Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä johtuu veren maku suussa kun juoksee oikein kovaa? Ja kaiken maailman kuukautishassuttelut saa jättää väliin :D
jos mulla on vaikka kaksi tölkkiä batterya. ne on jääkaapissa. molemmat tasan yhtä kylmiä. otetaan huoneen lämpöön samaan aikaan. toinen tölkki avataan, toista ei. kummassa neste lämpenee nopeammin ? tai siis kumpi pysyy kauemmin kylmänä ? vaikuttaako avaaminen ?

Mitä helvettiä se pikkuhinttari-Nino tekee taas BB:ssä??? Onko sillä 2. mahdollisuus voittaa BB vai onko se siellä vaan kerjäämässä huomiota? Ei Helvetin Helvetti mikä hobitti! :jahas:
Onko sillä 2. mahdollisuus voittaa BB vai onko se siellä vaan kerjäämässä huomiota?
Voiko naamakirjassa perua kaveripyynnön? Sohlasin vähän.
^Ei voi.
Oon kuullu huhua että ne on helpompi pitää kiinni sillon kun on lukot paskana. Toisaalta tää mun huhu on peräisin yhdestä sketsistä... toisaalta sketsi on peräisin tositapahtumasta :D Noh uskokaa ketä haluatteMiks ulkomailla usein vessojen ovet aukeaa sisääpäin?
Ei se tuolla listassa näy. Voi poistaa kai vasta kun se vahvistaa kaveripyynnön.Voipas, meet sinne "käyttäjätili" ja "muokkaa kavereita" sieltä etit sen jolle olet lähettänyt pyynnön ja painat peru kaveripyyntö.
Voiko naamakirjassa perua kaveripyynnön? Sohlasin vähän.
^Ei voi.
Ei se tuolla listassa näy. Voi poistaa kai vasta kun se vahvistaa kaveripyynnön.
Mulla ei näy. Ei ole mitään sellaista.Kyllä mulla ainaki näkyy siinä lukee "friend request pending" sit klikkaa vaa cancel.