moi. mahtuux 15,6 tai 16" kannettava 15" salkkuun?
Yleensä ei, mutta laukusta riippuen joskus ehkä kuitenkin. Oikea vastaus selviää tapauskohtaisesti sovittamalla tai mittaamalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
moi. mahtuux 15,6 tai 16" kannettava 15" salkkuun?
Missä haarukassa noiden lavoilla posettavien kehonrakentajien rasvat liikkuu kisakunnossa?
Kiitos yrityksestä, mutta ei ollu tuo. Löysin just sen ite ja sehän oli... Super Solvers - Challenge of the Ancient Empires! http://www.youtube.com/watch?v=IutTdd5tMG0Kuvauksesta tulee mieleen ensimmäisenä H.E.R.O., jota kyllä pelattiin jo kuusnelosella joskus kasarilla. Wiki kertoo lisää: http://en.wikipedia.org/wiki/H.E.R.O.
Nyt alko pikku poikaa hirvittämään. Tuolta topmass kaupasta, farkkuja ostaessa ei ole kuin yksi koko luokitus, jota varten tarvitsee tietää vyötärön ja reiden ympärysmitat.
Aloin sitten miettimään, että mikä niissä määrää lahkeen pituuden? Esim normi farkuissa on 32/34 etc. Niin onko tuolla tavallaan sitten 34/34, jos on merkitty 34?
Mielellään vastauksia niiltä, jotka ovat itse tilanneet tuolta housuja.
Nyt alko pikku poikaa hirvittämään. Tuolta topmass kaupasta, farkkuja ostaessa ei ole kuin yksi koko luokitus, jota varten tarvitsee tietää vyötärön ja reiden ympärysmitat.
Aloin sitten miettimään, että mikä niissä määrää lahkeen pituuden? Esim normi farkuissa on 32/34 etc. Niin onko tuolla tavallaan sitten 34/34, jos on merkitty 34?
Mielellään vastauksia niiltä, jotka ovat itse tilanneet tuolta housuja.
Lähin ulos Spolleista ja olen nyt 270 vrk viestimies. Pitääkö intti miten hanakkaan sen palvelusajan 270 vrk vai laskevatko ne sen miten helposti siihen 180 vrk. Voiko tuohon palvelusajan laskuun vaikuttaa mm. sillä, että tekee hommat hyvin, ja hommaa korpin natsat tai jotain vastaavaa? Mitä teen tuon 90 päivää ku viestimiesten koulutusaika on 180 vrk eli J-kauden loppuun?
Kuulin kuitenkin, että viimekin vuonna yksi spolle oli lähteny ulos joukkueesta ja joutu kirjurinapulaiseks ja pääs 180 vrk:della.
miks googlen kuvahaku ei hae kuvia mulle? safari käytössä. näyttää vaan blankkoja kuvia.
Johammää sanoin että se on kärsäkäs. Kun nyt jäi vaivaamaan, niin tarkemmin sanottuna lienee Hypera zoilus
: