Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko painaa kuutio kangasta?
Uskaltaako pesukonetta kuljettaa kyljellään? Pitäisi hakea päältä täytettävä pesukone 150 km päästä, ja veikkaan että mitään alkuperäisiä kuljetustukia ei enää ole tallella.
Mites se oikeen menee, että kun olen hakenut kolmeen ammattikouluun ja jos pääsen kaikkiin sisään, niin voinko itse valita mihin menen, vai joudunko menemään siihen ensimmäiseen hakupaikkaan?
Jos pääset ensimmäiseen, joudut valitsemaan sen, jos pääset toiseen, niin joudut valitsemaan sen jne. Juurin sen takia siinä hakusysteemissä on se hakujärjestys eli ensimmäinen pitäisi olla listassa mieluisin kohde. Et pääse siis valitsemaan enää itse.Mites se oikeen menee, että kun olen hakenut kolmeen ammattikouluun ja jos pääsen kaikkiin sisään, niin voinko itse valita mihin menen, vai joudunko menemään siihen ensimmäiseen hakupaikkaan?
Ellei mee siihen ekaan vaan toiseen vaihtoehtoon(sinne ei oteta sisään) joutuuko siis odottamaan vuoden toista hakukierrosta?Jos pääset ensimmäiseen, joudut valitsemaan sen, jos pääset toiseen, niin joudut valitsemaan sen jne. Juurin sen takia siinä hakusysteemissä on se hakujärjestys eli ensimmäinen pitäisi olla listassa mieluisin kohde. Et pääse siis valitsemaan enää itse.
Mitä tapahtuu Hannu Raittilan kirjassa Miesvahvuus? Jos joku on lukenut niin kertokaa nyt ihmeessä kaikki pääpointit, kirja pitäisi olla koulun äidinkielentunnille huomiseksi mennessä luettuna ja tänään aloitin...
Mites se oikeen menee, että kun olen hakenut kolmeen ammattikorkeakouluun ja jos pääsen kaikkiin sisään, niin voinko itse valita mihin menen, vai joudunko menemään siihen ensimmäiseen hakupaikkaan?
edit: ja näkeeköhän jostain vielä varmuuden vuoksi mihin on hakenut? :D
edit2: korjattu korkeakoulu:D
edit3: jos on kaksi valintakoetta samassa koulussa samana päivänä, miten järjestelyt toteutetaan?
Tietääkö kukaan, mikä biisi oli Helppo Elämä tv-sarjan tämän päivän jakson alussa?
Voisko olla Space Invaders?Muija haluais pelata jotain ikivanhaa DOS-peliä, jossa lennetään jonkilaisella avaruusaluksella ja ammutaan jotain vihollisia. Siinä myös väisteltiin jotain esteitä ja pelissä siis kuva liikkui ja alhaalta ammuttiin ylös päin. Pitäis kuulemma päästä takas lapsuuden hienoihin hetkiin, joten jos joku tietää tai on edes aavistus mistä vois olla kyse niin hyvä! :D
Taisi olla Tuomari Nurmion "Rannanjärvi elää!"