kertoa miten on.
Ja sulla lieneen todistukset tuosta polvihommasta?
Ois ehkä kannattanut vain olla vp:nä kunnes saa tulokset, sinänsä turha varmaan ees kirjoittaa tätä....

^Kannattanee varmasti ottaa yhteyttä sinne sivariasioita hoitavaan tahoon. Eiköhän ne puhelimessa osaa kertoa miten on.
Ja sulla lieneen todistukset tuosta polvihommasta?
Ois ehkä kannattanut vain olla vp:nä kunnes saa tulokset, sinänsä turha varmaan ees kirjoittaa tätä....

4kk movettamista rupes sen verran pää lahoamaan, että alkoi mennä mielenterveys... ihan sen takia lähdin. Magneettikuvat ja yksityisen lääkärin lausunnot rakenteellisesta viasta löytyy kyllä.

Onko juomat rajattu jotenkin lounassetelin käytön ulkopuolelle? Tiedän, että alkoholia niillä ei voi maksaa, mutta mielestäni olen aina ennen saanut juomatki maksettua. Tänään käväistiin abc:llä kahvilla ja kassaneiti ilmoitti, että lounasseteleillä voi maksaa pullat, mutta kyljessä olevia limua ja kahvia niillä ei voi maksaa. Olin hieman ihmeissäni, mutta maksoin sitten nuo juomat erikseen. Onko mua kusetettu vai onko lounarin käyttöä oikeasti rajattu juomien osalta?

Onko juomat rajattu jotenkin lounassetelin käytön ulkopuolelle? Tiedän, että alkoholia niillä ei voi maksaa, mutta mielestäni olen aina ennen saanut juomatki maksettua. Tänään käväistiin abc:llä kahvilla ja kassaneiti ilmoitti, että lounasseteleillä voi maksaa pullat, mutta kyljessä olevia limua ja kahvia niillä ei voi maksaa. Olin hieman ihmeissäni, mutta maksoin sitten nuo juomat erikseen. Onko mua kusetettu vai onko lounarin käyttöä oikeasti rajattu juomien osalta?
Mä olen ainakin joka kerta saanut limpparit maksettua lounassetelillä.

Back
Ylös Bottom