Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oon bulkilla, onko 3700 kcal/vrk liikaa? Makrot suurinpiirtein: p 230, hh 400, r 130 grammaa. Mitat 188/88, tavote nostaa painoa 2-4 kiloa vuoden loppuun mennessä. Ohjelma 4-jakonen.

Tuskin pysyy noilla kaloreilla yksinumeroisissa lukemissa painonnousu.

Pitänee ostaa vaaka ja pistellä aamupainoja ylös.

Josta seuraa jatkokysymys: mistä hinta-laatusuhteeltaan paras henkilövaaka?

Oon bulkilla, onko 3700 kcal/vrk liikaa? Makrot suurinpiirtein: p 230, hh 400, r 130 grammaa. Mitat 188/88, tavote nostaa painoa 2-4 kiloa vuoden loppuun mennessä. Ohjelma 4-jakonen.
Jos vedät tasan 3700 joka päivä ja kulutat 3000 kcal, oot joulun jälkeen 10kg lihavampi. ~8000 kcal on kilo, riippuen lähteistä.

Pitänee ostaa vaaka...
Muusta en tiedä, mutta sijota digitaaliseen ja aseta se vaaka sit OIKEESTI tasaselle (=taipumattomalle ja viettämättömälle) lattialle.

Laskin kalorit niin että joka päivään kuului 2x Atrian roiskeläppä ku tuli töissä aina syötyä, vaihtuu maanantaista kouluruokaan tuo setti. Muuten pysyy samana. Eli kalorit putoaa varmaan johonki 3300-3500? Paljoko tuommonen kouluruoka (2 lasia maitoa, ruisleipä, salaattilautanen täynnä, perusruokaa lautanen täynnä) tekee kaloreissa suurinpiirtein? Kaks roiskeläppää on 1000 kcal :D

Väännetään ratakiskosta.

Mikro => kerroin 10^-6. Nano => kerroin 10^-9-. (Lähde:http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikro, ettei siitäkin tarvitse alkaa vääntämään.)

Alkuperäinen kysymys: "Miten saan laskimella muutettua 45 mikro ohmia nano ohmeiksi?"

Siis yhtälönä: x*10^-9 ohm = 45*10^-6 ohm

x= 45*(10^-6ohm)/(10^-9ohm) =45*(0,000001/0,000000001)=45*1000
Ahahaha, juuri tämän takia kusin edellisenkin tenttini. Pitäisi varmaan opetella miettimään, mitä kysyttiin, ennen kuin alkaa vastailemaan. :nolo: Btw ensimmäinen kerta, kun sorruin tällaiseen idioottimaisuuteen. Kaikkiin muunlaisiin olen jo langennut.

Minkä takia tossa parhaillaan töllöstä tulevassa Suomi-Ruotsi YU-kisassa vähintään joka kolmas ruotsalainen on joku aurinkoon nukahtanu Muhabolled Alizai?

Oliko kenelläkään muulla ongelmia subTVn äänien kanssa tänään? Tarkemmin sanottuna 27. perjantaina klo. 22-23 välissä. BBn ja mainoskatkojen äänet särisi jotenkin hassusti, en ole aikaisemmin huomannut moista, muut kanavat toimivat mun mielestä ihan normaalisti. Toivottavasti ei ollut vika mun telkussa.

Saako Suomesta/mistään AA ja AAA kokoisia ladattavia litiumioniakkuja?

Oliko kenelläkään muulla ongelmia subTVn äänien kanssa tänään? Tarkemmin sanottuna 27. perjantaina klo. 22-23 välissä. BBn ja mainoskatkojen äänet särisi jotenkin hassusti, en ole aikaisemmin huomannut moista, muut kanavat toimivat mun mielestä ihan normaalisti. Toivottavasti ei ollut vika mun telkussa.
Ite en kiinnittänyt huomiota, mutta toisella foorumilla valitettiin samasta särinästä.

Täällä särisi äänet myös. Välillä aina huomasi.

Mä vaan koeajoin mun kuolemansädettä jonka olisi tarkoitus tuhota kaikki bb:tä katsovat ihmiset, elä huoli, mulla on vielä töitä tuon kanssa että varmaan jätän viimeiseen lähetykseen sen käytön.

Televisiossani on vain 1 hdmi paikka mutta tällä hetkellä kuitenkin on jo käytössä 3 eri laitetta (digiboxi,sonera kotitv, imac) jotka käyttävät hdmi:tä ja joudun aina vaihtelemaan piuhoja. Jos hommaan vaikka http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20558 tuollaisen jakajan niin miten se käytännössä toimii kun televisiossa on kuitenkin vain yksi input valinta kaukosäätimessä hdmi signaalille? Eli mitä kuvaa televisio näyttää?

Televisiossani on vain 1 hdmi paikka mutta tällä hetkellä kuitenkin on jo käytössä 3 eri laitetta (digiboxi,sonera kotitv, imac) jotka käyttävät hdmi:tä ja joudun aina vaihtelemaan piuhoja. Jos hommaan vaikka http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20558 tuollaisen jakajan niin miten se käytännössä toimii kun televisiossa on kuitenkin vain yksi input valinta kaukosäätimessä hdmi signaalille? Eli mitä kuvaa televisio näyttää?
"Valinta painokytkimillä."

Eli painat vain kytkinta minkä kuvan haluat töllöön. Onhan se toki helpompaa kuin vaihdella kaapeleita.

Tietenkin joskus jos meinaa joskus hifiä hankkia, niin a/v vahvistinta kehiin missä monta sisääntuloa ja yksi ulostulo.

"Valinta painokytkimillä."

Eli painat vain kytkinta minkä kuvan haluat töllöön. Onhan se toki helpompaa kuin vaihdella kaapeleita.

Tietenkin joskus jos meinaa joskus hifiä hankkia, niin a/v vahvistinta kehiin missä monta sisääntuloa ja yksi ulostulo.

Ok, kiitän, eipä se kyllä loppuen lopuksi hirveän paljoa helpompaa sitten ole kun ei haluaisi tuotakin mötikkää kuitenkaan näkyville.

Löytyy jo vahvistin minkä kautta äänet kulkevat.

Armeija...

Elikkäs miten pääsis spolleista takas 6 kk palvelukseen vaikka tykistöön tai johonki? Hain spolleks ja tein testit sata lasissa ja pääsin sisälle. Aattelin, että spolleilla ois helppo homma ja itekki vähän semmone kaveri, että teen sieltä mistä aita on matalin ja intti on ihan paska paikka. No spollena ei todellakaan taijeta päästä helpolla, Esikuntakomppaniassa on ihan hemmetin kova kuri ja kaiken päälle tupa kaverit on niin motivoituneita, että jopa huomauttelevat siitä, että punkkasi ei ole hyvin särmätty, vaikka alikessut ei ole edes mitään sanoneet :). Eli miten päästä helvettiin tuolta EK:sta ja 6 kk intistä pois vaikka takas sinne komppaniaan mistä lähinki? Aika jännä, että muutin sinne EK:hon torstaina ja nyt jo vituttaa niin paljo, että pois pitäs päästä ja koulutuskaan ei ole edes kunnolla alkanut :)

En kuitenkaan halua mitään C-papereita vaan olla tuolla ihan sen 6 kk koska mm. edellisessä tuvassa missä oltiin 4 viikkoo meni hyvin ja meininki oli rentoa ja mukavaa, mutta tuolla EK:ssa toi eka päivä tuntu jo aika ilkeelle :S

Niin ja meneekö se sillein, että jos tuolta vaihdat pois vaikka sotilaskeittäjäks, niin pysyykö se palvelusaika silti 270 vrk:ssa. Kouluttajat nimittäin ainakin sano, että jos täällä alkaa perseilemään, niin lentää EK:n viestimieheks eli kelaperseeks ja palvelusaika on silti se 270 vuorokautta.

Kopioin ton viestin suomi24:sta, jossa kyselin asiaa jo aikasemmin, mutta ei tullut oikein hyviä vastauksia. Elikkä olen ollut nyt sotilaspoliisina 3 viikkoa ja ei kiinnosta yhtään vaan tuntuu ihan paskan nielemiseltä :S

Sotilaskeittäjä hommaan vedota myös semmosella, että hain nyt syksyllä yhteyshaussa AMK:hon restonomiks, ja siitä olisi apua tulevaan ammattiini.

Tämä seuraava on sit ihan totta puolestaan:
En päässyt viime keväänä ylioppilaaks vaan jäi yhestä aineesta kiinni. Mulla olis uusinnat nyt syksyllä, mutta enhän mä niihin ole mitään kerennyt ja jaksanut lukea ku spolleilla on aika paljon kiinniolo viikonloppuja ja iltasin ei jaksa vapaa-ajalla lukea :/. Sanois yksikön vääpelille sitä, että pitäis päästä myös valmistumaan ens keväänä ja tää koulutus on niin raskasta, että minä en jaksa käydä koulua yhtäaikaa. Jos en pääse myöskään ens keväänä ylioppilaaks niin joudun sit käymään siitä aineesta kaiken päälle vielä kursseja uudestaan ja tulee sit taas yks välivuoski vielä :S.

Back
Ylös Bottom