Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Juu sil oli kait joku boksi mukana, jossa oli kamera. Ellei nyt ihan iholle menny ja ottanu hameen alta kuvia, niin en nää mitään väärää tossa taikka eroo kauempaa otettuihin kuviin. Kauempaa ois vaan varmempaa, ettei jää kiinni :D

Missä nuorten kirjassa oli joku nyrkkeilijä, normaali jannu, vissiin joku nössö. Kimpassa ne hengaili, ryösti kerran jonkun kioskin ja saaliina oli röökiä. Pahiksena oli kirjassa joku koirankasvattaja, nimi taisi olla "puumalainen".

Jäin vaan miettimään, tuollainen piti lukea ala-asteella ja oli hyvä kirja, en vaan muista mikä se oli.

Tuula Kallionimen joku Tossavais kirjoista, en nyt muista mikä niistä. Mutta niitä on ilmestynyt ainakin seuraavat, Tuomas Tossavaisen hämärä menneisyys, Bongaa tilhi,Tossavainen ja Tossavaiset tottakai! On muuten ihan tajuttoman hauskoja kirjoja, ihan näin aikuisenakin luettavaksi. :D

Nyt kun nuo myrskyt on vähän niinkun päivän sana, niin mitenkäs niitten nimeäminen sillon kun on useampi nimipäiväsankari? Eli jos tänään tulis taas myrsky niin kuka päättää onko se Salme vai Sanelma? :D

Myrskyn nimeksi tulee aina ensimmäinen nimi joka on almanakkaan merkitty sille päivää.

Jos mulla on mennyt sähköposti täyteen, niin mitä käy niille viesteille jotka mulle on lähetetty sinä aikana kun maili on ollut täynnä? Jääkö ne kokonaan saamatta vai tuleeko ne myöhemmin vielä?

Nyt kun nuo myrskyt on vähän niinkun päivän sana, niin mitenkäs niitten nimeäminen sillon kun on useampi nimipäiväsankari? Eli jos tänään tulis taas myrsky niin kuka päättää onko se Salme vai Sanelma? :D
Ja myrskythän saa naisen nimen, koska myös ne tulee villeinä ja kosteina ja vie autot ja talot mennessään ;)

Jos mulla on mennyt sähköposti täyteen, niin mitä käy niille viesteille jotka mulle on lähetetty sinä aikana kun maili on ollut täynnä? Jääkö ne kokonaan saamatta vai tuleeko ne myöhemmin vielä?
Ilmeisesti tarkoitat selaimessa oleva sähköpostia?

Riippuu palveluntarjoajan politiikasta ja asetuksista. Jos ovat tiukkoja rajojen suhteen niin kaikki emailit "palaa" lähettäjälle, eli he saa viestin epäonnistumisesta. Voi toki olla että joillain voi mennä rajan yli että noin ei käy, mutta ohjelma inttää sulle että vapauta tilaa.

Tuleeko rahat mun tilille , jos rahojen lähettäjä on laittanut oikein MUN tilinumeron mutta tilin omistajan nimen väärin? tiedän, odottamalla se selviäisi mut pitäs tietää nyt :D

Tuleeko rahat mun tilille , jos rahojen lähettäjä on laittanut oikein MUN tilinumeron mutta tilin omistajan nimen väärin? tiedän, odottamalla se selviäisi mut pitäs tietää nyt :D

kyllä ne rahat sillä oikealla numerolla tulee oikeeseen osoitteeseen...

Tulee ne silti. Voit kirjoittaa saajaksi ihan mitä vaan, jos on samassa pankissa niin se vielä muuttaa itse nimen oikeaksi heti. Suomessa tosiaan pelkkä tilinumero riittää suoritukseen, toki jokin nimi ja viite/viesti pakollinen mutta se ei merkkaa mitään.

Miten se voi häiritä ja ahdistaa ihmisiä kun ne ei edes tiedä koko asiasta? :D

Siis tuossahan kuvauksen kohteet olivat juurikin huomanneet kuvatuksi tulemisen.

Back
Ylös Bottom