Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä johtuu veren maku suussa kun juoksee oikein kovaa? Ja kaiken maailman kuukautishassuttelut saa jättää väliin :D

Mitä helvettiä se pikkuhinttari-Nino tekee taas BB:ssä??? Onko sillä 2. mahdollisuus voittaa BB vai onko se siellä vaan kerjäämässä huomiota? Ei Helvetin Helvetti mikä hobitti! :jahas:

Kaikki varmaan tietää, että bussikuskit aina moikkailevat toisilleen bussin ratissa ollessaan. Otetaanpa esimerkki: Bussi 17 ja 61 ajavat molemmat saman kaupungin sisäisiä linjoja. Kuskit moikkaavat varmasti eka kerran päivän aikana, kun tulevat toisiansa vastaan. Mutta nostaako ne toisillensa räpylää vaikka sen seitsemän kertaa, jonka työvuoronsa aikana näkevät toisensa??

Varmaan nostaa kun ei vastaantulevaa kuskia ehkä tunnista kuin vasta ihan kohdalla jolloin olisi liian myöhäistä nostaa tassua. Ja aika monet kuskit eivät edes katso ketä morjestavat vaan tuijottavat horisonttiin ja vilkuttavat "sinnepäin".

Mä oon vähän kädetön tuon kalorilaskurin aktiivsuustason arvioinnin kanssa. Eli joo, jos olen punttaillut tunnin, niin osaan merkitä sen sinne kuormittavaa liikuntaa niin ja niin kauan -kohtaan jne. Mutta, jos mun päivän puuhailut on tuon tunnin punttailun lisäksi olleet vain sohvalla möllöttämistä ja tunnilla viittaamista, niin mihin mä sen ruksin siellä silloin laitan? Tai jos en ole harrastanut yhtään mitään liikunnallista, aktiivisuus on ollut koulussa käymistä ja ruoanlaittoa, mutta koen päivän olleen helveti väsyttävä, mihis sitten? :jahas:

jos mulla on vaikka kaksi tölkkiä batterya. ne on jääkaapissa. molemmat tasan yhtä kylmiä. otetaan huoneen lämpöön samaan aikaan. toinen tölkki avataan, toista ei. kummassa neste lämpenee nopeammin ? tai siis kumpi pysyy kauemmin kylmänä ? vaikuttaako avaaminen ?

jos mulla on vaikka kaksi tölkkiä batterya. ne on jääkaapissa. molemmat tasan yhtä kylmiä. otetaan huoneen lämpöön samaan aikaan. toinen tölkki avataan, toista ei. kummassa neste lämpenee nopeammin ? tai siis kumpi pysyy kauemmin kylmänä ? vaikuttaako avaaminen ?

Varmaan pystyisi ton laskeakin, mutta siis kyllähän se avattu lämpenee nopeammin näin loogisesti pääteltynä. Avatussa lämpöenergiaa siirtyy ilman ja metallin kautta, kun taas suljetussa pelkästään metallin kautta. Myöskin metallista osa joka ei kosketa nestettä ei siirrä energiaa niin nopeasti kuin nestepintaa koskettava. Joka tukee edelleen tuota väittämääni.
Toivottavasti ei mennyt ihan metsään :rolleyes:

Mitä helvettiä se pikkuhinttari-Nino tekee taas BB:ssä??? Onko sillä 2. mahdollisuus voittaa BB vai onko se siellä vaan kerjäämässä huomiota? Ei Helvetin Helvetti mikä hobitti! :jahas:

Vastaus on kumpaakin kyllä.

Miks ulkomailla usein vessojen ovet aukeaa sisääpäin? Eihän niistä perkeleen kopeista pääse ulos! :D Joku sanoi että pääsee nopeammin sisään jos tarvii vaikka laatata, mutta silti ihme touhua. :)

Miks ulkomailla usein vessojen ovet aukeaa sisääpäin?
Oon kuullu huhua että ne on helpompi pitää kiinni sillon kun on lukot paskana. Toisaalta tää mun huhu on peräisin yhdestä sketsistä... toisaalta sketsi on peräisin tositapahtumasta :D Noh uskokaa ketä haluatte

Mistä halpa leuanvetotanko joka ei riko seiniä mutta on sen verran jämäkkä että ei tarvii pelätä tippuvansa?

Back
Ylös Bottom