Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kysyjä on nainen, joten eiköhän ton eturauhasen voi jättää pois laskuista.
Juotko paljon kofeiinia? Voisi olla osasyy.

Juu, nainen olen :D Mä en juo kahvia ollenkaan. Teetä keitän yleensä kupillisen heti töihin päästyäni. Olen kyllä kokeillut auttaako esim. tuon väliin jättäminen mutta ei. Se on melkein ihan sama miten paljon tai vähän juo, mutta kusettaa vähän väliä. Näin iltapäivästä ei taas mitään ongelmaa. Ja "yksi oire" on vielä sellanen, että se hätä iskee tosi voimakkaasti, jos ei heti irtoa penkistä, niin alkaa oikein puistattaan tai silleen. Ei pysty olemaan paikallaan.

Toi ärsyttävää... mä nyt olen tämmönen jännitysvessailija muutenkin, niin alkuun ajattelin, että uusi duuni jännittää ja aiheuttaa tän. Mutta on jatkunut nyt enemmän tai vähemmän joka päivä melkein puolen vuoden ajan. Mutta kai mun keho voi vieläkin reagoida stressiin... Olen ollut huomaavinani, että kiirepäivänä saattaisi olla vielä pahempi.

Edit. Unohdin sanoa, että maanantaisin ongelma on mielestäni pahimmillaan. Naureskelen aina, että viikonloput paskat lähtee liikkeelle. Omaan aika vilkkaan aineenvaihdunnan joka tapauksessa.

Mistä löydän ilmaisen parkkipaikan Mannerheimintieltä tai sen läheisyydestä ? Tarkoitus olisi mennä kaverilla käymään viikonlopuksi ja mietin että kannattaako edes yrittää lähteä autolla etsimään parkipaikkaa tuolta alueelta...

Ei pääse subtitlesourceen.. " You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.2 Server at www.subtitlesource.org Port 80 " ?

Voiko ilmankostuttimeen laittaa jotain nestettä tms. ilmaa raikastamaan? Eucalyptus tai teepuu-öljyä esim. ?

Voiko ilmankostuttimeen laittaa jotain nestettä tms. ilmaa raikastamaan? Eucalyptus tai teepuu-öljyä esim. ?

Jos siihen tuuletusaukkoon laitat, niin mikä ettei, kunha et mihinkään suodattimeen koske.

Jos siihen tuuletusaukkoon laitat, niin mikä ettei, kunha et mihinkään suodattimeen koske.

Se kostutin on tämänlainen, eli muovi"tynnyri" jonka sisällä pohjassa se lämmitinrauta. Sitten tulee toi valkoinen kupu päälle. Mietin vain sitä että voiko siihen veteen tuon sisälle tiputtaa pari tippaa? Jos kuitenkin säännöllisesti pesee tuolta sisältä ja poistaa kalkin.

Ufox-HK2.jpg

Se kostutin on tämänlainen, eli muovi"tynnyri" jonka sisällä pohjassa se lämmitinrauta. Sitten tulee toi valkoinen kupu päälle. Mietin vain sitä että voiko siihen veteen tuon sisälle tiputtaa pari tippaa? Jos kuitenkin säännöllisesti pesee tuolta sisältä ja poistaa kalkin.

Ufox-HK2.jpg

Voit laittaa, ei se siitä rikki mene.

Thnx babe :)

Mistä löydän ilmaisen parkkipaikan Mannerheimintieltä tai sen läheisyydestä ? Tarkoitus olisi mennä kaverilla käymään viikonlopuksi ja mietin että kannattaako edes yrittää lähteä autolla etsimään parkipaikkaa tuolta alueelta...

finlandia talon taakse parkkikselle olen aina jättänyt, enkä ikinä ole saanut sakkoja vaikka ollut monta yötä siellä. Hyvä paikka.

Saa tietysti. Katselepa huviksesi ympärillesi ja havainnoi monessako uudehkossa autossa on keltaiset vilkun lasit. Todella harvassa.

Muotoilin kysymykseni väärin, pahoittelen. Arvelin vaan että saahan ne vaihtaa kirkkaisiin. Joskus katsastuksessa rupesi ukko äpisemään kun kaveri vaihtoi corvetteen kirkkaat lasit. Meni se sitten loppujen lopuksi läpi.

Back
Ylös Bottom