Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Aivan.. Meinasin kirjottaa jotain "kaikkia mahollisia kankaita sekaisin" mutta se nyt on aika vaikeeta selvittää.

Paitsi jos tarkoitetaan niitä alkuperäisiä "kuljetustukia" jotka siis pitävät sen rummun aisoissa. Ilman niitä voi tulla ikävää jälkeä

Miten helvetissä on mahdollista, että kun otin toissapäivänä tauon jälkeen kreatiinin taas mukaan ja eilen oli mättöpäivä ja tuli syötyä ja ryypättyä ihan huolella, niin silti paino tippuu vaan kokoajan.. kilo lähteny parin päivän aikana. En uskoisi että on nesteitäkään kun viimeisestä mättöpäivästä oli ollut 2 viikkoa, dieetti erittäin vähähiilihydraattinen ja kreatiinistakin ollut taukoa!

Mites se oikeen menee, että kun olen hakenut kolmeen ammattikorkeakouluun ja jos pääsen kaikkiin sisään, niin voinko itse valita mihin menen, vai joudunko menemään siihen ensimmäiseen hakupaikkaan?

edit: ja näkeeköhän jostain vielä varmuuden vuoksi mihin on hakenut? :D

edit2: korjattu korkeakoulu:D

edit3: jos on kaksi valintakoetta samassa koulussa samana päivänä, miten järjestelyt toteutetaan?

Mites se oikeen menee, että kun olen hakenut kolmeen ammattikouluun ja jos pääsen kaikkiin sisään, niin voinko itse valita mihin menen, vai joudunko menemään siihen ensimmäiseen hakupaikkaan?
Jos pääset ensimmäiseen, joudut valitsemaan sen, jos pääset toiseen, niin joudut valitsemaan sen jne. Juurin sen takia siinä hakusysteemissä on se hakujärjestys eli ensimmäinen pitäisi olla listassa mieluisin kohde. Et pääse siis valitsemaan enää itse.

Jos pääset ensimmäiseen, joudut valitsemaan sen, jos pääset toiseen, niin joudut valitsemaan sen jne. Juurin sen takia siinä hakusysteemissä on se hakujärjestys eli ensimmäinen pitäisi olla listassa mieluisin kohde. Et pääse siis valitsemaan enää itse.
Ellei mee siihen ekaan vaan toiseen vaihtoehtoon(sinne ei oteta sisään) joutuuko siis odottamaan vuoden toista hakukierrosta?

Mitä tapahtuu Hannu Raittilan kirjassa Miesvahvuus? Jos joku on lukenut niin kertokaa nyt ihmeessä kaikki pääpointit, kirja pitäisi olla koulun äidinkielentunnille huomiseksi mennessä luettuna ja tänään aloitin...

Mitä tapahtuu Hannu Raittilan kirjassa Miesvahvuus? Jos joku on lukenut niin kertokaa nyt ihmeessä kaikki pääpointit, kirja pitäisi olla koulun äidinkielentunnille huomiseksi mennessä luettuna ja tänään aloitin...

Olethan katsonut pulmusia? Aika monessa jaksossa Bud neuvoo kellyä esim kirjaesitelmissä sekä muissa kouluaineissa. Tässä on nyt sitten vähän samat ainekset joten onnea yritykselle.....

Mites se oikeen menee, että kun olen hakenut kolmeen ammattikorkeakouluun ja jos pääsen kaikkiin sisään, niin voinko itse valita mihin menen, vai joudunko menemään siihen ensimmäiseen hakupaikkaan?

edit: ja näkeeköhän jostain vielä varmuuden vuoksi mihin on hakenut? :D

edit2: korjattu korkeakoulu:D

edit3: jos on kaksi valintakoetta samassa koulussa samana päivänä, miten järjestelyt toteutetaan?

Muistaakseni noista hauista lähetettiin sähköpostiin joku tunnus jolla pystyit kirjautumaan sinne hakusivustolle ja sieltä pystyit näkemään mihin olet hakenut. Jos sulla on kaksi valintakoetta samaan aikaan, niin ilmeisesti et pysty osallistumaan kuin toiseen.

Muija haluais pelata jotain ikivanhaa DOS-peliä, jossa lennetään jonkilaisella avaruusaluksella ja ammutaan jotain vihollisia. Siinä myös väisteltiin jotain esteitä ja pelissä siis kuva liikkui ja alhaalta ammuttiin ylös päin. Pitäis kuulemma päästä takas lapsuuden hienoihin hetkiin, joten jos joku tietää tai on edes aavistus mistä vois olla kyse niin hyvä! :D

Muija haluais pelata jotain ikivanhaa DOS-peliä, jossa lennetään jonkilaisella avaruusaluksella ja ammutaan jotain vihollisia. Siinä myös väisteltiin jotain esteitä ja pelissä siis kuva liikkui ja alhaalta ammuttiin ylös päin. Pitäis kuulemma päästä takas lapsuuden hienoihin hetkiin, joten jos joku tietää tai on edes aavistus mistä vois olla kyse niin hyvä! :D
Voisko olla Space Invaders?

Vartija-sanan eri muodot on mulla hakusessa...

Onko se vartioita vai vartijoita.

Jotenkin vapun jälkeen en vaan osaa

Back
Ylös Bottom