Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvittävät homman kyllä postissa. Itse oon muutaman kerran laittanut (myös ulkomailta) tavaraa tulemaan ja "osoitteena" ollut pelkkä nimi + kaupunginosa + maa. Tuo sitten tietty ottaa muutaman ekstrapäivän. Toki pitää toivoa, että saman nimisiä tytsyjä ei asustele kohdealueella useampia.Pitäs yllättää ulkomailta yks tytsy paketilla...
Selvittävät homman kyllä postissa. Itse oon muutaman kerran laittanut (myös ulkomailta) tavaraa tulemaan ja "osoitteena" ollut pelkkä nimi + kaupunginosa + maa. Tuo sitten tietty ottaa muutaman ekstrapäivän. Toki pitää toivoa, että saman nimisiä tytsyjä ei asustele kohdealueella useampia.
e: jaa siis tyttö oli ulkomailla :D
Miten saa Applen näppäimistössä tehtyä sen merkin, jossa on ympyrän sisällä c? Onko se trademark-merkki?
Miksi talvi yllättää vr:n JOKA vuosi? Lupauksia on, vaikka muille jakaa; silti samat ongelmat vuodesta toiseen.
Florence .
Somalikirje, vai mikä tuo nyt oli. Vittuile sille. :D
edit. Nigerialaiskirje
Kuinka derivoidaan x^sinx?
Tästä tulikin mieleen, että kuka se pakkislainen oli joka ehti rakastumaan johonkin tommoseen huijariin?:D
Näpit irti Florencesta, se on mun!Vastaa
I am happy to write to you as i saw your profile today at pakkotoisto.com and like it, however am Florence by name, i hope
you are fine, i will like you to just send me a mail on my email
address so i will know if you get my mail so i can tell you about me
and a picture of me, i believe distance and colour will not be a
barrier for us, i hope to read from you as i wait for your mail, thanks
and best regard,
Florence .
Terveisiä teille.
Olen
iloinen voidessani kirjoittaa sinulle i näki profiilisi tänään
pakkotoisto.com ja pidän siitä kuitenkin olen Florence nimen, toivon
olet hyvin, minä haluan sinun vain lähettää minulle postia
sähköpostiosoitteeni niin aion tietää,
jos saan postia, niin voin kertoa minulle ja kuva minulle, uskon
etäisyys ja väri ei este meille, toivon lukea sinulta odotan postisi,
kiitos ja parhaat osalta,
Florence.
Onko tommosia roskaviestejä tullu muillekkin? Toinen kerta jo mulle.
Nooh, eipä nuo niin haittaa.