Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parantaako suola haavaa? Tai sokeri? Mikä vaikutus näillä on haavaan?
Mulla on nordeaan ja osuuspankkiin shekit. Pystynkö lunastamaan nuo omasta pankista (sampo) vai pitääkö käydä erikseen noissa em. pankeissa hakemassa kukin?
^ Ihan siis mielenkiinnosta näitä kyselen. Tuli vaan mieleen kun sattui pieni haaveri äsken, mutta käytin ihan desinfektiointi ainetta.
Eikös ole näin, että jos autossa on huomiovalot, niin minkään muiden valojen ei tarvitse palaa samaan aikaan? Ei edes takavalojen? Joissakin uusissa autoissa on tällainen kytkentä. Nyt tarvitsisin mustaa valkoisella, joka todistaa tämän väittämän oikeaksi. Mielellään ihan lakitekstiä.
Pystyt lunastamaan sampossa.
Juu, ei nää oikein toimi, mutta täytyy kiertää toi asia jotenkin ja esittää se vain ohimennen. Hyvä sentään, että selvisi, että olen ylipäätään oikeassa.Paha tietysti Iltiksen juttujakaan faktoina mihinkään dokumenttiin laittaa...
Parantaako suola haavaa?

Juu, ei nää oikein toimi, mutta täytyy kiertää toi asia jotenkin ja esittää se vain ohimennen. Hyvä sentään, että selvisi, että olen ylipäätään oikeassa.
Ne tarttee sotun tullaukseen, eli ei ole huijauksesta kyse.Miksi UPS, logistiikkafirma, soitti ja kysyi sotua? Olen tilannut iHerb.com sivustolta vähä vitamiinia ja muuta kivaa, sitten valitsin kuljetukseksi UPS kun oli luvattu 5-7päivässä paketti. Summa on sen verran, että verot menee. Annoin sotun tieten, kun herättivät soitolla ja olin vielä ns. puoliunessa. Puhelunjälkeen aloin miettimään, että mitä ****** just tapahtu. Onko mua huijattu?
Onko muille tapahtunu? Onko syytä hätään ja vaihtaa pankkitilitunnuksia jne? Kiitos vastaajalle, vierähtää kivi sydämeltä.
Kiitos. Tää vois mennäkin läpi.Tossa olis Trafin uutinen päivävaloista
Miten isken seurustelevan 16v tytön?