Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ajatellaanpa näin päin:

Jos joku palvelu maksaa vaikka 5 €+operaattorikulut laaki, ja sä maksat sen kiinteen 20 € kuussa siitä 1000 tekstarista. eli 0,02 € tekstarista. Kuka maksaa palveluntarjoajan 4,98 € eli oikeesti 5,00 €, kun operaattorikulut on lisätty?

Siksi kysyinkin, koska hämmästyttää miten monet ihmiset lähettävät noita tekstiviestejä noihin chatteihin. Esim. lähetetään 100 tekstaria johonki rantapallo kisaan, jotta päästään ykköseks ja nimi "hotboy93" telkkariin. Miksi näin?

Siksi kysyinkin, koska hämmästyttää miten monet ihmiset lähettävät noita tekstiviestejä noihin chatteihin. Esim. lähetetään 100 tekstaria johonki rantapallo kisaan, jotta päästään ykköseks ja nimi "hotboy93" telkkariin. Miksi näin?

Ensinnäkin hotboy93:sella ei taida tämän jälkeen olla puhelinta tai sitten tulee melko tiukka saldoraja, kun taitaa olla pappa betalar vielä. Toiseks jotku priorisoi rahansa eri tavalla ku toiset. Kolmanneks maailmassa on suurempiakin idiootteja kuin ne joita olet tavannut, riittää kun katsoo peiliin.

Itse muistelen kun olin ruipelo/penikka niin tilasin jamba tuotteen halusin jostakin syystä saaha semmoisen taustakuvan jossa gorilla näyttää keskisormea... Joka muuten oli helvetin kallis 5e viikossa

Mitä ovat kissasta usein löytyvät pallot (1-2mm leveitä), näyttävät karvaisilta mutta kun pudottaa lattialle niin pomppii kuin kivi? Siis kissat juoksentelevat ulkona.

Noh itellä tuli ainakin tämmöinen ajatus koska kissoilla on karvainen Perse niin varmasti sen ripuli onkin vaan karvan ja ulosten sekoitus sitten kiinteys johtuu kissanruuasta joka ylensä on sitkeää

Joo onko kellään koskaan ollu kyynerpäässä kramppi??? :( :( :( oottelen innolla vastausta

Kyynärpää on nivel, ei lihas. Lihakset kramppaa. Saisiko vähän täsmennystä tuohon paikkaan? Periaatteessa mikä vaan lihas voi krampata, eli tuskin sinunkaan kohdalla mistään luonnottomasta lie kyse.

En tiedä olenko tämän kysymyksen arvoinen vastaaja, mutta tahdon kuitenkin yrittää, sillä tämä on eittämättä yksi parhaita ja tärkeimpiä kysymyksiä. Ikinä.

Lähtiessäni vastaamaan minun on kuitenkin eriteltävä eräitä vaihtoehtoja, muuttujia itse kysymyksessä, jotka mahdollisesti muuttavat vastauksen luonnetta.
Variaabeli on tämä: Näyttävätkö kissasta löytyvät pallot karvaisilta, ja pomppivat kuin kivi, vai näyttävätkö kissat karvaisilta ja pomppivat kuin kivi. Perustan vastaukseni ensimmäiselle vaihtoehdolle, eli kissasta löytyvät pallot pomppivat kuin kivi. Määriteltyäni tämän vaihtoehdon vastaukseni lähtökohdaksi, minun tulee hylätä osa palloista tähän mennessä annetusta informaatiosta kokonaan, sillä premissillä, että kivet eivät pompi.

Toisin sanoen jäljelle jäävä informaatio jonka perusteella vastaan kysymykseesi on: Kissoista löytyy usein 1-2 mm leveitä (oletan että tämä tarkoittaa halkaisijaa, sillä jos pallon leveys on eri kuin sen pituus, pallo ei ole pallo) karvaiselta näyttäviä palloja, ja kissat juoksentelevat ulkona.

Yleensä kissoista löytyvät karvaiset pallot ovat kiveksiä, mutta koska tässä tapauksessa pallojen halkaisija on niin pieni, päättelen että kepekset eivät ole kyseessä.
Koska kissoja, joita juoksentelee ulkona on useita, oletan että ne törmäävät silloin tällöin toisiinsa ja lisääntyvät. Yleensä kissat lisääntyvät kohtalaisen nisäkäsmäisesti, synnyttämällä useimmiten eläviä poikasia, mutta antamasi laajan ja yksityiskohtaisen selvityksen perusteella olen päätynyt tulokseen, että pallot ovat harvinaisten vesinokkagremlinkissojen munia.

Kaikki menee hyvin, kunhan et mene kastelemaan mystisiä palloja.

Aaaaaa-hahahahaa, päiväni kohokohta!

Edit. Mä en vaan voi lakata nauramasta tuolle kysymykselle ja vastaukselle!

Elämän suuria kysymyksiä: Miksi Lidlin (en muista merkkiä) kalapuikkopaketin (sisältää 18 kpl kalapuikkoja) ruokaohjeessa kehoitetaan paistamaan 8 kpl pannulla? Ohitan aina törkeästi tuon ohjeen ja paista tietysti 9 kpl, jotta ne menevät tasan. Ehkä ne viekkaat paskiaiset haluavat luoda ostokierteen ajamalla ihmiset toistuvasti tilanteeseen, jossa pakastimessa on vajaita paketteja..:jahas:

Elämän suuria kysymyksiä: Miksi Lidlin (en muista merkkiä) kalapuikkopaketin (sisältää 18 kpl kalapuikkoja) ruokaohjeessa kehoitetaan paistamaan 8 kpl pannulla? Ohitan aina törkeästi tuon ohjeen ja paista tietysti 9 kpl, jotta ne menevät tasan. Ehkä ne viekkaat paskiaiset haluavat luoda ostokierteen ajamalla ihmiset toistuvasti tilanteeseen, jossa pakastimessa on vajaita paketteja..:jahas:
Haha, sattui olemaan samanlainen paketti pakastimessa, joten piti oikein katsoa.

Englanninkielisessä ei mainita lukumäärää, vaikka sama öljymäärä. Ajattelin ensin että öljyn määrä on kahdeksalle ideaali, toki sekin olisi hölmöä. :)

Jotta jäljelle jäisi parillinen määrä puikkoja ja koska nälkä kasvaa syödessä jätetään jäljelle 10 eikä 8.

Jotta jäljelle jäisi parillinen määrä puikkoja ja koska nälkä kasvaa syödessä jätetään jäljelle 10 eikä 8.
Tai sitten se liittyy Suomen verotukseen. Niistä jäljelle jäävistä kymmenestä menee kaksi veroihin ja jäljelle jää kahdeksan.

Auton akku "vaahtoaa"

Eli ongelmana on -97 vuoden Toyotan akku, joka jostain syystä on päältä ja sivuilta valkoisen vaahdon peitossa. Akku toimii erinomaisesti, mutta tämä vaahto hieman ihmetyttää. Mistä syy tälläiseen? Monesti olen vaahdot puhdistanut kokonaan pois, mutta kohtahan se vaahto on taas vallannut akun.

Kuinka "tärkeitä" TTY:llä on nää fuksipisteet, joita pitäisi keräillä kissanristiäisistä siihen passiin? :DIlmeisesti 300 pistettä pitäisi saada, että pääsee kasteeseen. Mitä jos niitä ei saakaan niin paljoa vai annetaanko loput säälistä? Ei kiinnostaisi juosta suunnilleen jokaisessa kemussa, että saa jotain ihme pisteitä (tai oikeastaan mua ei kiinnosta ryypätä keskellä arkiviikkoa ja tuntuu vievän opiskelut aikaa ihan riittävästi ilman niitä kemujakin).

Kuinka "tärkeitä" TTY:llä on nää fuksipisteet, joita pitäisi keräillä kissanristiäisistä siihen passiin? :DIlmeisesti 300 pistettä pitäisi saada, että pääsee kasteeseen. Mitä jos niitä ei saakaan niin paljoa vai annetaanko loput säälistä? Ei kiinnostaisi juosta suunnilleen jokaisessa kemussa, että saa jotain ihme pisteitä (tai oikeastaan mua ei kiinnosta ryypätä keskellä arkiviikkoa ja tuntuu vievän opiskelut aikaa ihan riittävästi ilman niitä kemujakin).

Meillä fuksivastaava jakeli pisteitä varsin avokätisesti keväällä viimeisissä pippaloissa niihinkin tapahtumiin, joissa ei ehtinyt käymään, joten puuttuvat pisteet sai joko niistä tai itse merkitsemällä. Jos vappuna puuttui pisteitä, teekkarilakin sai myöhemmin kuin muut. En tiedä, ollaanko Tampereella tiukempia pisteiden suhteen. Osa tosiaan väärensi pisteet itse merkitsemällä, mutta eihän se ole reilua. Kaikki pippalot kyllä olivat hauskoja, joten niissä kannattaa käydä; tutustuu samalla porukkaankin paremmin.

Eli ongelmana on -97 vuoden Toyotan akku, joka jostain syystä on päältä ja sivuilta valkoisen vaahdon peitossa. Akku toimii erinomaisesti, mutta tämä vaahto hieman ihmetyttää. Mistä syy tälläiseen? Monesti olen vaahdot puhdistanut kokonaan pois, mutta kohtahan se vaahto on taas vallannut akun.

Vaihda akkuvedet

Mitä ruoalle tapahtuu kun sen lämmittää mikrossa? Kuulin jotain, että mikrossa proteiinit jotenki pilkkoutuis niin pieniks, ettei elimistö voi käyttää sitä hyödyks... Mitenkähän on ja osaako kukaan valasta asiaa?

Mitä ruoalle tapahtuu kun sen lämmittää mikrossa? Kuulin jotain, että mikrossa proteiinit jotenki pilkkoutuis niin pieniks, ettei elimistö voi käyttää sitä hyödyks... Mitenkähän on ja osaako kukaan valasta asiaa?

Vesimolekyylien värähtelystä aiheutava kitkavoima lämmittää ruoan.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom