Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Pieni kysymys määräaikaisen työsopimuksen päättämisestä:

Eli olen ollut töissä saman työnantajan palveluksessa nyt neljä vuotta määräaikaisena, työsopimuksia tälle ajalle on kertynyt nyt yhteensä 12 ja nykyinen sopimus on tämän vuoden loppuun. Minulle kuitenkin tarjottiin toisesta paikkaa töitä, alkaen joulukuun alusta, miten tässä pitää menetellä, koska määraikaista sopimusta ei voi irtisanoa kovin helposti. Pitämättömiä lomapäivä minulla on 18 ja ylitöitä kertynyt noin 100 tuntia. Eli voinko tehdä nyt niin, että ilmoitan, etten jatka työnantajani palveluksessa ja että haluan pitää lomani pois ennen työsuhteen loppumista ja siirryn joulukuussa uusiin hommiin?

Millä saan tietooni onko tilinomistaja se joka väittää olevansa? Saako tilinumeron omistajan oikeaa nimeä selville mistään?

Ei pääse subtitlesourceen.. " You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.2 Server at www.subtitlesource.org Port 80 " ?

Ei vittu! Kolmatta päivää jo :( Subeja sinne kuitenkin upataan koko ajan :// ?

Firefoxissa osoiterivin alla on harmaa legopalikan kuva. Miten saan sen vittuun siitä?

Näytä -> työkalupalkit -> niistä valitset sen, minkä haluat poistaa. Olet varmaan jonkun turhan toolbaarin ladannut, ja se on sellaisen sinne aiheuttanut?

Terveen ihmisen sääriluu kestää n.300kg (tieto peräisin Prisman dokumentista) rasituksen ja napsahtaa sitten poikki. Eli mikä on korkeus uimahypyssä ois sellainen, joka napsauttais sääriluun poikki.
Ihmisen mitat olisivat 65kg ja 180cm.

Terveen ihmisen sääriluu kestää n.300kg (tieto peräisin Prisman dokumentista) rasituksen ja napsahtaa sitten poikki. Eli mikä on korkeus uimahypyssä ois sellainen, joka napsauttais sääriluun poikki.

Tarkoitatko nyt sitä, että mille korkeudelle tulisi hypätä, jotta osuessa veteen sääriluut menisivät poikki?

Mutta paljonko se kestää painetta per neliösentti olisi tärkeämpi tieto. Jos ton 300kg pistää yhden tikun päälle niin tottakai krätsähtää, ehkä jopa paljon pienemmästäkin määrästä.

Tämä nyt menee tyhmästä kysymyksestä :D

Mutta mikä mahtaa olla kun ruokapöydässä syö, ja se käsi millä sitä safkaa huitelee sinne naamariin on koukussa, niin sitä rupeaa hetkenpäästä puuduttamaan hassusti hauiksen ja olkapään kohdalta?

Tää on ehkä vähän koomistakin mutta ärsyttävää..

ajelin ihan perushöylällä jalkakarvoja vähän liian ronskiksti ja iho aukes aika monesta kohtaa (siis pieniä pistemäisiä haavoja,tiedätte varmaan..). Viimeks kun näin kävi verenvuoto lakkas melkein heti mutta nyt sitä on kestäny jo varmaan 40min ja vieki vuotaa pikkusen. Niin että mikä/mitä asiat vaikuttaa haavojen nopeampaan umpeutumiseen??

En keksi muita asioita jotka on muuttunut viime ajelukerrasta kun että olen lakannut popsimasta monivitamiinivalmistetta ja alkanut tupakoimaan. Omega-3,sinkkiä ja magnesiumia söin silloin ja syön nytkin..

Tää on ehkä vähän koomistakin mutta ärsyttävää..

ajelin ihan perushöylällä jalkakarvoja vähän liian ronskiksti ja iho aukes aika monesta kohtaa (siis pieniä pistemäisiä haavoja,tiedätte varmaan..). Viimeks kun näin kävi verenvuoto lakkas melkein heti mutta nyt sitä on kestäny jo varmaan 40min ja vieki vuotaa pikkusen. Niin että mikä/mitä asiat vaikuttaa haavojen nopeampaan umpeutumiseen??

En keksi muita asioita jotka on muuttunut viime ajelukerrasta kun että olen lakannut popsimasta monivitamiinivalmistetta ja alkanut tupakoimaan. Omega-3,sinkkiä ja magnesiumia söin silloin ja syön nytkin..

Kastele jalka kylmällä vetellä, eikös kylmä tuppaa tyrehdyttämään haavoja.

Voikohan HUS/Hyvinkään sairaalan magneettikuvaukseen viedä oman cd-levyn jota kuuntelisi kuulosuojaiden kautta ?

Älkää ehdotelko ipodeja tms-en omista!

Ei se kuvaus nyt niin kauaa kestä etteikö pelkällä radiolla pärjäis:D

Radiokin oli virhe,se kuvaus oli sellanen kaksiosainen eli suunnilleen vartti kuvauksesta "mun paikkaa/sitä alustaa siirrettiin
siinä putkessa.Lääkäri kai unohti koko radion kun eka vartti oli "hiljasta".Sit siinä siirron yhteydessä kysy laitetaanko radio?
Ainakin siinä laitteessa jossa olin äänentoisto oli niin surkea että välittömästi kun musa alko kuulumaan tulin katumapäälle-
Eka kappale iskelmällä oli vielä popedaa eli tuplaharmitus.Siinä ja siinä etten keskeyttänyt,meinasin kuitenkin että oma moka
ja puolet korkeintaan kuvauksesta jäljellä.

-Säikähdin vaan niin perkuleesti kun siinä oli välillä niitä hetkiä kun kuului vaan koneen rytmikäs "ominaiskumahtelu",äkisti alkoi kuulumaan samanmoinen meteli kuin piikattais betoniseinää,trrrrtrrrr,trrrr,trrrrrr:D

Miks mulla on patteja kyynärpäässä? :( Ne on tollasia hiukan hyttysenpistoa pienempiä, mutta muuten tuntuvat aika samalta. Kummassakin kyynärpäässä on muutama, ei tossa ihan taipumiskohdan (tai siis sen luun, koska patit ovat eri puolella kuin kyynärtaive) päällä mutta ihan sen vieressä. Ovat viime aikoina kutittaneet aina välillä.
Niin ja näitä on siis ainakin muistaakseni ollut jo niin kauan (vuoden?), etteivät voi olla itikanpistoja tms.

Back
Ylös Bottom