Kuinka pitkään lihasta (takareisi) saa/pitää venyttää aina kerrallaan, jos haluaa saada venyvyyttä mahd. paljon?
No ei sillä mitään ylärajaa ole. Oo vaikka kaksi minuuttia kerrallaan jos paljon haluat venytellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka pitkään lihasta (takareisi) saa/pitää venyttää aina kerrallaan, jos haluaa saada venyvyyttä mahd. paljon?
Ja myös oma kysymykseni: Mistä löydän "kokoontaitettuja" reilunkokoisia pahvilaatikoita muuttolaatikoiksi? Siis sellaisia jotka myydään nipussa ja itse availlaan laatikoiksi?
Ja myös oma kysymykseni: Mistä löydän "kokoontaitettuja" reilunkokoisia pahvilaatikoita muuttolaatikoiksi? Siis sellaisia jotka myydään nipussa ja itse availlaan laatikoiksi?
Pakko kysästä ku pari päivää miettiny tätä.Mites nuudelien laita syömisessä? Pitäskö välttää vai voiko iha normaalisti popsia menemään?
Pakko kysästä ku pari päivää miettiny tätä.Mites nuudelien laita syömisessä? Pitäskö välttää vai voiko iha normaalisti popsia menemään?
Muistaakseni kelaan on toimitettava asunnon pohjapiirros josta voitte osoittaa että molemmilla on omat makuuhuoneet. Mitä muuta siihen sisältyy, en osaa tarkemmin sanoa. Varmaan parhaimman vastauksen saisi suoraan kelalta..Olis tarkotus muuttaa kaverin kanssa samaan kämppään, mutta kaveri sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta. Itse olen vakiduunissa ja kaveri työtön. Vuokra ois tarkotus maksaa puoliksi, mutta kela todennäköisesti lopettaa tukien maksamisen kaverille ja katsoo meidät avopariksi.
Onnistuuko kämppiksinä oleminen ilman, että kaveri menettää tukia?
Olis tarkotus muuttaa kaverin kanssa samaan kämppään, mutta kaveri sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta. Itse olen vakiduunissa ja kaveri työtön. Vuokra ois tarkotus maksaa puoliksi, mutta kela todennäköisesti lopettaa tukien maksamisen kaverille ja katsoo meidät avopariksi.
Olis tarkotus muuttaa kaverin kanssa samaan kämppään, mutta kaveri sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta. Itse olen vakiduunissa ja kaveri työtön. Vuokra ois tarkotus maksaa puoliksi, mutta kela todennäköisesti lopettaa tukien maksamisen kaverille ja katsoo meidät avopariksi.
Muistaakseni kelaan on toimitettava asunnon pohjapiirros josta voitte osoittaa että molemmilla on omat makuuhuoneet. Mitä muuta siihen sisältyy, en osaa tarkemmin sanoa. Varmaan parhaimman vastauksen saisi suoraan kelalta..
No nää on näitä, itelleni sattuu usein sitä, että poliisiauto (maija) tulee aivan siihen takapuskuriin kiinni, ei edes kuskia erota peilistä. Oon kumminki ollut tähän asti siinä käsityksessä, et sen turvavälin pitäminenki olisi lain mukaan pakollista. Onko se?Muistelisin, että autokoulussa opetettiin, että jos on kaksi autoa Stop-merkin kohdalla, niin sen jälkimmäisen auton ei tarvitse pysähtyä siihen merkin kohdalle, jos autojen väli on pienempi kuin yhden auton mitta. Muistanko oikein/pitääkö paikkansa?
Entä millä perusteella poliisi voi sakottaa, jos ei muista vaihtaa pitkiä valoja lyhyiksi, kun vastaan tulee auto. Setäni oli saanut tästä poliisilta sakon, kun ei ollut muistanut vaihtaa lyhyitä päälle, ja sattui poliisiauto tulemaan juuri vastaan.
Eipä kauheasti kiinnostais muuttaa kirjoja melkein 500km päähän. Siinä vaiheessa tulee vastaan muita ongelmia.Jompikumpi "asuu" kotona ja kelaa on jälleen kerran koijattu. Tässä tapauksessa sinä.
Voisin kuvitella että tuon todistaminen on lähes mahdotonta. Pitääpä silti kysäistä mitä ne kelassa vaatii.Tossa Kelan sivuilta:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/160508130640HO (Asumislisän osalta)
Kannattaa kyllä olla yhteydessä sinne hyvissä ajoin ja varmistaa mitä todistuksia he haluavat tästä ettette ole avopuolisot. Helpoin, että menisi heti ekalla kerralla oikein ja mukana kaikki pyydetyt paperit.
Yhtä säätämistähän se aina Kelan kanssa on.... :jahas:
Muistelisin, että autokoulussa opetettiin, että jos on kaksi autoa Stop-merkin kohdalla, niin sen jälkimmäisen auton ei tarvitse pysähtyä siihen merkin kohdalle, jos autojen väli on pienempi kuin yhden auton mitta. Muistanko oikein/pitääkö paikkansa?
Entä millä perusteella poliisi voi sakottaa, jos ei muista vaihtaa pitkiä valoja lyhyiksi, kun vastaan tulee auto. Setäni oli saanut tästä poliisilta sakon, kun ei ollut muistanut vaihtaa lyhyitä päälle, ja sattui poliisiauto tulemaan juuri vastaan.
No nää on näitä, itelleni sattuu usein sitä, että poliisiauto (maija) tulee aivan siihen takapuskuriin kiinni, ei edes kuskia erota peilistä. Oon kumminki ollut tähän asti siinä käsityksessä, et sen turvavälin pitäminenki olisi lain mukaan pakollista. Onko se?