Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos laitan facebookissa kaveripyynnön menemään jollekin henkilölle ja hän hylkää sen, niin häviääkö minulta "Lisää kaveriksi"-painike kyseisen henkilön profiilista vai ilmestyykö se uudelleen? Ts. onko uuden pyynnön lähettäminen mahdollista?

Nyt on vasen käsi käytännössä pois "pelistä",saa nostaa max 1kg kahteen viikkoon ja senkin jälkeen aloitettava hissukseen.Tekisinkö liikkeet pelaavalla kädellä normaalisti treenijaon mukaan vai pitääkkö breikkiä.Noin kuuden viikon päästä oikea käsi poi pelistä samalla tavoin.

Mikä on yksikkö "Un" ? Jännitteeseen liittyy.

Mitähän tapahtuu?

Lähin ulos Spolleista ja olen nyt 270 vrk viestimies. Pitääkö intti miten hanakkaan sen palvelusajan 270 vrk vai laskevatko ne sen miten helposti siihen 180 vrk. Voiko tuohon palvelusajan laskuun vaikuttaa mm. sillä, että tekee hommat hyvin, ja hommaa korpin natsat tai jotain vastaavaa? Mitä teen tuon 90 päivää ku viestimiesten koulutusaika on 180 vrk eli J-kauden loppuun?

Kuulin kuitenkin, että viimekin vuonna yksi spolle oli lähteny ulos joukkueesta ja joutu kirjurinapulaiseks ja pääs 180 vrk:della.

Nyt alko pikku poikaa hirvittämään. Tuolta topmass kaupasta, farkkuja ostaessa ei ole kuin yksi koko luokitus, jota varten tarvitsee tietää vyötärön ja reiden ympärysmitat.
Aloin sitten miettimään, että mikä niissä määrää lahkeen pituuden? Esim normi farkuissa on 32/34 etc. Niin onko tuolla tavallaan sitten 34/34, jos on merkitty 34?
Mielellään vastauksia niiltä, jotka ovat itse tilanneet tuolta housuja.

Nyt alko pikku poikaa hirvittämään. Tuolta topmass kaupasta, farkkuja ostaessa ei ole kuin yksi koko luokitus, jota varten tarvitsee tietää vyötärön ja reiden ympärysmitat.
Aloin sitten miettimään, että mikä niissä määrää lahkeen pituuden? Esim normi farkuissa on 32/34 etc. Niin onko tuolla tavallaan sitten 34/34, jos on merkitty 34?

Juupa juu, samaa itsekkin mietin että mikä mahtaa olla pituus.. ensviikolla saan paketin ja sittempä sen näkee.

Palvelusajan lyhentäminen??

Lähin ulos Spolleista ja olen nyt 270 vrk viestimies. Pitääkö intti miten hanakkaan sen palvelusajan 270 vrk vai laskevatko ne sen miten helposti siihen 180 vrk. Voiko tuohon palvelusajan laskuun vaikuttaa mm. sillä, että tekee hommat hyvin, ja hommaa korpin natsat tai jotain vastaavaa? Mitä teen tuon 90 päivää ku viestimiesten koulutusaika on 180 vrk eli J-kauden loppuun?

Kuulin kuitenkin, että viimekin vuonna yksi spolle oli lähteny ulos joukkueesta ja joutu kirjurinapulaiseks ja pääs 180 vrk:della.

Jos Gazozeja tilasit niin niissä on kaiketi olemassa vaan yhtä lahjepituutta. Tai siis, että se pituus on mikä on eikä sitä voi valita. Todennäköisesti joudut lyhentämään lahkeita ellet oo kovin pitkä.

Se vähän riippuu. Jos sulla on ollu joku hyvä syy lähtee pois spolleista ni voivat vaihtaa palvelusajan 180vrk. Mutta jos oot vaan todennu et tää on perseestä ja jotekii "perseilly" ittes pois spolleista ni voit olla varma, että palvelusaika on 270vrk. Jos joudut noi 90 päivää olemaa ni tuut tekemään kaikkea paskaa mitä skapparit keksii. Näin ainakii toimittiin sillo ku ite olin intissä.

miks googlen kuvahaku ei hae kuvia mulle? safari käytössä. näyttää vaan blankkoja kuvia.

Täällä sama Mozillalla. Joskus toimii joskus ei. Kuuluuko sarjaan asioita joihin ei voi itse vaikuttaa?

Back
Ylös Bottom