Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kun menee ensimmäistä kertaa töihin, niin mihin on mentävä että pääsee aloittamaan heti kaupan auetessa? Eli sanotaan vaikkapa, että työvuoro alkaa klo 10 kaupassa, joka on kauppakeskuksessa, mutta myös kauppakeskus aukeaa kello 10. Henkilökunta pääsee tottakai aikaisemmin tiloihin, mutta mites ensikertalaisena? Ei varmaankaan tule huutoja, jos marssii sisälle muiden kanssa ja ilmoittautuu paikalle vasta ~10 min päästä aukeamisesta, vai mitä mieltä olette :D? Pienissä kaupoissa riitti että koputteli johonkin takaoveen, mutta tässä kauppakeskuksen kohdalla on vähän kysymysmerkki, että mitä tehdä :D

Mitään erillistä ohjeistusta en siis saanut, pelkästään tuo että kello 10 alkaa työvuoro paikassa x, sinne saavut.

Itse menisin sen ½ h aikaisemmin vartuskelemaan sen oven taakse josta henkilökunta menee sisään. Selität sit seuraavalle sisäänmenijälle tilanteen niin eiköhän se siit ala lutviutumaan :)

Kannattaisko soittaa vaikka vuoroesimiehelle ja kysyä siltä? Mistä me voidaan tietää kaupan x toimintaa kauppakeskuksessa y.
No huhhuh mikä vinkki... Minähän en olisi tuota tajunnutkaan itse :D. Vuoroesimiehen numeroa ei löydy ja koko alueen esimiehelle en viitsi soittaa, hän kun on vkl viettämässä ja tulisi uusavuton fiilis itselle :D

Jeps, niin mäki aattelin että 30 min ennen ja kaikkia sopivia ovia koputtelemaan, jos joku vaikka avaisi ja neuvoisi eteenpäin.

No huhhuh mikä vinkki... Minähän en olisi tuota tajunnutkaan itse :D. Vuoroesimiehen numeroa ei löydy ja koko alueen esimiehelle en viitsi soittaa, hän kun on vkl viettämässä ja tulisi uusavuton fiilis itselle :D

Jeps, niin mäki aattelin että 30 min ennen ja kaikkia sopivia ovia koputtelemaan, jos joku vaikka avaisi ja neuvoisi eteenpäin.

Ala vielä vittuilemaan. Jos oot niin tyhmä, että kysyt täysin anonyymeiltä omaan työhösi liittyviä asioita, jotka jokaisen pitäisi tietää viimeistään sopparin tehtyään niin ei hyvin mee. Oletusarvoisesti tollasten kysymysten esittäjät ei todellakaan ole tajunnut itse mitään(koska silloin ne ei edes olisi kysymässä tollasta). Esimiehillä on ne numerot näkyvissä juurikin siksi, että niille voi soittaa. Toki jos pikku ego ei kestä soittoa vaan pitää tulla tänne kyselemään niin mikäs siinä. :david::david::david:

Minne kannattaa Tampereella lähteä katsomaan sunnuntaina lätkää?

Sinne siis. Voi olla aika tupaten täynnä sekin paikka :D.

Ala vielä vittuilemaan. Jos oot niin tyhmä, että kysyt täysin anonyymeiltä omaan työhösi liittyviä asioita, jotka jokaisen pitäisi tietää viimeistään sopparin tehtyään niin ei hyvin mee. Oletusarvoisesti tollasten kysymysten esittäjät ei todellakaan ole tajunnut itse mitään(koska silloin ne ei edes olisi kysymässä tollasta). Esimiehillä on ne numerot näkyvissä juurikin siksi, että niille voi soittaa. Toki jos pikku ego ei kestä soittoa vaan pitää tulla tänne kyselemään niin mikäs siinä. :david::david::david:
Ehheh kaveri hyvä... Kuka se täällä alkaa vittuilemaan ja jo haukkumaankin? Tuohon kysymykseeni voi ihan hyvin vastata kuka tahansa, kuka on joskus mennyt ekaa kertaa työpaikalle. Ei kannata olla törkeä, ei tiiäks luo hyvää kuvaa henkilöstä.

Ja kyse ei ole mun tyhmyydestä, vaan siitä että aina ei asiat meni niinkuin kuuluisi. Firmassa täydellinen sotku, joten sormi suussa seistään. Niin ja kysehän ei ole mistään kaupan kassasta, että vuoroesimiehet löytyisivät helposti jostakin netistä. Se tässä onkin ongelmana, että keskellä yötä en sentään rupea soittelemaan alue-esimiehelle. Samapa tuo, turhasta taas syntynyt ongelma :)

Terve, kohta olisi taas aika hommata lisää proteiinijauhetta edellisen satsin huvetessa uhkaavasti. Tuntuu että suomessa nuo liikkuvat huomattavasti kalliimmalla hinnalla kuin esim jenkkilässä, joten kysymys kuuluukin... Mistä te hommaatte jauhot ja millaisiin hintoihin?

Terve, kohta olisi taas aika hommata lisää proteiinijauhetta edellisen satsin huvetessa uhkaavasti. Tuntuu että suomessa nuo liikkuvat huomattavasti kalliimmalla hinnalla kuin esim jenkkilässä, joten kysymys kuuluukin... Mistä te hommaatte jauhot ja millaisiin hintoihin?
Onko nuo muka ulkomailla paljon halvempia? Luulis olevan postikulut myös ihan mukavat jos useamman kilon tilaa. Suomen nettikaupoista kannattaa tilailla ainakin kerralla sen verran, että säästää postikulut. Tai sitten odottaa jotain tarjouksia ja tilaa silloin enemmän.

Ja maustamatonta totta kai, jos halvan hinnan perässä on.

Miten mä saan lihavoitua tekstin mitä kirjoitan tänne??

Kirjoitat sen näiden väliin: [ B ] [ /B ], ilman välilyöntejä noiden hakasulkujen sisällä. Tai sitten maalaat tekstin ja klikkaat tämän viestikentän yläpuolelta tuota tummennettua B:tä.

Tilanne on nyt se, että mulla on kevytmoottoripyörä, joka on hiljattain edesmenneen isäni nimissä. Nyt olisi ostaja tälle pyörälle, mutta miten saan sen myydä? Onnistuuko mitenkään ennen perunkirjoituksia?

Tilanne on nyt se, että mulla on kevytmoottoripyörä, joka on hiljattain edesmenneen isäni nimissä. Nyt olisi ostaja tälle pyörälle, mutta miten saan sen myydä? Onnistuuko mitenkään ennen perunkirjoituksia?

jos väärentää ostopäiväksi aikaisemman päivämäärän ja isäsi myyjäksi. toki verottaja saattaa ruveta kyselemään.

Onko jollain hajua miten youtube tunnistaa omissa videoissa käytetyn musiikin?
Koitin vaihtaa kappaleen nimen jo muotoon "trollol.mp3" mutta EMI esti videon käytön silti.
Missäs se tunniste menee kun en usko että fyysisesti kaikkia videoita siellä vahtaavat.
Olisko joku sellanen että nauhottaa se biisi uusiks jolloin mahdolliset tunnisteet ei enää siirry kopioon?

En ole näiden asioiden ammattilainen, mutta vastaan silti...

Käsittääkseni kuolinpesän omaisuutta voi myydä kuolinpesän nimissä, mikäli kaikki osakkaat suostuvat siihen. Suosittelisin, että suostumus kannattaa ottaa kirjallisena. Tässä vaiheessa tuo kevarihan ei vielä ole virallisesti kenenkään tietyn perijän omaisuutta (koska kuolinpesän omaisuutta ei ole jaettu), vaan se on nimenomaan kuolinpesän omaisuutta. Eli en lähtisi tuhlaamaan saatuja rahoja ennen jakoa (ettei syyllisty kavallusrikokseen) ja laittaisin ne kuolinpesän tilille.

En tiedä isäsi kuolinpesän varallisuudesta tai siitä, kuinka monta osaksta siinä on, mutta ideana on, että kuolinpesän varoista vähennetään ensin hautauskulut ja velat, jonka jälkeen jälkelle jäävä omaisuus jaetaan kuolinpesän osakkaiden kesken.

Back
Ylös Bottom