Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: đŸ’„ TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ đŸ’„

Meta description: Ketju, jossa saa kysyĂ€ ihan mitĂ€ tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvĂ€ssĂ€ hengessĂ€.

Kun menee ensimmÀistÀ kertaa töihin, niin mihin on mentÀvÀ ettÀ pÀÀsee aloittamaan heti kaupan auetessa? Eli sanotaan vaikkapa, ettÀ työvuoro alkaa klo 10 kaupassa, joka on kauppakeskuksessa, mutta myös kauppakeskus aukeaa kello 10. Henkilökunta pÀÀsee tottakai aikaisemmin tiloihin, mutta mites ensikertalaisena? Ei varmaankaan tule huutoja, jos marssii sisÀlle muiden kanssa ja ilmoittautuu paikalle vasta ~10 min pÀÀstÀ aukeamisesta, vai mitÀ mieltÀ olette :D? PienissÀ kaupoissa riitti ettÀ koputteli johonkin takaoveen, mutta tÀssÀ kauppakeskuksen kohdalla on vÀhÀn kysymysmerkki, ettÀ mitÀ tehdÀ :D

MitÀÀn erillistÀ ohjeistusta en siis saanut, pelkÀstÀÀn tuo ettÀ kello 10 alkaa työvuoro paikassa x, sinne saavut.

Itse menisin sen œ h aikaisemmin vartuskelemaan sen oven taakse josta henkilökunta menee sisÀÀn. SelitĂ€t sit seuraavalle sisÀÀnmenijĂ€lle tilanteen niin eiköhĂ€n se siit ala lutviutumaan :)

Kannattaisko soittaa vaikka vuoroesimiehelle ja kysyÀ siltÀ? MistÀ me voidaan tietÀÀ kaupan x toimintaa kauppakeskuksessa y.
No huhhuh mikÀ vinkki... MinÀhÀn en olisi tuota tajunnutkaan itse :D. Vuoroesimiehen numeroa ei löydy ja koko alueen esimiehelle en viitsi soittaa, hÀn kun on vkl viettÀmÀssÀ ja tulisi uusavuton fiilis itselle :D

Jeps, niin mÀki aattelin ettÀ 30 min ennen ja kaikkia sopivia ovia koputtelemaan, jos joku vaikka avaisi ja neuvoisi eteenpÀin.

No huhhuh mikÀ vinkki... MinÀhÀn en olisi tuota tajunnutkaan itse :D. Vuoroesimiehen numeroa ei löydy ja koko alueen esimiehelle en viitsi soittaa, hÀn kun on vkl viettÀmÀssÀ ja tulisi uusavuton fiilis itselle :D

Jeps, niin mÀki aattelin ettÀ 30 min ennen ja kaikkia sopivia ovia koputtelemaan, jos joku vaikka avaisi ja neuvoisi eteenpÀin.

Ala vielÀ vittuilemaan. Jos oot niin tyhmÀ, ettÀ kysyt tÀysin anonyymeiltÀ omaan työhösi liittyviÀ asioita, jotka jokaisen pitÀisi tietÀÀ viimeistÀÀn sopparin tehtyÀÀn niin ei hyvin mee. Oletusarvoisesti tollasten kysymysten esittÀjÀt ei todellakaan ole tajunnut itse mitÀÀn(koska silloin ne ei edes olisi kysymÀssÀ tollasta). EsimiehillÀ on ne numerot nÀkyvissÀ juurikin siksi, ettÀ niille voi soittaa. Toki jos pikku ego ei kestÀ soittoa vaan pitÀÀ tulla tÀnne kyselemÀÀn niin mikÀs siinÀ. :david::david::david:

Minne kannattaa Tampereella lÀhteÀ katsomaan sunnuntaina lÀtkÀÀ?

Sinne siis. Voi olla aika tupaten tÀynnÀ sekin paikka :D.

Ala vielÀ vittuilemaan. Jos oot niin tyhmÀ, ettÀ kysyt tÀysin anonyymeiltÀ omaan työhösi liittyviÀ asioita, jotka jokaisen pitÀisi tietÀÀ viimeistÀÀn sopparin tehtyÀÀn niin ei hyvin mee. Oletusarvoisesti tollasten kysymysten esittÀjÀt ei todellakaan ole tajunnut itse mitÀÀn(koska silloin ne ei edes olisi kysymÀssÀ tollasta). EsimiehillÀ on ne numerot nÀkyvissÀ juurikin siksi, ettÀ niille voi soittaa. Toki jos pikku ego ei kestÀ soittoa vaan pitÀÀ tulla tÀnne kyselemÀÀn niin mikÀs siinÀ. :david::david::david:
Ehheh kaveri hyvÀ... Kuka se tÀÀllÀ alkaa vittuilemaan ja jo haukkumaankin? Tuohon kysymykseeni voi ihan hyvin vastata kuka tahansa, kuka on joskus mennyt ekaa kertaa työpaikalle. Ei kannata olla törkeÀ, ei tiiÀks luo hyvÀÀ kuvaa henkilöstÀ.

Ja kyse ei ole mun tyhmyydestÀ, vaan siitÀ ettÀ aina ei asiat meni niinkuin kuuluisi. Firmassa tÀydellinen sotku, joten sormi suussa seistÀÀn. Niin ja kysehÀn ei ole mistÀÀn kaupan kassasta, ettÀ vuoroesimiehet löytyisivÀt helposti jostakin netistÀ. Se tÀssÀ onkin ongelmana, ettÀ keskellÀ yötÀ en sentÀÀn rupea soittelemaan alue-esimiehelle. Samapa tuo, turhasta taas syntynyt ongelma :)

Terve, kohta olisi taas aika hommata lisÀÀ proteiinijauhetta edellisen satsin huvetessa uhkaavasti. Tuntuu ettÀ suomessa nuo liikkuvat huomattavasti kalliimmalla hinnalla kuin esim jenkkilÀssÀ, joten kysymys kuuluukin... MistÀ te hommaatte jauhot ja millaisiin hintoihin?

Terve, kohta olisi taas aika hommata lisÀÀ proteiinijauhetta edellisen satsin huvetessa uhkaavasti. Tuntuu ettÀ suomessa nuo liikkuvat huomattavasti kalliimmalla hinnalla kuin esim jenkkilÀssÀ, joten kysymys kuuluukin... MistÀ te hommaatte jauhot ja millaisiin hintoihin?
Onko nuo muka ulkomailla paljon halvempia? Luulis olevan postikulut myös ihan mukavat jos useamman kilon tilaa. Suomen nettikaupoista kannattaa tilailla ainakin kerralla sen verran, ettÀ sÀÀstÀÀ postikulut. Tai sitten odottaa jotain tarjouksia ja tilaa silloin enemmÀn.

Ja maustamatonta totta kai, jos halvan hinnan perÀssÀ on.

Miten mÀ saan lihavoitua tekstin mitÀ kirjoitan tÀnne??

Kirjoitat sen nÀiden vÀliin: [ B ] [ /B ], ilman vÀlilyöntejÀ noiden hakasulkujen sisÀllÀ. Tai sitten maalaat tekstin ja klikkaat tÀmÀn viestikentÀn ylÀpuolelta tuota tummennettua B:tÀ.

Tilanne on nyt se, ettÀ mulla on kevytmoottoripyörÀ, joka on hiljattain edesmenneen isÀni nimissÀ. Nyt olisi ostaja tÀlle pyörÀlle, mutta miten saan sen myydÀ? Onnistuuko mitenkÀÀn ennen perunkirjoituksia?

Tilanne on nyt se, ettÀ mulla on kevytmoottoripyörÀ, joka on hiljattain edesmenneen isÀni nimissÀ. Nyt olisi ostaja tÀlle pyörÀlle, mutta miten saan sen myydÀ? Onnistuuko mitenkÀÀn ennen perunkirjoituksia?

jos vÀÀrentÀÀ ostopÀivÀksi aikaisemman pÀivÀmÀÀrÀn ja isÀsi myyjÀksi. toki verottaja saattaa ruveta kyselemÀÀn.

Onko jollain hajua miten youtube tunnistaa omissa videoissa kÀytetyn musiikin?
Koitin vaihtaa kappaleen nimen jo muotoon "trollol.mp3" mutta EMI esti videon kÀytön silti.
MissÀs se tunniste menee kun en usko ettÀ fyysisesti kaikkia videoita siellÀ vahtaavat.
Olisko joku sellanen ettÀ nauhottaa se biisi uusiks jolloin mahdolliset tunnisteet ei enÀÀ siirry kopioon?

En ole nÀiden asioiden ammattilainen, mutta vastaan silti...

KÀsittÀÀkseni kuolinpesÀn omaisuutta voi myydÀ kuolinpesÀn nimissÀ, mikÀli kaikki osakkaat suostuvat siihen. Suosittelisin, ettÀ suostumus kannattaa ottaa kirjallisena. TÀssÀ vaiheessa tuo kevarihan ei vielÀ ole virallisesti kenenkÀÀn tietyn perijÀn omaisuutta (koska kuolinpesÀn omaisuutta ei ole jaettu), vaan se on nimenomaan kuolinpesÀn omaisuutta. Eli en lÀhtisi tuhlaamaan saatuja rahoja ennen jakoa (ettei syyllisty kavallusrikokseen) ja laittaisin ne kuolinpesÀn tilille.

En tiedÀ isÀsi kuolinpesÀn varallisuudesta tai siitÀ, kuinka monta osaksta siinÀ on, mutta ideana on, ettÀ kuolinpesÀn varoista vÀhennetÀÀn ensin hautauskulut ja velat, jonka jÀlkeen jÀlkelle jÀÀvÀ omaisuus jaetaan kuolinpesÀn osakkaiden kesken.

Back
Ylös Bottom