Miksi kaikilla on 70 luvun poketähti/Tom of finland tyylinen avatar?
Onko sitä taas käyty mummun lääkkeitä napsimassa? En mie mitään poketähtiä näe missään.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kaikilla on 70 luvun poketähti/Tom of finland tyylinen avatar?

Klikkaa sitä VIIMEISIMMÄT tekstiä ja sen alta MUOKKAA ASETUKSIA.
Sieltä löytyy.
Kayttaako joku oikeasti facebookia suomeksi? Sama kyssari koskee jokaista eri tietokoneohjelmaa lahtien kayttiksista?
Minkä ikäisenä kämmen / sormet kasvaa lapsen kädestä aikuisen käteen jos ymmärrätte?
Heh :D Onks se sellai et pituuskasvun loputtua just kädet yms rotevoituu / aikuistuu?
miksi ei käyttäisi suomenkielellä?
Taisi naksu kyllä tehdä nyt tän ketjun pohjat kysymyksellään.
Jostain syystä on mulla suomeksi, en tiedä miksi... osaatkos sä käyttää ääätä ja öötä?
Tarviiko olla ohjelmoija käyttääkseen facebookkia? Kaikki ei myöskään ole kielimiehiä.

Mua alkaa vituttaa lahes aina, jos naen virheilmoituksia suomeksi, kun usein terminologia on ihan hatusta revittya. Enkuksi tietaa mista on kysymys. En oikeastaan tunne juuri yhtakaan ohjelmoijaa, joka haluaisi kayttaa konetta suomeksi.
Tämä on ikävä juttu, itse käännän tietoliikennetekniikka-alan patentteja suomeksi, ja terminologia on todella vajaata suomen kielessä. Insinöörit ei todellakaan vaivaudu luomaan alalle uutta termistöä suomeksi, vaan käyttävät iloisesti eng. termejä sekaisin suomalaisessa tekstissä. Ruotsalaiset taas ovat vähemmän laiskoja ja termit on yleensä käännetty johdonmukaisesti. Jos sen termistön kehittämisessä nähtäisiin vaivaa nimenomaan alan asiantuntijoiden parissa, eivät ohjelmasuomennoksetkaan olisi niin huonoja. Tästä olisi iloa monille sellaisille tekniikan käyttäjille, jotka eivät ole eksperttejä tai muuten vaan hyviä englannissa.
Mistä löytäis jenkkiarmeijan hihamerkkien merkityksiä? Koitin googletella, mutten löytänyt mitään hyvää listaa....