Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko satamassa tai laivalla vaihtaa rahaa? Siis euroista kruunuihin. Ja miten pitkä matka Tukholman päässä on satamasta lähimmälle metroasemalle?
Unohdin, että lähden huomenna jo Stokikseen eikä mulla ole kruunuja. Enkä oikein tiedä mihin olen menossa ja miten pääsen sinne :D
Laivalla infopisteessä pystyy vaihtamaan. Lähintä metroa en muista.
Kiitti!![]()
Googlailemalla sain selville Viikkarin terminaalia lähimpänä olevan metroasemankin, näyttäisi olevan Slussen. Kai mä sinne sit jotenkin löydän :D
Kyllä viitataan.Onko kyseessä täysin esteettinen/mauillinen juttu vai viitataanko lämpimällä ruualla täysipainoiseen suolaiseen ateriaan riippumatta siitä onko se kylmää vai lämmintä?
Eikös se kuorma-autokortin hinta (C) kallistunut tässä joku vuosi sitten ihan vitusti, sekä ajotuntien määrä nostettiin? Missäs hinnoissa nykyään liikutaan?
se kummalla on isompi väri eli ruutu kurko on isompi kuin jätkä.
Niin siis auttaako toi isompi ruutu voittoon jos toisella on kumminkin ässä ja mulla rouva? (kumpikaan niistä ei ole ruutu)
Mä oon aina luullu että tuo tarkottaa sydäntä, mutta näköjään sitä aina oppii uutta.Meseä oon käyttänyt viimeksi kai 2005, mutta tuo on peukku ylöspäin.![]()
E: Hiadkfsamakfa